Sorryquote:Op maandag 12 mei 2014 20:30 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Mee eensDat heb ik al in 3 latere comments toegegeven.
Ach natuurlijk. Ik vergeet al die kleine details. Grote kans dat Cersei Shae heeft gedwongen tot die getuigenis puur en alleen om Tyrion te kwellen dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:31 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Toen Shae en Tyrion ruzie hadden, en Tyrion Shae uitmaakte voor ''just a whore'', toen werden ze afgeluisterd door een maid van Cersei. Die hebben we toen nog naar haar zien rennen, met de mededeling dat ze iets belangrijks te vertellen had.
Dus ik vermoed dat Cersei haar bedreigd/omgekocht heeft. Shae dan hè.
Ik wilde net precies hetzelfde posten.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:34 schreef DO2 het volgende:
Wat (nog) niet duidelijk is, is het verhaal van Bronn. Die had Shae zogenaamd op de boot gezet, immers.
Volgende week nog, dan pas weer 1 juniquote:
Had ik stiekem al sinds 'ie z'n hand kwijt is... Sowieso dat 'ie Briënne meerdere malen gered heeft vind ik erg netjes.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:36 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Leek 't een saaie uitzending te worden, werd 't op 't eind toch nog ineens spectaculair !
En ik begin zowaar een beetje sympathie voor Jaime te krijgen... wie had dat gedacht...
Algemeen bekend dat Bronn alleen het geld achterna gaat. Tywin zal vast een goed bedrag hebben overgemaakt.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:37 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zit ook met Bronn..Dat kan ik niet plaatsen nee, waarom hij gelogen heeft over Shae.
Ik dacht serieus dat hij loyaal aan Tyrion was. Dit zou wel echt een anti-climax zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Algemeen bekend dat Bronn alleen het geld achterna gaat. Tywin zal vast een goed bedrag hebben overgemaakt.
Nee, hij is bevriend met Tyrion, maar loyaal aan het geld. Al hoeft het niet persé Bronn te zijn geweest natuurlijk, die Shae heeft afgeleverd. Hij heeft haar op de boot gezet, en toen Tyrion vroeg of hij de boot heeft zien vertrekken zei hij dat Tyrion zich niet zo'n zorgen moest maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij loyaal aan Tyrion was. Dit zou wel echt een anti-climax zijn.
Mwah, is hij toch ook wel merendeels?quote:Op maandag 12 mei 2014 23:49 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij loyaal aan Tyrion was. Dit zou wel echt een anti-climax zijn.
Hij is wel de nodige comedic relief geweest ja, vooral tijdens de serieuze trial was dat nodig.quote:Op maandag 12 mei 2014 23:54 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Iedereen ging ook staan voor Tywin bij die meeting behalve Oberyn
Hier heb ik ook mijn twijfels bij.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:03 schreef DO2 het volgende:
Ik ben die Reek iig allang beu. Dan zie ik nog liever Theon.
En ik wil best aannemen dat je 'n volwassen mens dmv angst heel klein kan krijgen, maar dat je ermee zijn complete identiteit en geheugen voorgoed kan uitwissen... Lijkt me niet. Zeker niet over een periode van een paar maanden, ofzo.
Nee, maar nu achteraf gezien kwam het er wel iets té makkelijk uit bij Bronn.. Nu verdenk ik hem er ook van om in het complot te zittenquote:Op maandag 12 mei 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, hij is bevriend met Tyrion, maar loyaal aan het geld. Al hoeft het niet persé Bronn te zijn geweest natuurlijk, die Shae heeft afgeleverd. Hij heeft haar op de boot gezet, en toen Tyrion vroeg of hij de boot heeft zien vertrekken zei hij dat Tyrion zich niet zo'n zorgen moest maken.
Nee dat blijkt wel weer. Frustrerend..quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:04 schreef DO2 het volgende:
Ja, het is best vervelend dat je in deze serie werkelijk niemand kan vertrouwen.
Nou nou, Bronn heeft nou niet echt wat gedaan. Misschien dacht hij echt dat ze weg was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:05 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee dat blijkt wel weer. Frustrerend..
Van Shae had ik het wel verwacht, vuil kut wijf
Van Bronn niet..
Van Varys weer wel, om eerder genoemde redenen; mee gaan met de sterksten.
Je merkte aan zijn reactie eerder in het seizoen dat hij zei dat Shae goed op de boot was gezet, al iets niet in de haak was.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou nou, Bronn heeft nou niet echt wat gedaan. Misschien dacht hij echt dat ze weg was.
Hoezo? Hij zei het gewoon oprecht naar mijn gevoel.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je merkte aan zijn reactie eerder in het seizoen dat hij zei dat Shae goed op de boot was gezet, al iets niet in de haak was.
Ik geloof het niet meerquote:Op dinsdag 13 mei 2014 00:07 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou nou, Bronn heeft nou niet echt wat gedaan. Misschien dacht hij echt dat ze weg was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |