Neen, het is 99% en 1% liegt.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef Gridlok het volgende:
Bokt, daar heeft 67% toch haar eigen paard gepijpt?
En jouw merrie heeft over jou heen gepist toen ze hengstig was.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, het is 99% en 1% liegt.
Net als met plassen onder de douche.
Ik heb een merrie btw
stuur jij eind van het jaar ook een foto van je paard met kerstmuts op naar iedereen met merrie christmas erop?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Neen, het is 99% en 1% liegt.
Net als met plassen onder de douche.
Ik heb een merrie btw
Nou weenie.. ik geloof het niet...quote:Op maandag 12 mei 2014 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
En jouw merrie heeft over jou heen gepist toen ze hengstig was.
quote:Op maandag 12 mei 2014 12:11 schreef Salatrel het volgende:
[..]
stuur jij eind van het jaar ook een foto van je paard met kerstmuts op naar iedereen met merrie christmas erop?
Zonde.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou weenie.. ik geloof het niet...
Ik zal het doorgeven.quote:
en de frontoffice krijgt niks ?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:27 schreef Salatrel het volgende:
[..]
in drievoud graag gr gr de backoffice
neequote:Op maandag 12 mei 2014 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
en de frontoffice krijgt niks ?
quote:
Zullen ze leuk vinden.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:36 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alle frontofficieren terug naar frontofficistan
mensen die niet gewoon gelijk juiste persoon bellenquote:Op maandag 12 mei 2014 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zullen ze leuk vinden.
Weet je wat ook leuk is?
Drie keer door verbonden worden en dan nog geen antwoord hebben.
Ja dikke doei.. Er zijn hier 4 miljard afdelingen en niemand weet wat die doen ..quote:Op maandag 12 mei 2014 12:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
mensen die niet gewoon gelijk juiste persoon bellen
Brabants pratenquote:
Iddquote:
Kijk gianni, foto's van m'n crib.quote:Op maandag 12 mei 2014 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lelijke muren hebben jullie op school
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kijk gianni, foto's van m'n crib.dat valt me nog best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zal dit maar als semi-compliment opvatten.quote:
is het ookquote:Op maandag 12 mei 2014 14:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik zal dit maar als semi-compliment opvatten.
[..]
Kijk gianni, foto's van m'n crib.Haha al die prullariaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jmmr, had er wel een vrouwenhuis van kunnen maken.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het ook
ziet er leuk uit, maar mijn huis mag je niet inrichten
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha al die prullariaValt best mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
ik ben bang dat je witte meubels gaat uitzoekenquote:Op maandag 12 mei 2014 14:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jmmr, had er wel een vrouwenhuis van kunnen maken.
Ja, vind bloemen leuk. Planten gaan toch altijd dood. :squote:
dat ligt dan toch aan jouw denk ikquote:Op maandag 12 mei 2014 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, vind bloemen leuk. Planten gaan toch altijd dood. :s
Wat is er mis met wit?quote:Op maandag 12 mei 2014 14:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben bang dat je witte meubels gaat uitzoeken
had zaterdag al een mooie kast gezien, maar was alleen in het wit, dus dan maar niet
[..]
Kijk gianni, foto's van m'n crib.Wat zit er allemaal in die mandjes/doosjes/laatjes/bakjes onder de TV?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Inb4 'Spulletjes'.
Aan mijn wat?quote:
liever gewoon houtkleur..quote:Op maandag 12 mei 2014 14:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is er mis met wit?
Welke kleur kast had je liever gehad dan?
jouw verzorgingsskillsquote:Op maandag 12 mei 2014 14:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Aan mijn wat?
En ja, alles gaat dood in mijn handen.
In 1 van die witte manden zitten dozen met foto's, de andere drie zijn leeg. Had daar toen ik nog op kamers woonde boeken/mappen en dergelijke in zitten allemaal, maar dat staat nu in een andere kamer. In die witte doosjes zitten Xbox-controllers/batterijen/opladers/camera en dat soort shit. In die laatjes zitten belangrijke papieren van de katten en reservesleutels. In de mandjes zitten waxinelichtjes en lampen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:39 schreef Modus het volgende:
[..]
Wat zit er allemaal in die mandjes/doosjes/laatjes/bakjes onder de TV?.
Inb4 'Spulletjes'.
Oh, dat vind ik dan weer niks. Lichte houtkleur of donkere?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |