Probleem van Veltman is dat hij vrij klein is voor een verdediger.. dat was Frank de Boer ook maar die was weer magistraal in de opbouw. Veltman zou ik never nooit opstellen in Oranje, maar ja ik ben slechts 1 van de 16 miljoen die geen bondscoach isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:57 schreef gniffie het volgende:
[..]
De ruimtes zo afdekken dat je door goed te anticiperen voor je man kan komen dus? Klinkt als Veltman.
Echte belgen die Januzaj en Chadli.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
Hij heeft voor jullie cluppie waarschijnlijk fantastisch gespeeld tegen RKC en Roda.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Jij loopt dan ook met een Golden Retriever en een witte stok rond.
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef habitue het volgende:
[..]
Hij heeft voor jullie cluppie waarschijnlijk fantastisch gespeeld tegen RKC en Roda.
En dan wel Wijnaldemquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.
Ja maar als je ook nog kan voetballen dan heb je een streepje voor.. Kongolo gaat de top halen, ben ik van overtuigd.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:59 schreef gniffie het volgende:
[..]
Er werd toch om echte verdedigers gevraagd?
op Fifa 14 is hij een goede banzitter voor mijn teamquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:00 schreef Silv het volgende:
[..]
Heeft 2 wedstrijden gespeeld dit seizoen. Lang geblesseerd geweest etc.
Yeah die had ook zeker niet opgeroepen moeten worden.quote:
Gewoon goede spelers.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Die selecties voor de PSV-spelers buiten Depay vind ik ook wel vreemd.
Zullen er nog wel 2 van afvallenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat heb je pas 343x gezegd in dit topicquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Meid.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat heb je pas 343x gezegd in dit topic
Haten op de man die de no look kopbal heeft geïntroduceerd in het voetbalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
In 2010 hadden we gewoon nog Babel en Braafheid erbij, die twee zijn erger dan welke naam ook van deze selectie.
Mendes da Silva.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:04 schreef SjaakBauer het volgende:
In 2010 hadden we gewoon nog Babel en Braafheid erbij, die twee zijn erger dan welke naam ook van deze selectie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |