Omg en het is nog maar ochtendquote:
HOE IS DAT CAKEquote:
Komt denk ik door die donuts gisteren.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg en het is nog maar ochtend
Ik eet lekker gebakken eitje met kaas en courgette erdoor
Hoeveel courgettes eet jij wel niet per week?quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:30 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omg en het is nog maar ochtend
Ik eet lekker gebakken eitje met kaas en courgette erdoor
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Komt denk ik door die donuts gisteren.![]()
Heb jij aandelen in de courgettemarkt ofzo?
Dames, dames, rustig. Ik had nog een klein stukje over van dinsdag, dus die heb ik nu gedeeltelijk opgemaakt in m'n eitjequote:Op donderdag 8 mei 2014 10:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoeveel courgettes eet jij wel niet per week?
Terecht ook. 1 leerling of een klas vol maakt nogal verschil eh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:32 schreef VeerEli het volgende:
Weet je hoe fucked up eigenlijk Chlo? Ik ben de komende 2 maanden aan het werk, eigenlijk als leerkracht qua m'n werkzaamheden en taken, (maar dan voor 1 leerling) maar verdien gewoon schrale loontje als OA
Leuk.quote:
1 fucking moeilijke leerling. En alsnog, ik heb niet ervoor geleerd om met handleidingen te werken en complete lessen voor te bereiden en uit te voeren. Daarnaast ben ik tussendoor ook bij de hele klas bezig dus het is nog eens dubbelop ookquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook. 1 leerling of een klas vol maakt nogal verschil eh.
1 moeilijke leerling en een klas vol moeilijke leerlingen maakt nogal een verschil eh.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
1 fucking moeilijke leerling. En alsnog, ik heb niet ervoor geleerd om met handleidingen te werken en complete lessen voor te bereiden en uit te voeren. Daarnaast ben ik tussendoor ook bij de hele klas bezig dus het is nog eens dubbelop ook
Hoe oud zijn die koters? Anders gewoon iets dragen met inkijk *wink*quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:34 schreef VeerEli het volgende:
[..]
1 fucking moeilijke leerling. En alsnog, ik heb niet ervoor geleerd om met handleidingen te werken en complete lessen voor te bereiden en uit te voeren. Daarnaast ben ik tussendoor ook bij de hele klas bezig dus het is nog eens dubbelop ook
Hij is 7quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hoe oud zijn die koters? Anders gewoon iets dragen met inkijk *wink*
#dimalyphequote:
Klopt, maar alsnog is het way more dan een normale OA doet qua werkzaamheden en de directrice gaf ook aan dat je toch eigenlijk als leerkracht werkt, maar dan idd niet voor een hele klas. (hoewel gedeeltelijk ook want ik ben ook in de klas bezig)quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
1 moeilijke leerling en een klas vol moeilijke leerlingen maakt nogal een verschil eh.
Hoe moet je voor een kutblaag van 7 een les 'voorbereiden' en 'uitvoeren'?quote:
Nee, je maakt je druk om 3 keffertjes en gaat ff iemand aftuigen daarover.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jij weet niks, en alsof ik mezelf druk maak om jou
Had je maar een vak moeten leren, hehehehehuehuejr.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog is het way more dan een normale OA doet qua werkzaamheden en de directrice gaf ook aan dat je toch eigenlijk als leerkracht werkt, maar dan idd niet voor een hele klas. (hoewel gedeeltelijk ook want ik ben ook in de klas bezig)
Daarom vind ik het gewoon zuur dat ik aan het einde van de maand zo'n zielig, miezerig salaris zie verschijnen
Jonge er wordt vet veel van verwacht. Hij komt van het regulier basisonderwijs en moet tot aan de zomervakantie bij mij zitten, omdat hij daar niet meer heen kon ivm problemen. Na de zomer gaat hij naar de Ambelt, en tot die tijd dus bij mij. Omdat je hem dus niet zomaar ff neer kan zetten moet ik soort van alles uit de kast trekken om hem te vermaken en bezig te houden met z'n schoolwerkquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe moet je voor een kutblaag van 7 een les 'voorbereiden' en 'uitvoeren'?Godsamme Veer, geef dat kind een werkboek en een knietje tegen z'n bek en laat 'm werken.
He mooi weer spelert, had ik toch ff gelijk.quote:
Ohhh Cluster 4is wel beter iddquote:
Maak je niet zo druk hommeltje geezquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:42 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
He mooi weer spelert, had ik toch ff gelijk.
Stiekem? na meermalen aandringen heb ik hem jou zelf gegevenquote:
ieder krijgt wat ie verdientquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:39 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Klopt, maar alsnog is het way more dan een normale OA doet qua werkzaamheden en de directrice gaf ook aan dat je toch eigenlijk als leerkracht werkt, maar dan idd niet voor een hele klas. (hoewel gedeeltelijk ook want ik ben ook in de klas bezig)
Daarom vind ik het gewoon zuur dat ik aan het einde van de maand zo'n zielig, miezerig salaris zie verschijnen
Mooi stom dat ze jou daarvoor aangenomen hebben dan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jonge er wordt vet veel van verwacht. Hij komt van het regulier basisonderwijs en moet tot aan de zomervakantie bij mij zitten, omdat hij daar niet meer heen kon ivm problemen. Na de zomer gaat hij naar de Ambelt, en tot die tijd dus bij mij. Omdat je hem dus niet zomaar ff neer kan zetten moet ik soort van alles uit de kast trekken om hem te vermaken en bezig te houden met z'n schoolwerk
Whahahahaha hou je bekquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooi stom dat ze jou daarvoor aangenomen hebben dan.
Heheheheuehuhruequote:
Ssst wat moeten ze hier wel niet van me denkenquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stiekem? na meermalen aandringen heb ik hem jou zelf gegeven
Wowquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heheheheuehuhrue
Nee, maar goed, Veer, als ik ooit een keer een OA nodig heb, dan mag je bij mij in de klas komen.
Zelfde als altijd;quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ssst wat moeten ze hier wel niet van me denken
Nou, fijn dat we het weten, straks zouden we ons nog zorgen maken om je.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:46 schreef Kloonhommel het volgende:
Deze pauper moet weer aan het werk. Cya.
geen dank vrindjequote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou, fijn dat we het weten, straks zouden we ons nog zorgen maken om je.
Jij ging toch dood zogenaamd? Vieze aandachtshoer.quote:Op maandag 5 mei 2014 04:20 schreef AdoraBelle het volgende:
Rust zacht, lieve Maximus. We zullen je missen hier.
Heel veel sterke aan de nabestaanden.
wowquote:Op donderdag 8 mei 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heheheheuehuhrue
Nee, maar goed, Veer, als ik ooit een keer een SOA nodig heb, dan mag je bij mij in de klas komen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ging toch dood zogenaamd? Vieze aandachtshoer.
inb4 alle mannen "zou wel soa van Veer willen krijgen huehuehuhuhhu"quote:
nee dankje. Zou wel toekijken als jij haar in de klas laat komen thoughquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
inb4 alle mannen "zou wel soa van Veer willen krijgen huehuehuhuhhu"
Tss als je dat niet eens voor een vrijpartij met mij over zou hebbenquote:Op donderdag 8 mei 2014 11:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dankje. Zou wel toekijken als jij haar in de klas laat komen though
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |