Doe maar niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:19 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Fuck, geklikt. Nou, dan kan ik net zo goed de preview van volgende week maar gaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:21 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Doe maar niet.Bedoelde ook de trailer van de eerste paginaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie trouwens in "Season 4, a first look" ook een milliseconde van het gevecht op 0.36.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
Ze stond vrij letterlijk met haar rug tegen de muur. Ik snap niet waarom Ramsay haar heeft laten gaan terwijl ie haar net zo makkelijk in mootjes had kunnen hakken daar ter plekke. Beetje rare ontsnapping zo.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:17 schreef Cheiron het volgende:
De hoop dat Ramsay zijn verdiende loon zou krijgen en afgemaakt zou worden door de zus van Theon, wat in het honderd loopt. Overigens niet zo vreemd dat ze begint te rennen; volgens mij had zij nog maar drie man over daar binnen, dat had ze nooit overleefd
Die was wel erg sterk ja. Oepsie, ik heb je vader per ongeluk ten onrechte aan het kruis genageld. Zal ze eindelijk gaan zien dat het niet zwart/wit is, maar er ook grijs bestaat?quote:De scene met Daenerys liet wat mij betreft heel mooi zien hoe naïef zij nog is, en nog sterk aan het leren hoe je Queen wordt. Zo een scene hoort er bij wil je haar groei zien.
Oef, die "trailed for being a dwarf" scene kwam echt uit zijn tenen. Geweldig scene inderdaad.quote:En de scene in de rechtbank was sowieso uitstekend, met een geweldige Dinkladge. Erg sterk geacteerd, gefilmd en ontzettend benieuwd geworden naar de afloop.
Eens, eens, eens.quote:Lekker weer
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Hoe naar Ramsey trouwens ook is, wel props voor hem dat hij zelf op die Iron Men (en vrouw) duikt.
De meeste machthebbers staan meestal toch achteraan en blijven rijk en de leiding houden door juist niet al teveel risico's te nemen. Op Stannis na dan. Die wel heeeeel recht door zee en rechtvaardig is. Ook wel weer tof trouwens.
Moet als boeklezer af en toe nog wel wennen aan hoe ze dingen in de series anders doen. Mis evengoed nog wel eens wat diepgang, maar snap ook wel weer goed dat je hetgeen van de boeken simpelweg niet altijd in de serie ook kan doen i.v.m. tijd. Maar ook daar vind ik tot nu toe de meeste zaken wel goed opgelost op een andere manier. Af en toe wil ik wel zo graag mensen hier informeren hoe nog toffer (dus niet serie afkraken en boek is beter, nee serie is tof en met nog meer info/detail nog toffer) het in het boek is, maar goed, mondje dicht en evengoed genieten van hoe tof iedereen het hier vind
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:26 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Bedoelde ook de trailer van de eerste paginaZie trouwens in "Season 4, a first look" ook een milliseconde van het gevecht op 0.36.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
En jij kan je natuurlijk ook heerlijk verkneukelen aan hoe wij al die theorieen wel of niet goed hebbenquote:Op maandag 12 mei 2014 21:25 schreef xFriendx het volgende:
Hoe naar Ramsey trouwens ook is, wel props voor hem dat hij zelf op die Iron Men (en vrouw) duikt.
De meeste machthebbers staan meestal toch achteraan en blijven rijk en de leiding houden door juist niet al teveel risico's te nemen. Op Stannis na dan. Die wel heeeeel recht door zee en rechtvaardig is. Ook wel weer tof trouwens.
Moet als boeklezer af en toe nog wel wennen aan hoe ze dingen in de series anders doen. Mis evengoed nog wel eens wat diepgang, maar snap ook wel weer goed dat je hetgeen van de boeken simpelweg niet altijd in de serie ook kan doen i.v.m. tijd. Maar ook daar vind ik tot nu toe de meeste zaken wel goed opgelost op een andere manier. Af en toe wil ik wel zo graag mensen hier informeren hoe nog toffer (dus niet serie afkraken en boek is beter, nee serie is tof en met nog meer info/detail nog toffer) het in het boek is, maar goed, mondje dicht en evengoed genieten van hoe tof iedereen het hier vind
quote:Op maandag 12 mei 2014 21:29 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter. - Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
Nou ja, zelfs als boeklezer zou je eigenlijk bijna aantekeningen moeten maken per persoon en bepaalde stukken van hun verleden en hoe die rode draad doorloopt tot nu toe. Er is zo'n Westeros forum bijvoorbeeld met veel uitleg en als je alles op een rij zet als je die info leest, dat is echt veel. Dus dat verkneukelen is niet echt aan de orde. Maar soms wel een gevoel dat als je mensen van hier en boeklezers bij elkaar zit ze elkaar een avond kunnen vermaken met een stukje geschiedenis van een fictieve wereld (met een drankje er bij natuurlijk). Zelfs als je alles weet kan je nog discussiëren over wat goed, slecht, begrijpelijk of vreemd is.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:30 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
En jij kan je natuurlijk ook heerlijk verkneukelen aan hoe wij al die theorieen wel of niet goed hebben
Ik vond vooral de badderscène erg sterk. Door dat rillen van Theon wordt weer mooi geïllustreerd hoe afschuwelijk hij behandeld is en dat fans hem maar eens moeten vergeven.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef ems. het volgende:
Dat gedoe bij Ramsey vond ik alleen wat meh. Psychopathische moordenaar die op mensen jaagt 4 fun laat een handjevol ironborn, waarvan één net zo'n waardevolle hostage als Theon is uit z'n kasteel ontsnappen door er wat hondjes op af te sturen die blijkbaar de conditie van een dode luiaard met astma hebben.
Ongetwijfeld budget/tijd/whatever issues maar zoiets mag vind ik wel iets 'realistischer' geïllustreerd worden.
Verder weer vette aflevering. Petje af voor Tyrion. Scenes met Varys zijn altijd interessant en vermakelijk. Oberyn is gangsta. Stannis is Menace. Drogon is baldadig. omnomnom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Dat was verder prima inderdaad. Alleen dat z'n zus zo naar binnen en buiten wandelt in de Dreadfort doet in mijn ogen een beetje af aan de beleving.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:43 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik vond vooral de badderscène erg sterk. Door dat rillen van Theon wordt weer mooi geïllustreerd hoe afschuwelijk hij behandeld is en dat fans hem maar eens moeten vergeven.
Vond ik ook.quote:Op maandag 12 mei 2014 21:46 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat was verder prima inderdaad. Alleen dat z'n zus zo naar binnen en buiten wandelt in de Dreadfort doet in mijn ogen een beetje af aan de beleving.
Ik vind degene die jou Nederlands heeft geleerd echt super slecht.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:47 schreef JackGleeson het volgende:
Ik vind trouwens degene die Daenerys acteerd echt super slecht
Hij heeft toch niet zoveel misdaan?quote:Op maandag 12 mei 2014 21:48 schreef Poesopstokje het volgende:
Ja, wat vinden we nu eigenlijk van Theon?
Vinden we hem zielig? Of is dit z'n verdiende loon na wat hij met Winterfell heeft gedaan?
Of mag het allemaal iets genuanceerder?
Hij is full frontal gegaan in seizoen 1 en daarom moest zijn piemel eraf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |