SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.“An interesting thing is a good thing.”
Goed gezien! Ik vroeg me al af wat voor een gevecht dat was toen ik de trailer voor 't eerst zag.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:52 schreef hafez1234 het volgende:
Op 1:00 kun je zien wie gaat vechten namens Tyrion.
Misschien omdat hij weet dat Tyrion sowieso schuldig zal worden bevonden, en hij dus net zo goed mee kan spelen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Weet iemand waarom Varys Tyrion had verraden? In aflevering 2 deed hij ook al zo chagrijnig.
Volgens mij kiest Varys gewoon altijd de kant van de winnaars.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Weet iemand waarom Varys Tyrion had verraden? In aflevering 2 deed hij ook al zo chagrijnig.
Waarschijnlijk dit dan ja. Al probeert hij er wel voor te zorgen dat de winnaars mensen zoals Tyrion zijn. Voor the Realm. Maar ja, dat valt een beetje tegen.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij kiest Varys gewoon altijd de kant van de winnaars.
Nah, volgens mij had ze al aardig wat man verloren, en ze zag dat Theon eigenlijk niet meer te redden viel, zo verknipt als hij is geworden.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:09 schreef hafez1234 het volgende:
Wat ik slecht vond aan deze aflevering was dat Yara Greyjoy zich liet wegjagen door honden...
Varys heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij met alle winden meewaait die de rust in de 7 Kingdoms bewaren. Niet gebonden aan personen, maar aan het hof van KL, dt is zijn broodheer, en eigenlijk ook z'n enige bestaansrecht.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Die droge kop van hem ookquote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ook een mooieLekker iedereen ongemakkelijk maken.
En ook tijdens the Small Council vergadering met zijn voeten op tafel: "I've seen the Unsullied first hand. They are very impressive on the battlefield, less so in the bedroom".quote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij waarschijnlijker.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Is Cersei niet gewoon bang dat Tyrion te overtuigend is? Het wil er bij mij niet in dat Cersei ook maar enige empathie kan tonen voor Tyrion en zijn situatie..
Zonder flauw te willen doen heb ik met een dergelijke opmerking in spoilertags al een paar topics geleden flink gezeik gehad.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:19 schreef DeMessias het volgende:
Trailer van seizoen 4.
In een van de eerste episodes zegt Oberyn ook dat hij wraak wil nemen voor wat The Mountain gedaan heeft met z'n zus. Dat bespreekt hij met Tywin.
1+1 = 2.
Dit inderdaad. Het was weer een top aflevering.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:15 schreef Poesopstokje het volgende:
Is Cersei niet gewoon bang dat Tyrion te overtuigend is? Het wil er bij mij niet in dat Cersei ook maar enige empathie kan tonen voor Tyrion en zijn situatie..
Dat denk ik dus ook. Ze heeft al eerder een moordaanslag op hem gepleegd, dus als deze trial mislukt verzint ze wel weer wat nieuwsquote:Op maandag 12 mei 2014 19:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dit lijkt mij waarschijnlijker.
Volgens mij maakt het Cersei inmiddels ook niet meer uit of Tyrion schuldig is of niet. Ze wil hem gewoon zien hangen.
Is dat die Merrett?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond Mark Gatiss trouwens geniaal, ik zat al uit te kijken naar zijn optreden.
[ afbeelding ]
Ja, geniaal was die scenequote:Op maandag 12 mei 2014 19:32 schreef Ugjerke het volgende:
Ik vond Mark Gatiss trouwens geniaal, ik zat al uit te kijken naar zijn optreden.
[ afbeelding ]
Geen idee wie Merrett is. Komt niet vaak voor dat ik een naam niet ken.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze heeft al eerder een moordaanslag op hem gepleegd, dus als deze trial mislukt verzint ze wel weer wat nieuws
[..]
Is dat die Merrett?
Die komt ook in Arya's lijstje voor, wat heeft hij haar eigenlijk misdaan? Kan hem me niet meer herinneren.
Precies.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
-Edit- anders google je zelf evenDie kerel van de Iron Bank. Vandaar die referenties naar Doctor Who. Niet dat ik weet wie dat is, maar dat zegt google
Merrett werd geroepen toen Tyrion hystersich deed, een van de bewakers/King's Guard? Hij leek er wel wat op. Vind ikquote:Op maandag 12 mei 2014 19:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen idee wie Merrett is. Komt niet vaak voor dat ik een naam niet ken.
Mark Gattiss was die bankier in Braavos.
Dat was Meryn Trant.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Merrett werd geroepen toen Tyrion hystersich deed, een van de bewakers/King's Guard? Hij leek er wel wat op. Vind ik
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was Meryn Trant.
Diegene die ook met Syrio vocht.
Ik vond het wel interessant om te zien hoe Daenerys reageerde toen ze hoorde dat iemand die zij ter dood heeft veroordeeld niet zo slecht bleek te zijn als zij dacht.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:57 schreef Maanvis het volgende:
geniale scene met tyrion, mooi geacteerd. dat gedoe in meereen had van mij niet gehoeven. betekent niets en voegt niets toe.
ja nou, let it go let it goquote:Op maandag 12 mei 2014 19:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant om te zien hoe Daenerys reageerde toen ze hoorde dat iemand die zij ter dood heeft veroordeeld niet zo slecht bleek te zijn als zij dacht.
Meryn Trant is toch bij Dany nu?quote:Op maandag 12 mei 2014 19:39 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was Meryn Trant.
Diegene die ook met Syrio vocht.
-Edit- En Sansa sloeg, als Joffrey erom vroeg.
Dat was Joffrey, wist Cersei dacht ik niets van af.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook. Ze heeft al eerder een moordaanslag op hem gepleegd, dus als deze trial mislukt verzint ze wel weer wat nieuws
Ik ben rond januari begonnen met seizoen 1, binnen een paar weken klaar met de eerste 3 seizoenen. Daarna begonnen met de boeken, heb boek 4 bijna uit.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:07 schreef Baszh het volgende:
[..]
Dat was Joffrey, wist Cersei dacht ik niets van af.
blackwater was hij kick ass bezig en was al op n van de muren van de stad geklommen, hij wilde zelfs doorvechten ondanks dat tywin kwam met zijn cavallerie aankwam, dat hem in de pan zou hakken en werd door zijn manschappen gedwongen zich terug te trekkenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind Stannis wel degelijk een mietje. Of ben je Blackwater Bay alweer vergeten?
Petyr gooide de ketting vervolgens in het bootje waar de dode Dontos in lag. Die zal wel zijn aangespoeld/gevonden zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vette aflevering, dat einde was gemeen spannend.
Die scene met Yara en Theon was wel vaag trouwens. Ga je helemaal met je boten daarheen, en dan weggaan als er wat honden worden losgelatenHet leek nogal zinloos allemaal.
Ik begrijp trouwens niet hoe grandmaester Pycelle aan de ketting van Sansa kwam, die hij liet zien tijdens de trial. Ik weet nog dat ze hem om had toen ze op het schip van Petyr terecht kwam, hj brak toen een steentje om te laten zien dat hij nep was. Hoe komt die ketting dan bij Pycelle?
Baelish heeft die ketting van de boot gegooid, waarschijnlijk op de kerel die Sansa naar de boot heeft gebracht. Zijn lichaam hebben ze gevonden.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:13 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Vette aflevering, dat einde was gemeen spannend.
Die scene met Yara en Theon was wel vaag trouwens. Ga je helemaal met je boten daarheen, en dan weggaan als er wat honden worden losgelatenHet leek nogal zinloos allemaal. Al is hij niet meer te redden, je laat hem daar toch niet zitten na al die moeite.
Ik begrijp trouwens niet hoe grandmaester Pycelle aan de ketting van Sansa kwam, die hij liet zien tijdens de trial. Ik weet nog dat ze hem om had toen ze op het schip van Petyr terecht kwam, hj brak toen een steentje om te laten zien dat hij nep was. Hoe komt die ketting dan bij Pycelle?
Ok, dat was ik vergeten.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Petyr gooide de ketting vervolgens in het bootje waar de dode Dontos in lag. Die zal wel zijn aangespoeld/gevonden zijn.
ik ben trots op je, dit zie je niet vaak gebeuren op fok!quote:Op maandag 12 mei 2014 17:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja ok, ik trek m'n commentaar in.
quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik ben trots op je, dit zie je niet vaak gebeuren op fok!
Ik vergeet teveel, dus ik mag heul niet oordelenquote:Op maandag 12 mei 2014 20:12 schreef Poesopstokje het volgende:
''Sadly my lords and ladies, I forget everything.''
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik zie Oberyn er ook nog wel toe in staat. Al kan ik dat niet goed onderbouwen.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:21 schreef Monolith het volgende:
Het wegrennen voor de hondjes vond ik ook wat vreemd. Verder wel een goede aflevering weer. Ik neem aan dat Jaimie door Tyrion gevraagd zal worden om voor hem te vechten.
Vind het wel een beetje kansloos hoe ze reageerde. Ze wilde het denk ik niet toegeven vanwege de angst voor gezichtsverlies, maar ze heeft gewoon een fout gemaakt door mensen te kruisigen die niet verantwoordelijk waren.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik vond het wel interessant om te zien hoe Daenerys reageerde toen ze hoorde dat iemand die zij ter dood heeft veroordeeld niet zo slecht bleek te zijn als zij dacht.
Dt vond ik wel een opvallende opmerking van Pycelle trouwens. Het is dus kennelijk wel opgevallen dat Sansa ertussen uitkneep aan de hand van Dontos, maar niemand is op het idee gekomen om direct achter ze aan te hollen...quote:Op maandag 12 mei 2014 20:16 schreef Poesopstokje het volgende:
Plus dat Dontos samen met Sansa verdween, wat hem n Sansa verdacht maakten. Dus als er dan een giftige ketting bij Dontos wordt aangetroffen is 1+1 al gauw 2.
als iedereen tyrion neerhaalt moet je wel meedoen om niet op te vallen en sowieso in onmin bij the queen te komenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:04 schreef BeyondTheGreen het volgende:
politiek correct allemans vriend is altijd veiliger dan een controversiele standpunt innemenquote:Op maandag 12 mei 2014 18:09 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij kiest Varys gewoon altijd de kant van de winnaars.
Misschien bedoelde hij vooral dat hij hem graag had geholpen, maar dat hij weinig kon doen. Dus een soort van sorry voor zijn eerdere woorden.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:21 schreef Cikx het volgende:
Heeft dat antwoord van Varys (die van de TT) nog een diepere betekenis, slaat het terug op een eerdere conversatie oid? Of was het gewoon een leuke one-liner.
Jij bent het vergeten wijsneus. Stannis ging als eerste aan land. Als eerste zon levensgevaarlijke ladder op en wilde blijven doorvechten toen zijn leger op de vlucht sloeg. Alles wat hij deed is het tegenoverstelde van een mietje.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik vind Stannis wel degelijk een mietje. Of ben je Blackwater Bay alweer vergeten?
Maar niet uitgelegd dat Joff hem en zijn echtgenote zat te jennen toen hij dat zeiquote:
Ah ja, zo had ik het inderdaad nog niet bekeken, dat zal het wel zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Misschien bedoelde hij vooral dat hij hem graag had geholpen, maar dat hij weinig kon doen. Dus een soort van sorry voor zijn eerdere woorden.
waar vind je die leuke giffs?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:44 schreef Funzel het volgende:
[ afbeelding ]
Mee eensquote:Op maandag 12 mei 2014 20:26 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Jij bent het vergeten wijsneus. Stannis ging als eerste aan land. Als eerste zon levensgevaarlijke ladder op en wilde blijven doorvechten toen zijn leger op de vlucht sloeg. Alles wat hij deed is het tegenoverstelde van een mietje.
Echt een demon monkey zoquote:Op maandag 12 mei 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
Deze vind ik goed, dat gezicht van 'm.
[ afbeelding ]
ik denk dat hij door liet schemeren dat het hem pijn deed omdat tyrion zo hard moest laten vallen na alles wat hij heeft gedaan voor de stadquote:Op maandag 12 mei 2014 20:21 schreef Cikx het volgende:
Heeft dat antwoord van Varys (die van de TT) nog een diepere betekenis, slaat het terug op een eerdere conversatie oid? Of was het gewoon een leuke one-liner.
ik meen van niet maar hij heeft wel in een bepaalde context naar voren gebracht, wat geen recht doet an de situatie waarin de woorden werden geopperdquote:
quote:
Al die opgekropte woede.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:30 schreef Deuce92 het volgende:
Deze vind ik goed, dat gezicht van 'm.
[ afbeelding ]
Dat was sowieso een beetje de trend.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:35 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik meen van niet maar hij heeft wel in een bepaalde context naar voren gebracht, wat geen recht doet an de situatie waarin de woorden werden geopperd
daar leek het wel opquote:Op maandag 12 mei 2014 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar begreep ik nou goed dat er werd gesuggereerd dat Varys nu wel achter de troon aanzit?
In seizoen 1 zei hij nog een van de weinigen te zijn zonder die ambitie.
daar krijgen ze voor betaaldquote:Op maandag 12 mei 2014 20:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
En die hoer liep gewoon keihard te liegen.
Mja als ze de Mountain voor de tegenpartij laten vechten wellicht.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:22 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Dat was ook mijn eerste gedachte, maar ik zie Oberyn er ook nog wel toe in staat. Al kan ik dat niet goed onderbouwen.
Ik had hem niet eens herkend als Mycroft Holmes. Denk vooral dat dat door de baard kwamquote:Op maandag 12 mei 2014 19:37 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geen idee wie Merrett is. Komt niet vaak voor dat ik een naam niet ken.
Mark Gattiss was die bankier in Braavos.
[..]
Precies.
En de broer van Sherlock natuurlijk.
Wat een ontzettende eindbaas was dat ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk detail.
Dat is wel een ding inderdaad.. Preview-zaken wel of niet onder een spoiler plaatsen?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef DO2 het volgende:
Ik doe verdomme al vanaf episode 3 m'n best om niet weg te geven wie er tegen wie gaat vechten.
Komt iedereen opeens massaal met de spoilers aanzetten.
Treurig iddquote:Op maandag 12 mei 2014 20:58 schreef DO2 het volgende:
Ik doe verdomme al vanaf episode 3 m'n best om niet weg te geven wie er tegen wie gaat vechten.
Komt iedereen opeens massaal met de spoilers aanzetten.
Ik hoorde het pas aan de stem.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:50 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
Ik had hem niet eens herkend als Mycroft Holmes. Denk vooral dat dat door de baard kwam
Mace Tyrell vs Tommenquote:
Wat zijn de verdere overeenkomsten behalve dat de zwaard afgebroken is?quote:Op maandag 12 mei 2014 20:55 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heerlijk detail.
Kunnen we er geen regel van maken? Het is vrij onduidelijk nog..quote:Op maandag 12 mei 2014 21:03 schreef FastFox91 het volgende:
Previews en comments daarover mogen van mij ook in de spoilers.
Bespreken wie je denkt die gaan vechten mag wel, als het boek tenminste niet hebt gelezen en de previews niet hebt gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat dacht ik dus ook... Niet elk afgebroken zwaard is een verwijzing naar een afgebroken zwaard.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:04 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Wat zijn de verdere overeenkomsten behalve dat de zwaard afgebroken is?
Met brandende hakbijlen bedoel je toch?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mace Tyrell vs Tommen
Met houten zwaardjes.
tommen wint, hands down, wat een loser is die tyrell zegquote:Op maandag 12 mei 2014 21:02 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mace Tyrell vs Tommen
Met houten zwaardjes.
Mace Tyrell laat flink over zich heen lopen ja. Is al eerder geopperd; de vrouwen hebben de broek aan in die familie. ''Fetch me some ink and paper.'' Woof.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef Slayage het volgende:
[..]
tommen wint, hands down, wat een loser is die tyrell zeg
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef Poesopstokje het volgende:
Oh ja!
Ik ben de geitjes vergeten! Toen ik het zag wist ik gelijk dat ik het moest posten. Nou ja, vergeten dus
Bij deze nog;
Oooohhh geitjes![]()
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mace Tyrell laat flink over zich heen lopen ja. Is al eerder geopperd; de vrouwen hebben de broek aan in die familie. ''Fetch me some ink and paper.'' Woof.
Je zag Oberyn toen ook al kijken naar Tywin... Die wist al wat voor trial het zou gaan wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mace Tyrell laat flink over zich heen lopen ja. Is al eerder geopperd; de vrouwen hebben de broek aan in die familie. ''Fetch me some ink and paper.'' Woof.
Wie zegt dat Sansa Dontos vermoord heeft? Ik denk dat ze niet eens weet dat hij dood is.quote:Op maandag 12 mei 2014 20:17 schreef Romanus het volgende:
Niemand die trouwens vragen stelt waarom Sansa dan Dontos zou vermoorden en de ketting achterlaten?
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat Oberyn nog een kritische vraag zou stellen over het vergif, aangezien hij daar toch zo handig mee is
Jij kijkt de serie niet?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wie zegt dat Sansa Dontos vermoord heeft? Ik denk dat ze niet eens weet dat hij dood is.
dat die geit ook nog ziet branden in vluchtquote:
quote:
Acute amnesia? Zou kunnen, idd.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Wie zegt dat Sansa Dontos vermoord heeft? Ik denk dat ze niet eens weet dat hij dood is.
Ja allicht! Ze ziet littlefinger het commando geven om hem neer te schieten in plaats van te betalen. Ze ziet hem bloedend afdrijven met haar ketting op zijn buik!!quote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
Pycelle probeert het in zijn betoog daarop te gooien om het complot Tyrion Sansa compleet te maken. Er is niemand die daar kritisch op is...quote:Op maandag 12 mei 2014 21:11 schreef Johnny Blaze het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:05 schreef AMDB het volgende:
Fuck, geklikt. Nou, dan kan ik net zo goed de preview van volgende week maar gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Lol, was dat stukje helemaal vergeten, en las de tekst van Romanus ook nog eens verkeerdquote:Op maandag 12 mei 2014 21:13 schreef Knut het volgende:
[..]
Ja allicht! Ze ziet littlefinger het commando geven om hem neer te schieten in plaats van te betalen. Ze ziet hem bloedend afdrijven met haar ketting op zijn buik!!
Ik denk ook dat ze het niet weet!
Doe maar niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Fuck, geklikt. Nou, dan kan ik net zo goed de preview van volgende week maar gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Doe maar niet.Bedoelde ook de trailer van de eerste paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie trouwens in "Season 4, a first look" ook een milliseconde van het gevecht op 0.36.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Ze stond vrij letterlijk met haar rug tegen de muur. Ik snap niet waarom Ramsay haar heeft laten gaan terwijl ie haar net zo makkelijk in mootjes had kunnen hakken daar ter plekke. Beetje rare ontsnapping zo.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef Cheiron het volgende:
De hoop dat Ramsay zijn verdiende loon zou krijgen en afgemaakt zou worden door de zus van Theon, wat in het honderd loopt. Overigens niet zo vreemd dat ze begint te rennen; volgens mij had zij nog maar drie man over daar binnen, dat had ze nooit overleefd
Die was wel erg sterk ja. Oepsie, ik heb je vader per ongeluk ten onrechte aan het kruis genageld. Zal ze eindelijk gaan zien dat het niet zwart/wit is, maar er ook grijs bestaat?quote:De scene met Daenerys liet wat mij betreft heel mooi zien hoe naef zij nog is, en nog sterk aan het leren hoe je Queen wordt. Zo een scene hoort er bij wil je haar groei zien.
Oef, die "trailed for being a dwarf" scene kwam echt uit zijn tenen. Geweldig scene inderdaad.quote:En de scene in de rechtbank was sowieso uitstekend, met een geweldige Dinkladge. Erg sterk geacteerd, gefilmd en ontzettend benieuwd geworden naar de afloop.
Eens, eens, eens.quote:Lekker weer
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Hoe naar Ramsey trouwens ook is, wel props voor hem dat hij zelf op die Iron Men (en vrouw) duikt.
De meeste machthebbers staan meestal toch achteraan en blijven rijk en de leiding houden door juist niet al teveel risico's te nemen. Op Stannis na dan. Die wel heeeeel recht door zee en rechtvaardig is. Ook wel weer tof trouwens.
Moet als boeklezer af en toe nog wel wennen aan hoe ze dingen in de series anders doen. Mis evengoed nog wel eens wat diepgang, maar snap ook wel weer goed dat je hetgeen van de boeken simpelweg niet altijd in de serie ook kan doen i.v.m. tijd. Maar ook daar vind ik tot nu toe de meeste zaken wel goed opgelost op een andere manier. Af en toe wil ik wel zo graag mensen hier informeren hoe nog toffer (dus niet serie afkraken en boek is beter, nee serie is tof en met nog meer info/detail nog toffer) het in het boek is, maar goed, mondje dicht en evengoed genieten van hoe tof iedereen het hier vind
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bedoelde ook de trailer van de eerste paginaZie trouwens in "Season 4, a first look" ook een milliseconde van het gevecht op 0.36.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
En jij kan je natuurlijk ook heerlijk verkneukelen aan hoe wij al die theorieen wel of niet goed hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Hoe naar Ramsey trouwens ook is, wel props voor hem dat hij zelf op die Iron Men (en vrouw) duikt.
De meeste machthebbers staan meestal toch achteraan en blijven rijk en de leiding houden door juist niet al teveel risico's te nemen. Op Stannis na dan. Die wel heeeeel recht door zee en rechtvaardig is. Ook wel weer tof trouwens.
Moet als boeklezer af en toe nog wel wennen aan hoe ze dingen in de series anders doen. Mis evengoed nog wel eens wat diepgang, maar snap ook wel weer goed dat je hetgeen van de boeken simpelweg niet altijd in de serie ook kan doen i.v.m. tijd. Maar ook daar vind ik tot nu toe de meeste zaken wel goed opgelost op een andere manier. Af en toe wil ik wel zo graag mensen hier informeren hoe nog toffer (dus niet serie afkraken en boek is beter, nee serie is tof en met nog meer info/detail nog toffer) het in het boek is, maar goed, mondje dicht en evengoed genieten van hoe tof iedereen het hier vind
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Nou ja, zelfs als boeklezer zou je eigenlijk bijna aantekeningen moeten maken per persoon en bepaalde stukken van hun verleden en hoe die rode draad doorloopt tot nu toe. Er is zo'n Westeros forum bijvoorbeeld met veel uitleg en als je alles op een rij zet als je die info leest, dat is echt veel. Dus dat verkneukelen is niet echt aan de orde. Maar soms wel een gevoel dat als je mensen van hier en boeklezers bij elkaar zit ze elkaar een avond kunnen vermaken met een stukje geschiedenis van een fictieve wereld (met een drankje er bij natuurlijk). Zelfs als je alles weet kan je nog discussiren over wat goed, slecht, begrijpelijk of vreemd is.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
En jij kan je natuurlijk ook heerlijk verkneukelen aan hoe wij al die theorieen wel of niet goed hebben
Ik vond vooral de badderscne erg sterk. Door dat rillen van Theon wordt weer mooi gellustreerd hoe afschuwelijk hij behandeld is en dat fans hem maar eens moeten vergeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef ems. het volgende:
Dat gedoe bij Ramsey vond ik alleen wat meh. Psychopathische moordenaar die op mensen jaagt 4 fun laat een handjevol ironborn, waarvan n net zo'n waardevolle hostage als Theon is uit z'n kasteel ontsnappen door er wat hondjes op af te sturen die blijkbaar de conditie van een dode luiaard met astma hebben.
Ongetwijfeld budget/tijd/whatever issues maar zoiets mag vind ik wel iets 'realistischer' gellustreerd worden.
Verder weer vette aflevering. Petje af voor Tyrion. Scenes met Varys zijn altijd interessant en vermakelijk. Oberyn is gangsta. Stannis is Menace. Drogon is baldadig. omnomnom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat was verder prima inderdaad. Alleen dat z'n zus zo naar binnen en buiten wandelt in de Dreadfort doet in mijn ogen een beetje af aan de beleving.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond vooral de badderscne erg sterk. Door dat rillen van Theon wordt weer mooi gellustreerd hoe afschuwelijk hij behandeld is en dat fans hem maar eens moeten vergeven.
Vond ik ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was verder prima inderdaad. Alleen dat z'n zus zo naar binnen en buiten wandelt in de Dreadfort doet in mijn ogen een beetje af aan de beleving.
Ik vind degene die jou Nederlands heeft geleerd echt super slecht.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef JackGleeson het volgende:
Ik vind trouwens degene die Daenerys acteerd echt super slecht
Hij heeft toch niet zoveel misdaan?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja, wat vinden we nu eigenlijk van Theon?
Vinden we hem zielig? Of is dit z'n verdiende loon na wat hij met Winterfell heeft gedaan?
Of mag het allemaal iets genuanceerder?
Hij is full frontal gegaan in seizoen 1 en daarom moest zijn piemel eraf.quote:
Stockholm Syndrome.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef DO2 het volgende:
Ik ben die Reek iig allang beu. Dan zie ik nog liever Theon.
En ik wil best aannemen dat je 'n volwassen mens dmv angst heel klein kan krijgen, maar dat je ermee zijn complete identiteit en geheugen voorgoed kan uitwissen... Lijkt me niet. Zeker niet over een periode van een paar maanden, ofzo.
Door wat hij allemaal in Winterfell heeft gedaan, vond ik het in eerste instantie zijn verdiende loon. Maar inmiddels worden hem dingen aangedaan die ik mijn ergste vijand niet toewens. Hij verdiende gestraft te worden, maar dit gaat te ver, wat mij betreft. Wat het een interessante verhaallijn maakt.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja, wat vinden we nu eigenlijk van Theon?
Vinden we hem zielig? Of is dit z'n verdiende loon na wat hij met Winterfell heeft gedaan?
Of mag het allemaal iets genuanceerder?
Je hoopt stiekem dat ie Ramsay nog een keer gaat terugpakken, maar helaas, dit is geen Disneyfilm...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Door wat hij allemaal in Winterfell heeft gedaan, vond ik het in eerste instantie zijn verdiende loon. Maar inmiddels worden hem dingen aangedaan die ik mijn ergste vijand niet toewens. Hij verdiende gestraft te worden, maar dit gaat te ver, wat mij betreft. Wat het een interessante verhaallijn maakt.
Ja, maar zelfs dan zie ik het niet gebeuren dat je je eigen zus niet meer herkent.quote:
Iemand 'breken' is wel iets anders als iemand dusdanig brainswashen dat ie werkelijk niet meer weet waar ie vandaan komt.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:09 schreef sp3c het volgende:
theon was altijd al een beetje een kneusje toch
daarnaast kost het echt geen maanden de tijd om iemand te breken hoor, zeker niet als je er stukjes huid van af gaat trekken
Joffrey was hier helemaal geen puppy bij. Zeker niet gezien het feit dat hij een stuk jonger was dan Ramsay. Ik denk naarmate hij ouder zou worden, hij niet te stoppen zou zijn geweest in sadistisch opzicht. Als hij niet dood was gegaan had hij dus, als koning zijnde, zich waarschijnlijk schuldig gemaakt aan minstens net zo gruwelijke daden, maar dan op grotere schaal.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik vind het ook heel ver gaan, wbt Theon.. Hij mag van mij the gift of mercy krijgen voor zijn daden tegen Winterfell en z'n bevolking.
Maar dat gebeurt niet, wat het inderdaad een prachtige verhaallijn maakt. Ramsay is sick as fuckIn mijn ogen gaat dit nog veel verder, Joffrey is er een puppy bij.
Joffrey was wel degelijk een puppy, eentje die waarschijnlijk zou uitgroeien tot een nog gruwelijkere hond. Mee eens. Maar zover is het gelukkig niet gekomen.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:34 schreef Multivitamine het volgende:
[..]
Joffrey was hier helemaal geen puppy bij. Zeker niet gezien het feit dat hij een stuk jonger was dan Ramsay. Ik denk naarmate hij ouder zou worden, hij niet te stoppen zou zijn geweest in sadistisch opzicht. Als hij niet dood was gegaan had hij dus, als koning zijnde, zich waarschijnlijk schuldig gemaakt aan minstens net zo gruwelijke daden, maar dan op grotere schaal.
ik weet het niet hoor, iedere keer als hij denkt dat hij een mazzeltje heeft word er aan het einde van de dag iets van hem weggesnedenquote:Op maandag 12 mei 2014 22:11 schreef DO2 het volgende:
[..]
Iemand 'breken' is wel iets anders als iemand dusdanig brainswashen dat ie werkelijk niet meer weet waar ie vandaan komt.
Het gaat gewoon te diepquote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, iedere keer als hij denkt dat hij een mazzeltje heeft word er aan het einde van de dag iets van hem weggesneden
en die ene chick werd aan de honden gevoerd omdat ze probeerde te vluchten ofzo
dat gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me
Ze vluchtte niet eens, ze waren een spelletje aan het spelen. Ze zei nog, ''I don't want to play anymore..'' Zo ziek is die vent dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, iedere keer als hij denkt dat hij een mazzeltje heeft word er aan het einde van de dag iets van hem weggesneden
en die ene chick werd aan de honden gevoerd omdat ze probeerde te vluchten ofzo
dat gaat je niet in de koude kleren zitten lijkt me
that's not what she said!!!quote:
Ik denk eigenlijk dat het persoonlijke wraak was van Shae, omdat ze boos was op Tyrion.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Geen meningen over Shea?
Waar hebben ze haar vandaan getrokken, wat hebben ze haar beloofd?
Iets zegt mij dat Tywin die dwerg al altijd heeft willen laten leven en als extra nu een opvolger heeft.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
de derde bloedzuiger...quote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef jpjedi het volgende:
2 vraagtekens:
-Varys zou het niet vergeten. Komt er nog een move van hem tijdens de rechtzaak?
-wat was de catch dat Theon in bad mocht? Briljant gespeeld trouwens van beide acteurs. Die moeten ook lol hebben op de set
Ik was er eigenlijk van overtuigd dat tijdens die scene zijn ironborn-identiteit weer terug zou komen. Sinds al die tijd weer het gevoel van water en ijzer tegen zijn huid. En dat allemaal na die ontmoeting met zijn zus die hopelijk tenminste in zijn onderbewuste iets losgemaakt moet hebben. Ik dacht: dit is het moment dat ie ramsay het bad in trekt en verzuipt. Maar dus toch nietquote:Op maandag 12 mei 2014 22:57 schreef jpjedi het volgende:
2 vraagtekens:
-Varys zou het niet vergeten. Komt er nog een move van hem tijdens de rechtzaak?
-wat was de catch dat Theon in bad mocht? Briljant gespeeld trouwens van beide acteurs. Die moeten ook lol hebben op de set
Miljaar, helemaal vergeten ja. Al zal ik het niet erg vinden Balon dood te zien. Hoop alleen niet dat Theon daar gedwongen toe wordt.quote:
Toen Shae en Tyrion ruzie hadden, en Tyrion Shae uitmaakte voor ''just a whore'', toen werden ze afgeluisterd door een maid van Cersei. Die hebben we toen nog naar haar zien rennen, met de mededeling dat ze iets belangrijks te vertellen had.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Geen meningen over Shea?
Waar hebben ze haar vandaan getrokken, wat hebben ze haar beloofd?
Iets zegt mij dat Tywin die dwerg al altijd heeft willen laten leven en als extra nu een opvolger heeft.
Ah die is wel goed jaquote:Op maandag 12 mei 2014 23:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Toen Shae en Tyrion ruzie hadden, en Tyrion Shae uitmaakte voor ''just a whore'', toen werden ze afgeluisterd door een maid van Cersei. Die hebben we toen nog naar haar zien rennen, met de mededeling dat ze iets belangrijks te vertellen had.
Dus ik vermoed dat Cersei haar bedreigd/omgekocht heeft. Shae dan h.
Sorryquote:Op maandag 12 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mee eensDat heb ik al in 3 latere comments toegegeven.
Ach natuurlijk. Ik vergeet al die kleine details. Grote kans dat Cersei Shae heeft gedwongen tot die getuigenis puur en alleen om Tyrion te kwellen dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Toen Shae en Tyrion ruzie hadden, en Tyrion Shae uitmaakte voor ''just a whore'', toen werden ze afgeluisterd door een maid van Cersei. Die hebben we toen nog naar haar zien rennen, met de mededeling dat ze iets belangrijks te vertellen had.
Dus ik vermoed dat Cersei haar bedreigd/omgekocht heeft. Shae dan h.
Ik wilde net precies hetzelfde posten.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:34 schreef DO2 het volgende:
Wat (nog) niet duidelijk is, is het verhaal van Bronn. Die had Shae zogenaamd op de boot gezet, immers.
Volgende week nog, dan pas weer 1 juniquote:
Had ik stiekem al sinds 'ie z'n hand kwijt is... Sowieso dat 'ie Brinne meerdere malen gered heeft vind ik erg netjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Leek 't een saaie uitzending te worden, werd 't op 't eind toch nog ineens spectaculair !
En ik begin zowaar een beetje sympathie voor Jaime te krijgen... wie had dat gedacht...
Algemeen bekend dat Bronn alleen het geld achterna gaat. Tywin zal vast een goed bedrag hebben overgemaakt.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zit ook met Bronn..Dat kan ik niet plaatsen nee, waarom hij gelogen heeft over Shae.
Ik dacht serieus dat hij loyaal aan Tyrion was. Dit zou wel echt een anti-climax zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat Bronn alleen het geld achterna gaat. Tywin zal vast een goed bedrag hebben overgemaakt.
Nee, hij is bevriend met Tyrion, maar loyaal aan het geld. Al hoeft het niet pers Bronn te zijn geweest natuurlijk, die Shae heeft afgeleverd. Hij heeft haar op de boot gezet, en toen Tyrion vroeg of hij de boot heeft zien vertrekken zei hij dat Tyrion zich niet zo'n zorgen moest maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij loyaal aan Tyrion was. Dit zou wel echt een anti-climax zijn.
Mwah, is hij toch ook wel merendeels?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij loyaal aan Tyrion was. Dit zou wel echt een anti-climax zijn.
Hij is wel de nodige comedic relief geweest ja, vooral tijdens de serieuze trial was dat nodig.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iedereen ging ook staan voor Tywin bij die meeting behalve Oberyn
Hier heb ik ook mijn twijfels bij.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef DO2 het volgende:
Ik ben die Reek iig allang beu. Dan zie ik nog liever Theon.
En ik wil best aannemen dat je 'n volwassen mens dmv angst heel klein kan krijgen, maar dat je ermee zijn complete identiteit en geheugen voorgoed kan uitwissen... Lijkt me niet. Zeker niet over een periode van een paar maanden, ofzo.
Nee, maar nu achteraf gezien kwam het er wel iets t makkelijk uit bij Bronn.. Nu verdenk ik hem er ook van om in het complot te zittenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hij is bevriend met Tyrion, maar loyaal aan het geld. Al hoeft het niet pers Bronn te zijn geweest natuurlijk, die Shae heeft afgeleverd. Hij heeft haar op de boot gezet, en toen Tyrion vroeg of hij de boot heeft zien vertrekken zei hij dat Tyrion zich niet zo'n zorgen moest maken.
Nee dat blijkt wel weer. Frustrerend..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:04 schreef DO2 het volgende:
Ja, het is best vervelend dat je in deze serie werkelijk niemand kan vertrouwen.
Nou nou, Bronn heeft nou niet echt wat gedaan. Misschien dacht hij echt dat ze weg was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee dat blijkt wel weer. Frustrerend..
Van Shae had ik het wel verwacht, vuil kut wijf
Van Bronn niet..
Van Varys weer wel, om eerder genoemde redenen; mee gaan met de sterksten.
Je merkte aan zijn reactie eerder in het seizoen dat hij zei dat Shae goed op de boot was gezet, al iets niet in de haak was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou nou, Bronn heeft nou niet echt wat gedaan. Misschien dacht hij echt dat ze weg was.
Hoezo? Hij zei het gewoon oprecht naar mijn gevoel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je merkte aan zijn reactie eerder in het seizoen dat hij zei dat Shae goed op de boot was gezet, al iets niet in de haak was.
Ik geloof het niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou nou, Bronn heeft nou niet echt wat gedaan. Misschien dacht hij echt dat ze weg was.
Keek weg, zei het maar onverschillig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Hoezo? Hij zei het gewoon oprecht naar mijn gevoel.
Ja, maar zo praat hij altijd.:P Onverschillig.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Keek weg, zei het maar onverschillig.
Dit inderdaad. Het valt nu wel op z'n plek vind ik. Bronn heeft hier echt wel mee te maken.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:10 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Keek weg, zei het maar onverschillig.
En toch vertrouw ik het niet helemaalquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:11 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar zo praat hij altijd.:P Onverschillig.
Dan denk je verkeerd, bronn is gewoon loyaal aan tyrion, dat merk je constant. Hij beschouwd tyrion niet als een zakje geld dat steeds wat muntjes in zn hand schudt. Hij beschouwd hem als vriend.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee, maar nu achteraf gezien kwam het er wel iets t makkelijk uit bij Bronn.. Nu verdenk ik hem er ook van om in het complot te zitten
Dat hoop ik indd, exact wat ik in mn hoofd had. Mischien dat op het laatste moment Jamie invalt tho, lijkt me echt iets wat hij zou doen, al heeft hij maar n hand en kon hij bronn ook niet aan.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef Tanin het volgende:
Oberyn vecht voor Tyrion, en Tywin stuurt Bronn?![]()
![]()
Littlefinger heeft er zeker wat mee te maken. Anders laat hij het lichaam van Dontos niet zo onvoorzichtig naar Kings Landing afdrijven.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:13 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan denk je verkeerd, bronn is gewoon loyaal aan tyrion, dat merk je constant. Hij beschouwd tyrion niet als een zakje geld dat steeds wat muntjes in zn hand schudt. Hij beschouwd hem als vriend.
Ik denk persoonlijk dat little finger er wat mee te maken heeft, immers weet hij alles van de hoerenwereld.
Als ie haar heeft overgeleverd voor een smak geld, dan is het natuurlijk geen halve waarheid, he.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:11 schreef Tanin het volgende:
Ik geloof dat Bronn niet gelogen heeft. Ik geloof ook dat ie heel smiechterig de halve waarheid heeft verteld voor een zak geld.
"heb je Shae op de boot gezet?"quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:16 schreef DO2 het volgende:
[..]
Als ie haar heeft overgeleverd voor een smak geld, dan is het natuurlijk geen halve waarheid, he.
Dan wist ie veel meer dan ie deed voorkomen en heeft ie keihard gelogen.
Ja, dat zou heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:16 schreef outtayourleague het volgende:
Bronn hoeft er natuurlijk niks mee te maken hebben gehad. Hij kan ook gevolgd zijn door een dienaar van Cersei op het moment dat Bronn Shae naar de haven brengt. Als Bronn haar op een bootje zet en wegloopt, kan die dienaar natuurlijk haar er weer afhalen en geld bieden. Scheelt ook weer in de kosten om Bronn niets te hoeven betalen
Wacht ff, Shae is een vuil kut wijf? Ze is gedumpt door Tyrion met een lulsmoes dat ie haar altijd als een hoer heeft beschouwd en niets om haar geeft. Hoe wraakzuchtig zou een gemiddelde vrouw zijn als haar ex voor de rechter staat en zij haar zegje mag doen?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Bronn niet..
Gedumpt? Gered van afgemaakt worden door tywin bedoel je?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, Shae is een vuil kut wijf? Ze is gedumpt door Tyrion met een lulsmoes dat ie haar altijd als een hoer heeft beschouwd en niets om haar geeft. Hoe wraakzuchtig zou een gemiddelde vrouw zijn als haar ex voor de rechter staat en zij haar zegje mag doen?
Tuurlijk, ze is geen engeltje maar ik begrijp haar gedrag wel. Ze sneert hem nog in de rechtbank toe van: jah, ik ben maar een hoertje he?
Ja man, heerlijkquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Jaime blijft ook cht een interessant karakter. Aan de ene kant de incestueuze kindermoordenaar, aan de andere kant de gekwelde lover/galante ridder.
Dat vind je een normale vrouwelijke reactie? Arme jongen, wat heb je in godsnaam meegemaakt?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wacht ff, Shae is een vuil kut wijf? Ze is gedumpt door Tyrion met een lulsmoes dat ie haar altijd als een hoer heeft beschouwd en niets om haar geeft. Hoe wraakzuchtig zou een gemiddelde vrouw zijn als haar ex voor de rechter staat en zij haar zegje mag doen?
Tuurlijk, ze is geen engeltje maar ik begrijp haar gedrag wel. Ze sneert hem nog in de rechtbank toe van: jah, ik ben maar een hoertje he?
Als ie lelyk was zou je niet voor hem juicheh.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja man, heerlijk
Incestueuze kindermoordernaars ftw, vergeet het kingslayen niet.
Kijk jij de serie wel?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:22 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik juich Tyrion ook toe, en dat is ook niet echt een fijne vent om aan te zien. Of wel dan. Die discussie heb ik al gevoerd trouwens.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:24 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Als ie lelyk was zou je niet voor hem juicheh.
Shae weet dat toch niet? Ik vertel nu uit haar perspectief. Hoe ze het ziet en hoe ze erop reageert.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gedumpt? Gered van afgemaakt worden door tywin bedoel je?
Het is dat domme wijf al 100x verteld! Het wil er bij haar niet in.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Shae weet dat toch niet? Ik vertel nu uit haar perspectief. Hoe ze het ziet en hoe ze erop reageert.
Als ze dat niet doorheeft is ze even dom als dat ze lelijk isquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:25 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Shae weet dat toch niet? Ik vertel nu uit haar perspectief. Hoe ze het ziet en hoe ze erop reageert.
Spreek ik niet tegen maar Shae weet dit allemaal niet. Ze denkt gebruikt te zijn en zint nu op wraak? DAAR praat ik over. Niet over hoe de vork werkelijk in de steel zit.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Kijk jij de serie wel?
Hoevaak heeft Tyrion haar niet gewaarschuwd voor Cersei en Tywin? Dat ze niet veilig is in Kings Landing? Die naeve trol bleef maar plakken. Tyrion besloot uiteindelijk om dan maar te gaan kwetsen, in de hoop door te dringen.. Hij hield echt oprecht van haar.
Sorry heur, maar Tyrion is een beter persoon dan Jaime. Dus appel en peren enzo.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik juich Tyrion ook toe, en dat is ook niet echt een fijne vent om aan te zien. Of wel dan. Die discussie heb ik al gevoerd trouwens.
Ik ga je nu shockeren denk ik, maar ik ga het gewoon doen. Als Kloonhommel iets anders wil zien, zouden we dat ook gewoon kunnen accepteren.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:26 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik moet nodig op bed, weer een hele dag in dit topic rondgehangen, mn...
Wie brengt Kloonhommel het Shae verhaal nog even aan z'n verstand? Shae is een vuile kuthoer, feit
Nogmaals, ik schrijf alleen maar hoe ZIJ het ziet. Verplaats je eens in haar ipv Tyrion of anderen.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Het is dat domme wijf al 100x verteld! Het wil er bij haar niet in.
IK ben van mening dat IK vind dat Jaime een beter personage is dan Tyrion. Het zijn broers, dus ze mogen vergeleken worden.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:27 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Sorry heur, maar Tyrion is een beter persoon dan Jaime. Dus appel en peren enzo.
The Hound en Jaime is een veel betere vergelijking.
Jij bent de enige die een fuck om Shae geeftquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nogmaals, ik schrijf alleen maar hoe ZIJ het ziet. Verplaats je eens in haar ipv Tyrion of anderen.
Lol. De scene niet bekeken waar ze "gedumpt" werd? Kwam dat op je over alsof ze wel wist hoe de vork in de steel zat?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als ze dat niet doorheeft is ze even dom als dat ze lelijk is
Doe nou eens normaal joh, pannekoekquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die een fuck om Shae geeft![]()
En nu moet ik op BED
Ja, maar dan heeft ze dus wel 'n enorm dikke plaat voor d'r kop.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:28 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Nogmaals, ik schrijf alleen maar hoe ZIJ het ziet. Verplaats je eens in haar ipv Tyrion of anderen.
Ik zou het ook helemaal niet gek vinden als ze even dom als lelijk blijktquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:29 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Lol. De scene niet bekeken waar ze "gedumpt" werd? Kwam dat op je over alsof ze wel wist hoe de vork in de steel zat?
Ik geef geen fuck om haar. Ik schrijf alleen dat ik begrijpelijk vind dat ze op deze manier Tyrion "terugpakt".quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Jij bent de enige die een fuck om Shae geeft![]()
En nu moet ik op BED
Maar het maakt haar wel een kutwijf. Als jij je ex dumpt, is ze toch ook een kutwijf als ze je daarom framed voor moordquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:31 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Ik geef geen fuck om haar. Ik schrijf alleen dat ik begrijpelijk vind dat ze op deze manier Tyrion "terugpakt".
True, dat was al langer duidelijk ja. Tyrion heeft haar idd vaker gewaarschuwd en hij heeft zich vaker zorgen gemaakt en zij nam dat allemaal niet serieus. Maar verliefde mensen nemen wel vaker onbezonnen risico's.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:30 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft ze dus wel 'n enorm dikke plaat voor d'r kop.
Huh bronn is toch helemaal niet te zien geweest?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Van Bronn niet..
Ze zei het zelf nog. Ze is een hoer. Wat raar dat jullie verbaasd hierover zijnquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:33 schreef DO2 het volgende:
Het is alleen begrijpelijk wanneer we aannemen dat ze een enorm dikke plaat voor d'r kop heeft.
Alleen dan. Anders valt haar gedrag aan de hand van wat we allemaal gezien hebben vrij lastig uit te leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |