Omdat Nederland niet echt een topcompetitie is en de keepers van de meeste landen in de grote competities spelen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Cillessen sterk? Oke het is geen verkeerde keeper. Maar als ik naar andere landen kijk staan daar gewoon wereldtoppers. Dat is Cillessen dus niet.
Sorry, vind ik welquote:
Tussen de aanvaller en de bal komen, en de aanvaller voldoende fysiek storen dat hij niet de bal niet kan raken, maar geen goede voortzetting kan geven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:54 schreef gniffie het volgende:
[..]
Daar zeg je een paar keer hetzelfde maar wat moet die daarvoor precies kunnen dan?
Gelukkig is er na het WK genoeg tijd om een capabele bondscoach aan te stellen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Tarado het volgende:
We kunnen allemaal wel onze beste selectie bedenken maar die heeft waarschijnlijk net zo weinig kans als die van Van Gaal
Misschien denkt hij wel..ik ben van Manchester City dus het kan nooit aan mij liggenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Rekik is ook een onbegrijpelijke. Die faalt in verdediging wekelijks en geeft de rest de schuld.
Zelfde geldt voor onze verdedigers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Nederland niet echt een topcompetitie is en de keepers van de meeste landen in de grote competities spelen.
Beugelsdijk oproepen dusquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kongolo zit er altijd fel op, is snel, fysiek sterk, heeft er altijd wel een been tussen. Maar met name zijn felheid is iets dat je bij Nederlandse verdedigers weinig ziet.
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:51:53VanGaal zei dat er geen spelers uit Eredivisie meer bij Oranje zouden komen. Kennelijk ziet hij Vitesse (Aanholt) als Engelse club #Oranje reageer retweet
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Gelukkig is er na het WK genoeg tijd om een capabele bondscoach aan te stellen.
Oh wacht.
Nu heb je me.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar nodigen je infantiele one-liners niet echt toe uit.
Post het anders nog een keer.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:51:53VanGaal zei dat er geen spelers uit Eredivisie meer bij Oranje zouden komen. Kennelijk ziet hij Vitesse (Aanholt) als Engelse club #Oranje reageer retweet
Ja bedankt Simon.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
Van Aanholt is eigendom van Chelsea. Die verlepte Louis heeft ons weer om de tuin geleid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:53 schreef Slobeend het volgende:
[..]twitter:simonzwartkruis twitterde op dinsdag 13-05-2014 om 21:51:53VanGaal zei dat er geen spelers uit Eredivisie meer bij Oranje zouden komen. Kennelijk ziet hij Vitesse (Aanholt) als Engelse club #Oranje reageer retweet
Kongolo heeft geen overtredingen nodig om de aanvaller af te stoppenquote:
Leeft Van den Borre nog ja. Die kocht ik 10 jaar terug altijd bij FM.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
De ruimtes zo afdekken dat je door goed te anticiperen voor je man kan komen dus? Klinkt als Veltman.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Sorry, vind ik wel
[..]
Tussen de aanvaller en de bal komen, en de aanvaller voldoende fysiek storen dat hij niet de bal niet kan raken, maar geen goede voortzetting kan geven.
Omdat hij blijkbaar minder slecht dan de rest speelt.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef habitue het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die tuinkabauter Clasie is geselecteerd. Ik hem hem werkelijk nog nooit goed zien spelen.![]()
Alleen Robben is sterk, Van Persie kan het zijn, dan heb je er nog 3 ok bij, de rest is gewoon een gok of ze zich staande houden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor onze verdedigers.![]()
Cillessen is echt niet sterk. Hij is OKE.
Er werd toch om echte verdedigers gevraagd?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kongolo kan ook nog voetballen.. Beugelsdijk niet
Clasie boven Emanuelson.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij blijkbaar minder slecht dan de rest speelt.
#logischnadenken
Jij loopt dan ook met een Golden Retriever en een witte stok rond.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:58 schreef habitue het volgende:
Ik kan er nog steeds niet over uit hoe die tuinkabauter Clasie is geselecteerd. Ik hem hem werkelijk nog nooit goed zien spelen.![]()
Probleem van Veltman is dat hij vrij klein is voor een verdediger.. dat was Frank de Boer ook maar die was weer magistraal in de opbouw. Veltman zou ik never nooit opstellen in Oranje, maar ja ik ben slechts 1 van de 16 miljoen die geen bondscoach isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
De ruimtes zo afdekken dat je door goed te anticiperen voor je man kan komen dus? Klinkt als Veltman.
Echte belgen die Januzaj en Chadli.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
Hij heeft voor jullie cluppie waarschijnlijk fantastisch gespeeld tegen RKC en Roda.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij loopt dan ook met een Golden Retriever en een witte stok rond.
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij heeft voor jullie cluppie waarschijnlijk fantastisch gespeeld tegen RKC en Roda.
En dan wel Wijnaldemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.
Ja maar als je ook nog kan voetballen dan heb je een streepje voor.. Kongolo gaat de top halen, ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er werd toch om echte verdedigers gevraagd?
op Fifa 14 is hij een goede banzitter voor mijn teamquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.
Yeah die had ook zeker niet opgeroepen moeten worden.quote:
Gewoon goede spelers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die selecties voor de PSV-spelers buiten Depay vind ik ook wel vreemd.
Zullen er nog wel 2 van afvallenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heb je pas 343x gezegd in dit topicquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Meid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat heb je pas 343x gezegd in dit topic
Haten op de man die de no look kopbal heeft geïntroduceerd in het voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
In 2010 hadden we gewoon nog Babel en Braafheid erbij, die twee zijn erger dan welke naam ook van deze selectie.
Mendes da Silva.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
In 2010 hadden we gewoon nog Babel en Braafheid erbij, die twee zijn erger dan welke naam ook van deze selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |