quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
licht. denk ik. ik weet het ook nog nietquote:Op maandag 12 mei 2014 14:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik dan weer niks. Lichte houtkleur of donkere?
K.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In 1 van die witte manden zitten dozen met foto's, de andere drie zijn leeg. Had daar toen ik nog op kamers woonde boeken/mappen en dergelijke in zitten allemaal, maar dat staat nu in een andere kamer. In die witte doosjes zitten Xbox-controllers/batterijen/opladers/camera en dat soort shit. In die laatjes zitten belangrijke papieren van de katten en reservesleutels. In de mandjes zitten waxinelichtjes en lampen.
Lastig.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
licht. denk ik. ik weet het ook nog niet
quote:
Oh god nee, vind buffetkasten allemaal lelijk.quote:
quote:Op maandag 12 mei 2014 14:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh god nee, vind buffetkasten allemaal lelijk.
Gewoon stomme dingen.quote:
Dan nog liever een dressoir.quote:
Zo'n grote.quote:
Daarom. Waarom wil je een vitrine dan? Om je servies te showen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan zit er geen vitrinegedeelte in
nee, de mannelijke versie van prullariaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom. Waarom wil je een vitrine dan? Om je servies te showen?
Shinen met je Yvon Jaspers serviesquote:Op maandag 12 mei 2014 15:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Daarom. Waarom wil je een vitrine dan? Om je servies te showen?
whisky verzameling?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de mannelijke versie van prullaria
Modeltreintjes?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, de mannelijke versie van prullaria
Kun je toch ook op een dressoir zetten.quote:
misschien dat ik er een apart rek voor ga maken. nog even kijkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je toch ook op een dressoir zetten.
totdat de verzameling wat groter begint te wordenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je toch ook op een dressoir zetten.
quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
misschien dat ik er een apart rek voor ga maken. nog even kijken
Is toch ook onhandig als je buffetkast hebt. :squote:Op maandag 12 mei 2014 15:08 schreef Salatrel het volgende:
[..]
totdat de verzameling wat groter begint te worden
[ afbeelding ]
hmm, misschien mag je toch wel meedenkenquote:Op maandag 12 mei 2014 15:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maak zoiets.
Wil dit ook.
Nice.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, misschien mag je toch wel meedenken
een kledingkast moet ik ook nog en ik twijfel voor de slaapkamer nog tussen laminaat en vloerbedekkingquote:
Wil je een hangkast, legkast of allebei? Of een ladekast?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een kledingkast moet ik ook nog en ik twijfel voor de slaapkamer nog tussen laminaat en vloerbedekking
dat allemaal jaquote:Op maandag 12 mei 2014 15:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wil je een hangkast, legkast of allebei? Of een ladekast?
Bij mij lag er al laminaat, vind ik wel fijn ook. Ik ben altijd in de rui en heb dus niet het gezeik dat al m'n lange haren in het tapijt gaan zitten.Jij zult daar minder last van hebben.
Die kasten heb je bij Kwantum vast wel.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat allemaal ja
hanggedeelte met daar boven leggedeelte en een (losse) ladeblok erin.
in mn huurhuisje heb ik tapijt, vind dat op zich best fijn voor op de slaapkamer, maar laminaat is natuurlijk makkelijker schoon te houden.
maar jij bent al kalend?
klopt, daar had ik er ook al 1 gezien. daar had ik ook die kast gezien wit ik niet in het wit wildequote:Op maandag 12 mei 2014 15:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kasten heb je bij Kwantum vast wel.
Zou gewoon tapijt nemen dan.
Nee, ben in de rui.
Glad als een aal dezequote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daar had ik er ook al 1 gezien. daar had ik ook die kast gezien wit ik niet in het wit wilde
en pics van je lange haren enzo
Oh. Kijk bij ikea dan.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt, daar had ik er ook al 1 gezien. daar had ik ook die kast gezien wit ik niet in het wit wilde
en pics van je lange haren enzo
Ik ook niequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 mei 2014 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]Mooi toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |