Dat waren gouden tijdenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef iPat het volgende:
------------------------Vd Sar---------------------
Reiziger----Stam----F.de Boer----Numan
----------------------Davids----------------------
----------R.de Boer---------Cocu--------------
--------------------Bergkamp--------------------
-------------Kluivert------Overmars----------
Ik heb een derde been, voor de rest ben ik vrij normaal.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Benno L. woont hier in de buurt, ik stuur 'm desnoods op je af.
Of ben je niet gehandicapt?
Resultaten uit het verleden bieden geen enkele garantie voor de toekomstquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Xaxax het volgende:
ik heb een supergevoel met deze selectie...
De enige keer dat nederland ooit wat gewonnern heeft op een groot toernooi was in 1988.....
EN TOEN STONDEN ER HEEL WEINIG AJAX CIEDEN OP HET VELD...
ik denk dat we gewoon wereldkampioen gaan worden !!
ole ole ole ole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De tijden dat het vanzelfsprekend was dat er 6 van Barca en 3 van Juve werd opgeroepen voor Oranje. En iemand van Arsenal die inmiddels standbeeld heeft.quote:
En ook altijd hopeloos faalden op eindtoernooien.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:21 schreef iPat het volgende:
[..]
De tijden dat het vanzelfsprekend was dat er 6 van Barca en 3 van Juve werd opgeroepen voor Oranje. En iemand van Arsenal die inmiddels standbeeld heeft.
Geen Ritchie de Leat en geen Stijn Stijnenquote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:56 schreef MagicIsland1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe je het doet.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook altijd hopeloos faalden op eindtoernooien.
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 21:44 schreef iPat het volgende:
------------------------Vd Sar---------------------
Reiziger----Stam----F.de Boer----Numan
----------------------Davids----------------------
----------R.de Boer---------Cocu--------------
--------------------Bergkamp--------------------
-------------Kluivert------Overmars----------
Meer dan de helft met een Ajax achtergrond idd. Hadden er 11 moeten zijn.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:19 schreef Xaxax het volgende:
ik heb een supergevoel met deze selectie...
De enige keer dat nederland ooit wat gewonnern heeft op een groot toernooi was in 1988.....
EN TOEN STONDEN ER HEEL WEINIG AJAX CIEDEN OP HET VELD...
ik denk dat we gewoon wereldkampioen gaan worden !!
ole ole ole ole![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1998 was echt pech. Die knuppel van een scheidsrechter had gewoon een penalty moeten geven nadat Pierre onderuit werd getrokken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:22 schreef Caland het volgende:
[..]
En ook altijd hopeloos faalden op eindtoernooien.
Nederland heeft ook altijd pech. Het kan nooit aan Nederland zelf liggen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef iPat het volgende:
[..]
1998 was echt pech. Die knuppel van een scheidsrechter had gewoon een penalty moeten geven nadat Pierre onderuit werd getrokken.
2000 was een combinatie van pech en gefaal. Hoe kan je in godsnaam 5 pingels in een wedstrijd missen?
Zoveel keus heeft hij toch ook niet en ze hebben niets te verliezen, als ze meer dan 3 punten halen hebben ze het al beter gedaan dan het vorige toernooiquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:24 schreef Xaxax het volgende:
Een groot voordeel van deze selectie is de honger naar succes en grote contracten..
2 jaar geleden waren het allemaal uitgebluste spelers bij allemaal grote clubs..die gasten hadden niets meer om voor te spelen..
Deze groep is fris en hebben alles te winnen..
Ik denk dat Van gaal de goede keuze heeft gemaakt.
96 lag het aan heel Ajaxquote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nederland heeft ook altijd pech. Het kan nooit aan Nederland zelf liggen.
De Barneymentaliteit.
De Jong als centrale verdediger is zo'n slecht idee nog niet.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
---------------------------Cillissen--------------------------
Janmaat----Vlaar----De Jong----Kongolo-----Blind
-----------------De Guzman---------Fer------------------
---------------------------Sneijder-------------------------
--------------------Robben------Van Persie--------------
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |