Verhaegh wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om te zien hoe de joodjes hier janken dat Vd Wiel en Urby niet meegaan.
Ze zijn gewoon niet goed genoeg. Zet je Ajaxbril eens af.
Die heb ik nog over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Wat doet Wijnaldem in die selectie? Neem van Ginkel dan mee.
Verhaeghquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Heerlijk om te zien hoe de joodjes hier janken dat Vd Wiel en Urby niet meegaan.
Ik hoop zo dat Van Gaal op zijn bek gaat.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die heb ik nog over het hoofd gezien.
Van Gaal helpt het Nederlands elftal om zeep door zijn ego
Met 5 verdedigers spelen en dan ook nog eens 2 defensieve middenvelders opstellen? Zet de Guzman maar op de plek van Blind. Daarnaast is Veltman niet goed geweest de laatste tijd. Ik verwacht hem niet in de basis 11.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:18 schreef iPat het volgende:
Nou dat wordt dus:
-----------------Cillessen---------------
-------Veltman--Vlaar--BMI--------
Janmaat----------------------Kongolo
------------De Jong--Blind------------
-----------------Sneijder-----------------
-------Robben-----------RvP----------
Nee, we gaan het met Feijenoorders doenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Ik ben geen Ajacied, maar van der Wiel is de beste rechtsback van Nederland. Hij speelt op een hoger niveau dan die twee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef Sunri5e het volgende:
Dat hopen ten koste van het Nederlands Elftal zelfquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Van Gaal op zijn bek gaat.
Doei Verhaeghtwitter:Mkrabby twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:18:58Ook van Ginkel valt af inderdaad, vergat ik te tikken. En inderdaad geen Van der Wiel, maar die schijnt niet helemaal fit te zijn #Oranje reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |