hahahaaaaaaaaaaaaaaa prrrrrrrrquote:Op zondag 11 mei 2014 07:29 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
doe niet roff
het is nu al duidelijk dat je niks gehosseld hebt
Ik weeg meer dan 67 kilo? Ben je verdomme niet goed bij je bolle hoofd ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe normaal man homo. Veer weegt nog meer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 12:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weeg meer dan 67 kilo? Ben je verdomme niet goed bij je bolle hoofd ofzo
dwaasquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op zondag 22 juni 2014 01:49 schreef voederbietel het volgende:[/b]
Niet aan de verwachtingen van Zaktabak voldoen, wat een afgang bega je dan.
Je bent lief. Het was trouwens een mislukte poging, maar dat doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 8 mei 2014 10:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij ging toch dood zogenaamd? Vieze aandachtshoer.
quote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent lief. Het was trouwens een mislukte poging, maar dat doet er verder niet toe.
Wat er wel toe doet is dat ik veel gelukkiger ben nu ik amper nog op FOK! zit. Dus ik denk dat ik dat maar vol ga houden. Ik heb überhaupt weinig tijd voor FOK! nu ik een aantal leuke meiden heb leren kennen.
Doe even normaal zeg!quote:
No shit. Wel typisch dat het altijd mislukt bij van die aandachtsvragers en mensen die een poging in stilte doen bijna altijd succesvol zijn.quote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je bent lief. Het was trouwens een mislukte poging, maar dat doet er verder niet toe.
Wat er wel toe doet is dat ik veel gelukkiger ben nu ik amper nog op FOK! zit. Dus ik denk dat ik dat maar vol ga houden. Ik heb überhaupt weinig tijd voor FOK! nu ik een aantal leuke meiden heb leren kennen.
Watquote:Op zondag 11 mei 2014 17:11 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 15 april 2014 10:29 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat een eikels zijn jullie. En bedankt voor de opmerking dat ik toch altijd een man blijf. Doet het erg goed. Weet je wat, als ik geen vrouw kan zijn dan wil ik er niet meer zijn. Het beste.
Kanker FOK!kers met hun identiteitscrises, stoornissen, aandoeningen, syndromen en wat allemaalquote:
Elke fokker heeft wel watquote:Op zondag 11 mei 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kanker FOK!kers met hun identiteitscrises, stoornissen, aandoeningen, syndromen en wat allemaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |