Wie was dat? Worden laatste tijd wel meer dingen gezegd die ik gezegd zou hebbenquote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Kreeg een gozertje in DM die zei dat jij had gezegd dat ik dealde en of ik even een voorgedraaide langs wou komen brengen
ja die jaquote:Op zondag 11 mei 2014 18:09 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hahahahahahahhahahha
dat was ikpassthatshit zeker
En ik geloof dat het nu opgelost isquote:Op zondag 11 mei 2014 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie was dat? Worden laatste tijd wel meer dingen gezegd die ik gezegd zou hebben
Je zit natuurlijk ook niet voor niets in de grootste bazenSC.quote:Op zondag 11 mei 2014 18:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wie was dat? Worden laatste tijd wel meer dingen gezegd die ik gezegd zou hebben
Wanneer de tijd daar isquote:Op zondag 11 mei 2014 21:57 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja man. Wanneer gaan we weereens samen feesten?
Aparte hobby.quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
#jijhebtgeenrokje #dezemeidheeftweleenrokje
quote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Wauwquote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
kkr flikker haal die fking foto van mn zus nu weg, heb een tr gemaaktquote:Op zondag 11 mei 2014 22:34 schreef krioro het volgende:
[ afbeelding ]
Doe rustig joh apenzoon.quote:Op zondag 11 mei 2014 23:30 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
kkr flikker haal die fking foto van mn zus nu weg, heb een tr gemaakt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 01:45 schreef Gridlok het volgende:
Mijn wagen in Need for Speed WorldMooi hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edequote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG een kfc in Veenendaal.
Nu ben ik omringd door kfc's_
Woon jij daar?quote:
alsof jij dat erg vindtquote:Op maandag 12 mei 2014 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
OMG een kfc in Veenendaal.
Nu ben ik omringd door kfc's_
Dat is wel erg dichtbij.quote:
Nee.quote:
Op de camping iddquote:Op maandag 12 mei 2014 10:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is wel erg dichtbij.
Afslag Maarsbergen hier.
Klinkt btw alsof je op een camping woont ofzo
Dan moet ik wel fiks omrijdenquote:
Gezellig.quote:
wat?quote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
Zo self-centered als het maar kan. Jaa jij voelt je echt een onafhankelijke 'sterke' dame he?wat een gore hoer ben jij zeg, moet van je kotsen, kkfeminist. Val van de trap af met je walgelijke goedpraterij.
Sta je daarin ja?quote:Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op hoge pieptoon:
"Zag ik jou nou in de Linda staan?!!!"
"Wat leuk!!!!" ( frequentie vleermuis )
sta jij in de linda ja? ga gelijk kijken vanmiddag bij de akoquote:Op maandag 12 mei 2014 12:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Op hoge pieptoon:
"Zag ik jou nou in de Linda staan?!!!"
"Wat leuk!!!!" ( frequentie vleermuis )
Oke gianniquote:Op maandag 12 mei 2014 11:57 schreef Chai het volgende:
Zo self-centered als het maar kan. Jaa jij voelt je echt een onafhankelijke 'sterke' dame he?wat een gore hoer ben jij zeg, moet van je kotsen, kkfeminist. Val van de trap af met je walgelijke goedpraterij.
quote:
Nee, natuurlijk niet.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
sta jij in de linda ja? ga gelijk kijken vanmiddag bij de ako
Hoezo natuurlijk niet, staan altijd talloze portretjes in.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Nee, natuurlijk niet.
Ik kom nog eerder in de Penny dan de Linda_
Ik ben niet echt de doelgroep voor een Lindaquote:Op maandag 12 mei 2014 12:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo natuurlijk niet, staan altijd talloze portretjes in.
Ja.quote:Op maandag 12 mei 2014 12:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben niet echt de doelgroep voor een Linda![]()
Kak.. ruim de helft van mijn stal heeft een bokt -account.
Is dat bij jou ook zo?
Ik kom nu wel achter dingen die ik niet wistquote:Op maandag 12 mei 2014 12:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja.
Is ook heel handig voor wedstrijden en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |