Samenvattinkjes, is niks man.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie ziet Van Dijk spelen bij Celtic, vraag ik me dan af.
Ajax koopt alleen maar buitenlandse talenten die achteraf niet geweldig zijn gebleken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:34 schreef Xaxax het volgende:
Feyenoord heeft al 5 jaar de beste jeugdopleiding van Nederland...
Dat er zoveel Feyenoorders erbij zitten is logische...
Ajax en de rest leiden bijna geen fuck meer op voor het hoogste nivo...
twitter:Telstar1963NV twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:18:09Helaas is geen enkele speler van Telstar opgenomen in het Nederlands elftal. Over twee jaar nieuwe kansen! reageer retweet
Je kan ook reacties lezen van hun fans+ basis bij beter team dan alles wat hier wekelijks loopt te kutten. (Veltman)quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Schei uit man. Je hebt hem nooit meer gezien.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
niemand neemt je serieus als je in Rusland of Schotland voetbalt
Wat in het geval van Rusland niet helemaal terecht is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Snap ook eigenlijk niet zo goed wat Veltman er tussen doet. Heeft eigenlijk constant lopen blunderen vanaf de winterstop zo ongeveer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Aanholt gaat denk ik mee omdat hij in het systeem past. Veltman gaat denk ik afvallen.
Tja, Lens voetbalt in Oekraïne.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Betere verdedigers hebben we niet dus je hebt er mee te dealen. Als we het 3-4-1-2 systeem gaan spelen zal Blind niet spelen. Daar is hij te traag voor.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Op basis van deze selectie zou ik de volgende basis nemen
Krul; Janmaat, De Vrij, Vlaar, BMI, Blind; De Jong, Sneijder, De Guzman; Robben, Van Persie
De verdediging, tragisch gewoon.
De Guzman voor Fer want in deze opstelling heb je gewoon een loper nodig die van 16 naar 16 gaatquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Krul; Janmaat, De Vrij, Vlaar, BMI, Blind; De Jong, Sneijder, De Guzman; Robben, Van Persie
BMI voor de Vrij en Kongolo op linksquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat middenveld en de aanval ziet er eigenlijk prima uit zo. Janmaat is ook niet minder dan Van der Wiel, Vlaar speelt wekelijks PL, valt ook nog mee.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Rusland is beter dan de Eredivisie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Box to box playerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Guzman voor Fer want in deze opstelling heb je gewoon een loper nodig die van 16 naar 16 gaat
De LVV-positie is al overvol (Kongolo, Blind, Van Aanholt, zelfs BMI kan daar spelen). Blind en BMI gaan sowieso niet afvallen, en Kongolo is momenteel beter in vorm dan Van Aanholt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Van Aanholt gaat denk ik mee omdat hij in het systeem past. Veltman gaat denk ik afvallen.
Vitesse speelde nog play-offs.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef opreis het volgende:
Van Aanholt zat niet eens bij die groep eredivisie spelers en nu opeens wel dr bij?
Die Bacuna speelt daar gewoon alles hequote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Bacuna had prima als offensieve back meegekund ipv Verhaegh. Hetzelfde geldt voor Emanuelson ipv Aanholt. Verder is Van Dijk natuurlijk wel beter dan Rekik.
In Schotland.. Higdon wordt daar topscorer johquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef forzaudinese het volgende:
@Ajacied422
Van Dijk is in zijn eerste jaar bijna uitgeroepen tot speler van het jaar daar ! Bovendien heeft hij de champions league ook mee gespeeld bij Celtic.
Of in nederlandquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:37 schreef Evertjan het volgende:
Snap de hype ook niet echt goed, is door keihard werken nog doorgekomen in de ajaxjeugd, heeft dit seizoen boven verwachting gepresteerd, maar zal nooit een topper worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook eigenlijk niet zo goed wat Veltman er tussen doet. Heeft eigenlijk constant lopen blunderen vanaf de winterstop zo ongeveer.
Nog steeds geblesseerd dan?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Je kan moeilijk een geblesseerde meenemen zoals VDW
Vd Wiel, Douglas, van Dijk allemaal 3 klassen beter.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Wat had je verwacht dan? Dat van Gaal Ramos, Pique en Thiago Silva zou gaan selecteren?
wisselen met Vlaar dan. Kongolo is beter als backquote:
Fer is ook een loperquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
De Guzman voor Fer want in deze opstelling heb je gewoon een loper nodig die van 16 naar 16 gaat
quote:
Quote van de NOSquote:Gregory van der Wiel gaat niet naar het WK. De rechtsback van Paris Saint-Germain kampt met een blessure aan de kniepees. Hij is de opvallendste afwezige in de voorlopige WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal.
Douglas en Van dijk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Vd Wiel, Douglas, van Dijk allemaal 3 klassen beter.
Dat kan ook.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wisselen met Vlaar dan. Kongolo is beter als back
Hij speelde toen twee wedstrijdjes wel aardig en werd door iedereen Oranje in geluld zoals dat wel vaker gebeurt de laatste tijd, daarna eigenlijk keihard door de mand gezakt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:40 schreef Adames het volgende:
[..]
Snap de hype ook niet echt goed, is door keihard werken nog doorgekomen in de ajaxjeugd, heeft dit seizoen boven verwachting gepresteerd, maar zal nooit een topper worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |