twitter:433NL twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 20:59:28Ben jij geselecteerd voor de WK-voor selectie van Oranje? Over een paar minuten weet je het! #spanning reageer retweet
Misschien doet ie net als veel andere landen, 23 namen met 7 spelers op de reservelijstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:00 schreef Pedroso het volgende:
Zijn 30 man nu he, vallen er nog 7 af. Dus zoveel zal er nou ook niet bekend worden.
Figuren als Castaignos, Vilhena zullen afvallen maar da was van tevoren al duidelijk.
twitter:paulinthedark twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:01:48Sneijder schijnt geselecteerd te zijn #wk2014 reageer retweet
Dan is het al gelijk min of meer de definitieve toch?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien doet ie net als veel andere landen, 23 namen met 7 spelers op de reservelijst
Volg gewoon @KNVBquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:03 schreef Paul het volgende:
IK ZIT TWITTER TE F5EN OP ALLE MOGELIJKE ZOEKWOORDEN
Dit boeit echt niemandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef iPat het volgende:
Ik zeg:
Cillissen, Vorm, Vermeer, Krul
VDW, Janmaat, De Vrij, Veltman, Vlaar, BMI, Blind, Kongolo, Emanuelson
N.de Jong, Fer, De Guzman, Sneijder, VdV, Klaassen, Clasie, Van Ginkel
Robben, RvP, Huntelaar, Depay, Kuijt, Lens, Boetius, Narsingh
twitter:LouisfromGaal twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 15:37:58That is a stupid question “@rubenvdwerf: @LouisfromGaal Dear Louis, Will you pick Derk Farmeraimer from Celtic?” reageer retweet
BREKENDDDDDDDDDD IS DIT HET ECHTquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:04 schreef iPat het volgende:
Ik zeg:
Cillissen, Vorm, Vermeer, Krul
VDW, Janmaat, De Vrij, Veltman, Vlaar, BMI, Blind, Kongolo, Emanuelson
N.de Jong, Fer, De Guzman, Sneijder, VdV, Klaassen, Clasie, Van Ginkel
Robben, RvP, Huntelaar, Depay, Kuijt, Lens, Boetius, Narsingh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |