Komende speler daar houdt Louis van, Muller het beste voorbeeldquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:07 schreef Silv het volgende:
[..]
Op wat voor een manier bedoel je dat? Technisch/mentaal gezien?
Speel jij korfbal ja?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan hadden ze mij uit kunnen nodigen.
Robben kan er geen kanker van inderdaad.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef Kopsterk het volgende:
Het grootste voordeel van het 5-3-2 systeem is in dit geval dat je zonder linksbuiten speelt. We hebben geen goede linksbuitens namelijk.
Ik vind het niet grappig dat jij zo de draak steekt met Robben's gebrek aan haar.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Robben kan er geen kanker van inderdaad.
Dat lachje van die tv-kijker doet het hemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:08 schreef S0nic het volgende:
[..]
Je ziet hier echt dat hij een ster was bij Bayern.
Als je met drie aanvallers speelt, zou Robben rechtsbuiten staan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:09 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Robben kan er geen kanker van inderdaad.
Sorry Callie.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig dat jij zo de draak steekt met Robben's gebrek aan haar.
Ja maar zij hadden ook Waterman en Donk.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
AZ van toen neukt feyenoord van nu met gemak
Jij denkt voor de bondscoach te moeten bepalen hoe hij moet spelen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:10 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Als je met drie aanvallers speelt, zou Robben rechtsbuiten staan.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar zij hadden ook Waterman en Donk.
Vd Vaart lekker thuislaten man.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:05 schreef Kopsterk het volgende:
Nu nog Zoet, Rekik, Vilhena, Wijnaldum, Boetius, Kuyt en Promes af laten vallen.
Laat ik het dan zo zeggen: we hebben maar één goede buitenspeler. In dit systeem speel je zonder buitenspelers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij denkt voor de bondscoach te moeten bepalen hoe hij moet spelen?
Rekik ipv Van Dijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:11 schreef bascross het volgende:
Die verdediging.Wat is Louis toch een held. De grootste debiel ooit.
Wist je al dat de twee voorste spelers ook best een buitenspeler kan zijn?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen: we hebben maar één goede buitenspeler. In dit systeem speel je zonder buitenspelers.
Kan er voetballend niets van.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou eigenlijk Huntelaar altijd thuislaten. Heb je sowieso weinig aan in dit systeem en het is ook nog eens een enorme kwijlebal als hij moet banken gezien het laatste toernooi.
Pinch-hittertje. Zijn gezeur gewoon negeren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:12 schreef Caland het volgende:
Ik zou eigenlijk Huntelaar altijd thuislaten. Heb je sowieso weinig aan in dit systeem en het is ook nog eens een enorme kwijlebal als hij moet banken gezien het laatste toernooi.
Beugelsdijk, man in vorm. Maar ja... hij is bezig met een transfer naar Engeland he. Dan val je af bij Van Gaal.quote:
quote:Nederland
Bondscoach: Marco van Basten
1 GK VAN DER SAR Edwin - (Manchester Utd., ENG)
2 DF JALIENS Kew - (AZ Alkmaar, NED)
3 DF BOULAHROUZ Khalid - (Hamburger SV, GER)
4 DF MATHIJSEN Joris - (AZ Alkmaar, NED)
5 DF VAN BRONCKHORST Giovanni - (Barcelona, ESP)
6 MF LANDZAAT Denny - (AZ Alkmaar, NED)
7 FW KUYT Dirk - (Feyenoord, NED)
8 MF COCU Phillip - (PSV Eindhoven, NED)
9 FW VAN NISTELROOIJ Ruud - (Manchester Utd., ENG)
10 MF VAN DER VAART Rafael - (Hamburger SV, GER)
11 FW ROBBEN Arjen - (Chelsea, ENG)
12 DF KROMKAMP Jan - (Liverpool, ENG)
13 DF OOIJER Andre - (PSV Eindhoven, NED)
14 DF HEITINGA John - (Ajax, NED)
15 DF DE CLER Tim - (AZ Alkmaar, NED)
16 MF MADURO Hedwiges - (Ajax, NED)
17 FW VAN PERSIE Robin - (Arsenal, ENG)
18 MF VAN BOMMEL Mark - (Barcelona, ESP)
19 FW VENNEGOOR OF HESSELINK Jan - (PSV Eindhoven, NED)
20 MF SNEIJDER Wesley - (Ajax, NED)
21 FW BABEL Ryan - (Ajax, NED)
22 GK TIMMER Henk - (AZ Alkmaar, NED)
23 GK STEKELENBURG Maarten - (Ajax, NED)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |