je sou mar normal sijn xDddD lekkr saai die leventjuh xD!quote:Op zondag 11 mei 2014 17:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Alles behalve een gewone, normale, gezonde, heldere geest ja.
Al je hormoon en antipsychosemedicijnen tegelijkertijd innemen werkt blijkbaar niet snel genoeg.quote:
Dat wou ik er dus ook neerzetten, alleen wel mega-crue.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dan faal je al zo hard in je leven dat je jezelf wilt vermoorden, faal je daar ook in![]()
![]()
.
Eerst god knows hoeveel door de overheid laten betalen omdat je je pik niet leuk vind, om vervolgens jezelf van kant te maken. Np betalen wij wel.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Al je hormoon en antipsychosemedicijnen tegelijkertijd innemen werkt blijkbaar niet snel genoeg.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:51 schreef Gridlok het volgende:
ik type in op google " Wat kost een verbouwing " krijg ik ineens handige tips van de Praxis.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
hey jongens ik vind het egt niet leuk meer :S
fucc de wurld
ik maak er een eind aan
tabee
Doeiiiiiquote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, lezen jullie dit wel? Ik wil natuurlijk wel dat iemand mijn schreeuw om aandacht meekrijgt.
do ut nieht t;s ;s je heb noch soveel voor te leben ;SsSsquote:Op zondag 11 mei 2014 17:52 schreef MMGYMCMB het volgende:
hey jongens ik vind het egt niet leuk meer :S
fucc de wurld
ik maak er een eind aan
tabee
Neeeee doe het niehhieeetquote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hallo, lezen jullie dit wel? Ik wil natuurlijk wel dat iemand mijn schreeuw om aandacht meekrijgt.
iek behn er for jr ;squote:Op zondag 11 mei 2014 17:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |