Nog geen twee weken een relatie en hij 'houdt' al van haar?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:44 schreef ludenski het volgende:
het probleem was dat ik meteen op vakantie moest 2weken dus dat was niet echt een mooie start. tijdens de vakantie hadden we heelveel contact en ik vertelde haar vaak dat k van dr hield
dat topicquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nog geen twee weken een relatie en hij 'houdt' al van haar?![]()
jellyquote:Op zaterdag 10 mei 2014 19:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nog geen twee weken een relatie en hij 'houdt' al van haar?![]()
Ik ben niet gegaan man.quote:
Jeetje, wat een anti-climax.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 20:13 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ben niet gegaan man.
Ik voel me meer een KLB-er
Ja ik wou in eerste instantie wel gewoon maar door het kutweer en het kapot gaan van mijn telefoon toch maar besloten om niet te gaan. Ben er mentaal nog niet klaar voorquote:[img]http[sub][/sub]://i.fokzine.net/p/9s.gif[/img] Op zaterdag 10 mei 2014 20:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, wat een anti-climax.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
baas van de basisschool had dat ook in uitnodiging. Iedereen zwemkleren mee, gingen we lasergamen en kartenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KLB SC meet met alle leden![]()
![]()
Neem je zwemkleding mee, wat we gaan doen is een verrassing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 22:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
baas van de basisschool had dat ook in uitnodiging. Iedereen zwemkleren mee, gingen we lasergamen en karten![]()
werkt nietquote:
doe niet roffquote:
hahahaaaaaaaaaaaaaaa prrrrrrrrquote:Op zondag 11 mei 2014 07:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
doe niet roff
het is nu al duidelijk dat je niks gehosseld hebt
Ik weeg meer dan 67 kilo? Ben je verdomme niet goed bij je bolle hoofd ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe normaal man homo. Veer weegt nog meer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weeg meer dan 67 kilo? Ben je verdomme niet goed bij je bolle hoofd ofzo
dwaasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Je bent lief. Het was trouwens een mislukte poging, maar dat doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ging toch dood zogenaamd? Vieze aandachtshoer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent lief. Het was trouwens een mislukte poging, maar dat doet er verder niet toe.
Wat er wel toe doet is dat ik veel gelukkiger ben nu ik amper nog op FOK! zit. Dus ik denk dat ik dat maar vol ga houden. Ik heb überhaupt weinig tijd voor FOK! nu ik een aantal leuke meiden heb leren kennen.
Doe even normaal zeg!quote:
No shit. Wel typisch dat het altijd mislukt bij van die aandachtsvragers en mensen die een poging in stilte doen bijna altijd succesvol zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent lief. Het was trouwens een mislukte poging, maar dat doet er verder niet toe.
Wat er wel toe doet is dat ik veel gelukkiger ben nu ik amper nog op FOK! zit. Dus ik denk dat ik dat maar vol ga houden. Ik heb überhaupt weinig tijd voor FOK! nu ik een aantal leuke meiden heb leren kennen.
Watquote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een eikels zijn jullie. En bedankt voor de opmerking dat ik toch altijd een man blijf. Doet het erg goed. Weet je wat, als ik geen vrouw kan zijn dan wil ik er niet meer zijn. Het beste.
Kanker FOK!kers met hun identiteitscrises, stoornissen, aandoeningen, syndromen en wat allemaalquote:
Elke fokker heeft wel watquote:Op zondag 11 mei 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kanker FOK!kers met hun identiteitscrises, stoornissen, aandoeningen, syndromen en wat allemaal.
je sou mar normal sijn xDddD lekkr saai die leventjuh xD!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alles behalve een gewone, normale, gezonde, heldere geest ja.
Al je hormoon en antipsychosemedicijnen tegelijkertijd innemen werkt blijkbaar niet snel genoeg.quote:
Dat wou ik er dus ook neerzetten, alleen wel mega-crue.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan faal je al zo hard in je leven dat je jezelf wilt vermoorden, faal je daar ook in![]()
![]()
.
Eerst god knows hoeveel door de overheid laten betalen omdat je je pik niet leuk vind, om vervolgens jezelf van kant te maken. Np betalen wij wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Al je hormoon en antipsychosemedicijnen tegelijkertijd innemen werkt blijkbaar niet snel genoeg.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef Gridlok het volgende:
ik type in op google " Wat kost een verbouwing " krijg ik ineens handige tips van de Praxis.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
hey jongens ik vind het egt niet leuk meer :S
fucc de wurld
ik maak er een eind aan
tabee
Doeiiiiiquote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, lezen jullie dit wel? Ik wil natuurlijk wel dat iemand mijn schreeuw om aandacht meekrijgt.
do ut nieht t;s ;s je heb noch soveel voor te leben ;SsSsquote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
hey jongens ik vind het egt niet leuk meer :S
fucc de wurld
ik maak er een eind aan
tabee
Neeeee doe het niehhieeetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, lezen jullie dit wel? Ik wil natuurlijk wel dat iemand mijn schreeuw om aandacht meekrijgt.
iek behn er for jr ;squote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
do ut nieht t;s ;s je heb noch soveel voor te leben ;SsSs
wrom niet :S het is tog allemaal kutquote:
Je hebt gelijk ook, succes.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
wrom niet :S het is tog allemaal kutwrm zou ik hier blyven
Whehe.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe zoiets kan mislukken, misschien alleen zijn leuter op de rails gelegd?
Als je echt dood gaat krijg je meer aandacht, veel plezierquote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
dese harteloosheid bedoel k nouwsorry hoor dat ik leef
-25 points gryffindor.quote:
Als ik aan het twijfelen was zou ik nu zeker welquote:
hahahaha kkquote:Op zondag 11 mei 2014 17:57 schreef chroestjov het volgende:
Ik begrijp ook niet hoe zoiets kan mislukken, misschien alleen zijn leuter op de rails gelegd?
Wat wat met die dm van jou laatst?quote:Op zondag 11 mei 2014 18:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Vind het hier meer grappig dan gemeen
Kreeg een gozertje in DM die zei dat jij had gezegd dat ik dealde en of ik even een voorgedraaide langs wou komen brengenquote:
Hahahahahahahhahahhaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kreeg een gozertje in DM die zei dat jij had gezegd dat ik dealde en of ik even een voorgedraaide langs wou komen brengen
Wie was dat? Worden laatste tijd wel meer dingen gezegd die ik gezegd zou hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kreeg een gozertje in DM die zei dat jij had gezegd dat ik dealde en of ik even een voorgedraaide langs wou komen brengen
ja die jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahha
dat was ikpassthatshit zeker
En ik geloof dat het nu opgelost isquote:Op zondag 11 mei 2014 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie was dat? Worden laatste tijd wel meer dingen gezegd die ik gezegd zou hebben
Je zit natuurlijk ook niet voor niets in de grootste bazenSC.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie was dat? Worden laatste tijd wel meer dingen gezegd die ik gezegd zou hebben
Wanneer de tijd daar isquote:Op zondag 11 mei 2014 21:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja man. Wanneer gaan we weereens samen feesten?
Aparte hobby.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
#jijhebtgeenrokje #dezemeidheeftweleenrokje
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
kkr flikker haal die fking foto van mn zus nu weg, heb een tr gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Doe rustig joh apenzoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kkr flikker haal die fking foto van mn zus nu weg, heb een tr gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
Mijn wagen in Need for Speed WorldMooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edequote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG een kfc in Veenendaal.
Nu ben ik omringd door kfc's_
Woon jij daar?quote:
alsof jij dat erg vindtquote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG een kfc in Veenendaal.
Nu ben ik omringd door kfc's_
Dat is wel erg dichtbij.quote:
Nee.quote:
Op de camping iddquote:Op maandag 12 mei 2014 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel erg dichtbij.
Afslag Maarsbergen hier.
Klinkt btw alsof je op een camping woont ofzo
Dan moet ik wel fiks omrijdenquote:
Gezellig.quote:
wat?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
Zo self-centered als het maar kan. Jaa jij voelt je echt een onafhankelijke 'sterke' dame he?wat een gore hoer ben jij zeg, moet van je kotsen, kkfeminist. Val van de trap af met je walgelijke goedpraterij.
Sta je daarin ja?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op hoge pieptoon:
"Zag ik jou nou in de Linda staan?!!!"
"Wat leuk!!!!" ( frequentie vleermuis )
sta jij in de linda ja? ga gelijk kijken vanmiddag bij de akoquote:Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op hoge pieptoon:
"Zag ik jou nou in de Linda staan?!!!"
"Wat leuk!!!!" ( frequentie vleermuis )
Oke gianniquote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
Zo self-centered als het maar kan. Jaa jij voelt je echt een onafhankelijke 'sterke' dame he?wat een gore hoer ben jij zeg, moet van je kotsen, kkfeminist. Val van de trap af met je walgelijke goedpraterij.
quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sta jij in de linda ja? ga gelijk kijken vanmiddag bij de ako
Hoezo natuurlijk niet, staan altijd talloze portretjes in.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik kom nog eerder in de Penny dan de Linda_
Ik ben niet echt de doelgroep voor een Lindaquote:Op maandag 12 mei 2014 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo natuurlijk niet, staan altijd talloze portretjes in.
Ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet echt de doelgroep voor een Linda![]()
Kak.. ruim de helft van mijn stal heeft een bokt -account.
Is dat bij jou ook zo?
Ik kom nu wel achter dingen die ik niet wistquote:Op maandag 12 mei 2014 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Is ook heel handig voor wedstrijden en zo.
Neen, het is 99% en 1% liegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Gridlok het volgende:
Bokt, daar heeft 67% toch haar eigen paard gepijpt?
En jouw merrie heeft over jou heen gepist toen ze hengstig was.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, het is 99% en 1% liegt.
Net als met plassen onder de douche.
Ik heb een merrie btw
stuur jij eind van het jaar ook een foto van je paard met kerstmuts op naar iedereen met merrie christmas erop?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, het is 99% en 1% liegt.
Net als met plassen onder de douche.
Ik heb een merrie btw
Nou weenie.. ik geloof het niet...quote:Op maandag 12 mei 2014 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En jouw merrie heeft over jou heen gepist toen ze hengstig was.
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stuur jij eind van het jaar ook een foto van je paard met kerstmuts op naar iedereen met merrie christmas erop?
Zonde.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou weenie.. ik geloof het niet...
Ik zal het doorgeven.quote:
en de frontoffice krijgt niks ?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in drievoud graag gr gr de backoffice
neequote:Op maandag 12 mei 2014 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en de frontoffice krijgt niks ?
quote:
Zullen ze leuk vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alle frontofficieren terug naar frontofficistan
mensen die niet gewoon gelijk juiste persoon bellenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen ze leuk vinden.
Weet je wat ook leuk is?
Drie keer door verbonden worden en dan nog geen antwoord hebben.
Ja dikke doei.. Er zijn hier 4 miljard afdelingen en niemand weet wat die doen ..quote:Op maandag 12 mei 2014 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mensen die niet gewoon gelijk juiste persoon bellen
Brabants pratenquote:
Iddquote:
Kijk gianni, foto's van m'n crib.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lelijke muren hebben jullie op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk gianni, foto's van m'n crib.dat valt me nog best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal dit maar als semi-compliment opvatten.quote:
is het ookquote:Op maandag 12 mei 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal dit maar als semi-compliment opvatten.
[..]
Kijk gianni, foto's van m'n crib.Haha al die prullariaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jmmr, had er wel een vrouwenhuis van kunnen maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook
ziet er leuk uit, maar mijn huis mag je niet inrichten
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha al die prullariaValt best mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
ik ben bang dat je witte meubels gaat uitzoekenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr, had er wel een vrouwenhuis van kunnen maken.
Ja, vind bloemen leuk. Planten gaan toch altijd dood. :squote:
dat ligt dan toch aan jouw denk ikquote:Op maandag 12 mei 2014 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind bloemen leuk. Planten gaan toch altijd dood. :s
Wat is er mis met wit?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat je witte meubels gaat uitzoeken
had zaterdag al een mooie kast gezien, maar was alleen in het wit, dus dan maar niet
[..]
Kijk gianni, foto's van m'n crib.Wat zit er allemaal in die mandjes/doosjes/laatjes/bakjes onder de TV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inb4 'Spulletjes'.
Aan mijn wat?quote:
liever gewoon houtkleur..quote:Op maandag 12 mei 2014 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er mis met wit?
Welke kleur kast had je liever gehad dan?
jouw verzorgingsskillsquote:Op maandag 12 mei 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan mijn wat?
En ja, alles gaat dood in mijn handen.
In 1 van die witte manden zitten dozen met foto's, de andere drie zijn leeg. Had daar toen ik nog op kamers woonde boeken/mappen en dergelijke in zitten allemaal, maar dat staat nu in een andere kamer. In die witte doosjes zitten Xbox-controllers/batterijen/opladers/camera en dat soort shit. In die laatjes zitten belangrijke papieren van de katten en reservesleutels. In de mandjes zitten waxinelichtjes en lampen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die mandjes/doosjes/laatjes/bakjes onder de TV?.
Inb4 'Spulletjes'.
Oh, dat vind ik dan weer niks. Lichte houtkleur of donkere?quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
licht. denk ik. ik weet het ook nog nietquote:Op maandag 12 mei 2014 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer niks. Lichte houtkleur of donkere?
K.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In 1 van die witte manden zitten dozen met foto's, de andere drie zijn leeg. Had daar toen ik nog op kamers woonde boeken/mappen en dergelijke in zitten allemaal, maar dat staat nu in een andere kamer. In die witte doosjes zitten Xbox-controllers/batterijen/opladers/camera en dat soort shit. In die laatjes zitten belangrijke papieren van de katten en reservesleutels. In de mandjes zitten waxinelichtjes en lampen.
Lastig.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
licht. denk ik. ik weet het ook nog niet
quote:
Oh god nee, vind buffetkasten allemaal lelijk.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god nee, vind buffetkasten allemaal lelijk.
Gewoon stomme dingen.quote:
Dan nog liever een dressoir.quote:
Zo'n grote.quote:
Daarom. Waarom wil je een vitrine dan? Om je servies te showen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan zit er geen vitrinegedeelte in
nee, de mannelijke versie van prullariaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom. Waarom wil je een vitrine dan? Om je servies te showen?
Shinen met je Yvon Jaspers serviesquote:Op maandag 12 mei 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom. Waarom wil je een vitrine dan? Om je servies te showen?
whisky verzameling?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de mannelijke versie van prullaria
Modeltreintjes?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de mannelijke versie van prullaria
Kun je toch ook op een dressoir zetten.quote:
misschien dat ik er een apart rek voor ga maken. nog even kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je toch ook op een dressoir zetten.
totdat de verzameling wat groter begint te wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je toch ook op een dressoir zetten.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ik er een apart rek voor ga maken. nog even kijken
Is toch ook onhandig als je buffetkast hebt. :squote:Op maandag 12 mei 2014 15:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
totdat de verzameling wat groter begint te worden
[ afbeelding ]
hmm, misschien mag je toch wel meedenkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak zoiets.
Wil dit ook.
Nice.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien mag je toch wel meedenken
een kledingkast moet ik ook nog en ik twijfel voor de slaapkamer nog tussen laminaat en vloerbedekkingquote:
Wil je een hangkast, legkast of allebei? Of een ladekast?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een kledingkast moet ik ook nog en ik twijfel voor de slaapkamer nog tussen laminaat en vloerbedekking
dat allemaal jaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je een hangkast, legkast of allebei? Of een ladekast?
Bij mij lag er al laminaat, vind ik wel fijn ook. Ik ben altijd in de rui en heb dus niet het gezeik dat al m'n lange haren in het tapijt gaan zitten.Jij zult daar minder last van hebben.
Die kasten heb je bij Kwantum vast wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat allemaal ja
hanggedeelte met daar boven leggedeelte en een (losse) ladeblok erin.
in mn huurhuisje heb ik tapijt, vind dat op zich best fijn voor op de slaapkamer, maar laminaat is natuurlijk makkelijker schoon te houden.
maar jij bent al kalend?
klopt, daar had ik er ook al 1 gezien. daar had ik ook die kast gezien wit ik niet in het wit wildequote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kasten heb je bij Kwantum vast wel.
Zou gewoon tapijt nemen dan.
Nee, ben in de rui.
Glad als een aal dezequote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daar had ik er ook al 1 gezien. daar had ik ook die kast gezien wit ik niet in het wit wilde
en pics van je lange haren enzo
Oh. Kijk bij ikea dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daar had ik er ook al 1 gezien. daar had ik ook die kast gezien wit ik niet in het wit wilde
en pics van je lange haren enzo
Ik ook niequote:
quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]Mooi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Te makkelijk dit.quote:
950quote:
Sluit maar aan in de rij.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
En ze gaat weer een stapje verder richting totale ondergang
Ze gaat juist weer een paar treden omhoog.quote:Op maandag 12 mei 2014 18:17 schreef Mortaxx het volgende:
En ze gaat weer een stapje verder richting totale ondergang
Weinig geduld dus :Squote:Op maandag 12 mei 2014 18:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die rij heb ik al enige tijd verlaten huehuehue
quote:Op maandag 12 mei 2014 18:21 schreef Nebneze het volgende:
[..]
je weet dat ik selecteer op kaaklijnen?
oewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 12 mei 2014 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als ik jouw track record bekijk stelt die selectie weinig voor
Niet mans doen tegen haarquote:Op maandag 12 mei 2014 18:22 schreef Mortaxx het volgende:
Maar als ik jouw track record bekijk stelt die selectie weinig voor
Veerquote:Op maandag 12 mei 2014 18:26 schreef VeerEli het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)at_keihard_fout.html
Godsamme ik kom verdomme niet meer bij manDaarna tranen vanwege een aantal reacties, kki
![]()
Welke usersquote:Op maandag 12 mei 2014 18:33 schreef Gridlok het volgende:
Dat spoor van stank en walging dat ze altijd met zich meetrekt qua users hier.
Andere kind vreet aan de yoghurt die voor mams bedoeld was?quote:Op maandag 12 mei 2014 18:26 schreef VeerEli het volgende:
Godsamme ik kom verdomme niet meer bij manDaarna tranen vanwege een aantal reacties, kki
![]()
"Ssssh... don't spill that.."quote:Op maandag 12 mei 2014 18:26 schreef VeerEli het volgende:
![]()
En die tweede keer ook gewoon ''ohh not again, sorry''quote:Op maandag 12 mei 2014 18:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
"Ssssh... don't spill that.."
"OEOEOEOEHHH SORRY DAD."
Hahaquote:Op maandag 12 mei 2014 18:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
En die tweede keer ook gewoon ''ohh not again, sorry''![]()
![]()
Het is maar net hoe je het bekijktquote:
32 euro erbij en dat heb ik moeten aftikken 3 dagen terug wegens boven stufi-grens uitkomen.quote:
Die gaat flink scoren komend weekend.quote:Op maandag 12 mei 2014 19:02 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jean Paul Gaultier luchtje gehaald voor m'n mams.
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:04 schreef KaoloJoeka het volgende:
[..]
Ik zou mijn pener wel in die moeder stoppen
Ik ben tog leuk dingquote:Op maandag 12 mei 2014 18:58 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je het bekijktJuist wel toch als ik weinig hier ben
quote:Op maandag 12 mei 2014 19:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Maar? Waarom ben jij hier? Voor Meloewa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |