nah ik ga nietquote:
Naar een moeilijk met OV te bereiken veldje in de oneindige open lucht met 14 graden en regen/bewolking? Lol.quote:
We kunnen ook wel een meet houden bij mij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Naar een moeilijk met OV te bereiken veldje in de oneindige open lucht met 14 graden en regen/bewolking? Lol.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:04 schreef Modus het volgende:
ESF![]()
Utopia![]()
BBQ-en met regen![]()
Zwolle![]()
ONZ-meets
Decibel
Zo klopt hij beter.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:04 schreef Modus het volgende:
ESF![]()
Utopia![]()
BBQ-en met regen![]()
Zwolle![]()
ONZ-meets
Decibel
Blauwetijger
Zelfs mijn telefoon erkent hem niet.quote:
WRAAAAAAH DECIBEEEEEEEEEEL LEKKER GEK DOEN UIT JE PLAAT STAPPUH DE GEKSTUHHHHH ZUIPUH JUMPEN-4-LIFEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:08 schreef Modus het volgende:
[..]
WRAAAAAAH DECIBEEEEEEEEEEL LEKKER GEK DOEN UIT JE PLAAT STAPPUH DE GEKSTUHHHHH ZUIPUH JUMPEN-4-LIFESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
KoningsSpelen anthemquote:
Balkenende die van een skateboard viel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef LudoSanders het volgende:
Hilbrand Nawijn met zijn gejump was ook vrij apart.
Ik zie blauwe tijger voor me als die in dat witte shirtquote:
quote:
En omdat die kinderen overal verzameld op pleinen dat dansje stonden te doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
KoningsSpelen anthem.
Disclaimer: ik weet dit alleen vanwege m'n stage.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zie blauwe tijger voor me als die in dat witte shirt
Na je kledingverkoop topic dacht ik dat ook van jou.quote:
Netjes inderdaadquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Toch knap gedaan van Veer.
Ja? hahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na je kledingverkoop topic dacht ik dat ook van jou.
Exact dezelfde kakkkmuziek.quote:
Linkje?!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Na je kledingverkoop topic dacht ik dat ook van jou.
Chicks in romeinse kledingquote:
Waar zie je mij?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:18 schreef anti-loper het volgende:
BT ziet er inderdaad best dunnetjes uit
Ik denk dat ze van mager naar dik gegaan is en de foto's achterstevoren in een gif heeft gezet voor massive internet respect.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Transformatie topicquote:
feedersquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik denk dat ze van mager naar dik gegaan is en de foto's achterstevoren in een gif heeft gezet voor massive internet respect.
Oh. Ja weinig fatty'squote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:21 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Transformatie topic
Had je pics. Wel droog maar best dunnetjes
Ik heb massa , maar ook fatty'squote:
Bij v&aquote:
Damnquote:
Ik train nu ook iets van een jaar serieus denk ik.quote:
Oh interessant, wat zijn je stats?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik train nu ook iets van een jaar serieus denk ik.
Ben wel ripped, maar mijn vetpercentage is nog iets aan hoge kant.
Generic mensen/muziek/settingquote:
Mijn stats ja ik ben best kleinquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh interessant, wat zijn je stats?
Hahahahahaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn stats ja ik ben best klein
168 cm
67 kg.
bf 14/15%
Nice man.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
168 cm
67 kg.
bf 14/15%
Daarom appeltietjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Getinte manlet reporting inquote:
Kleintje! Wel goed gewicht verder als het spier isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
168 cm
67 kg.
bf 14/15%
Hehe.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:28 schreef Gridlok het volgende:
Stats:
Beta Wizard
134 Mana
21 Intel
0 Charisma
Mijn armen en benen zijn ondertussen wel droog maar nu nog mijn buikje.quote:
wel klein, jaquote:
Ziek ripped dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:28 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Mijn armen en benen zijn ondertussen wel droog maar nu nog mijn buikje.
Heb al een subtiele sixpackje maar niet zo heel droog. Moet nog ff. Was 75 kg toen ik begon
Ben al bijna droogjes.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kleintje! Wel goed gewicht verder als het spier is
picsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:29 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ben al bijna droogjes.
Sixpack zie je al heel goed.
aawh ja komt waarschijnlijk door je chestquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kom alleen maar aan en noemt anti me nog steeds dun
en modus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
Enige die hier ripped is is krio, rest is unter-beta-mensch.
En ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kom alleen maar aan en noemt anti me nog steeds dun
Heeft waarschijnlijk ook met je lengte te maken. Ik ben wat kleiner dus lijk ik ook meteen wat opgepompterquote:
Later als ik groot ben word ik krioquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
Doe normaal man homo. Veer weegt nog meer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kleintje! Wel goed gewicht verder als het spier is
Die panzermaus dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef Gridlok het volgende:
Sws je wat aantrekken van forumgebruikersquote:
Noem je Veer nu dikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef Modus het volgende:
[..]
Doe normaal man homo. Veer weegt nog meer.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sws je wat aantrekken van forumgebruikers
Snap jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Sws je wat aantrekken van forumgebruikers
Liosnheart is on inside, shine fel on outsidequote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het altijd knap hoe goed jij dat kan.
kkr kneusje ben je ook he.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Modus het volgende:
V&A / [TK] Kleding, Jack&Jones
V&A / [TK]Heren (merk)kleding + Air max 1 Reflective pack
Al die V-hals vooroordelen bevestigd._
Djek en Djoons jeweettogg jatog vriend.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liosnheart is on inside, shine fel on outside
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liosnheart is on inside, shine fel on outside
2dehands kleding verkopenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Modus het volgende:
Hij verkoopt dit omdat hij tegenwoordig een betere kledingstijl heeft?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Modus het volgende:
Hou je niet van air max'ies?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verkoopt dit omdat hij tegenwoordig een betere kledingstijl heeft?toch?!
Ik verkoop echt nooit dingenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2dehands kleding verkopenflikker die shit gewoon in de humana bak.
Dat buff body moet nu M dragen i.p.v. S.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verkoopt dit omdat hij tegenwoordig een betere kledingstijl heeft?toch?!
Echt he, geef het nog liever wegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verkoop echt nooit dingenAl die moeite voor een paar tientjes
Je levert het dus in bij een kringloop?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verkoop echt nooit dingenAl die moeite voor een paar tientjes
Waarom heb je een eenpersoonsbed?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef anti-loper het volgende:
Dit is me body
pls be gentle
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitchquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef Chai het volgende:
Lol niet eens even shirts die je verkoopt strijken voor de foto, gewoon met dikke kreuken erin op de foto zetten.
Wat is dat voor broek?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef anti-loper het volgende:
Dit is me body
pls be gentle
[ afbeelding ]
Omdat ik hier toch nooit slaap. Bij me ouders s datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom heb je een eenpersoonsbed?
Ga cutten manquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef anti-loper het volgende:
Dit is me body
pls be gentle
[ afbeelding ]
Dat is gewoon mijn trainingsbroekquote:
Oh, dat is wel logisch dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik hier toch nooit slaap. Bij me ouders s dat
Gewoon container inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je levert het dus in bij een kringloop?
Van de regen in de drup? Tof man.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik help er graag andere fokkers mee.
Ja ik moet cuttenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga cutten manDriekwartsbroek
Ludo kom er maar in
Beter iets dan niets.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Van de regen in de drup? Tof man.
Dat was meer voor mijn neus.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:38 schreef voederbietel het volgende:
Zie ook die fap doekjes op z'n bed.
Heb hier nog zak oude kleding liggenquote:
Waarom heb je eigenlijk de behoefte om zo'n foto te delen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat was meer voor mijn neus.
Als ik fap dan kom ik gewoon over me zelf heen #yolo
Kringloopquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef BlauweTijger het volgende:
En beter dan de container? of niet dan hypocriet voederbieteltje
Beetje mijn stats showen tochquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk de behoefte om zo'n foto te delen?
In een fles doen en bewaren.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Dat was meer voor mijn neus.
Als ik fap dan kom ik gewoon over me zelf heen #yolo
Ik vind het nogal raar om goede kleding weg te gooien eigenlijk, voel je je niet verantwoordelijk voor de wereld? Dat klinkt allemaal wat bombastisch maar zulke dingen zijn de enige dingen waar je daadwerkelijk invloed mee kunt uitoefenen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb hier nog zak oude kleding liggenben al te lui om hem weg te gooien laat staan naar de kringloop
Hou toch op manquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Waar de vrijwilligers de goede spullen zelf verkopen en de troep in de winkel zetten
jizzmazquote:
Ik kan zien dat je meer spiermassa heb dan ik. Of ik er jaloers op ben weet ik niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Beetje mijn stats showen toch
Vond je het wat?
Alleen jassen of zo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar om goede kleding weg te gooien eigenlijk, voel je je niet verantwoordelijk voor de wereld? Dat klinkt allemaal wat bombastisch maar zulke dingen zijn de enige dingen waar je daadwerkelijk invloed mee kunt uitoefenen.
Moest een keer wat aanleggen bij zo'n organisatie in Den Bosch, die mannen staan daar gewoon de hele dag die bakken leeg te kiepen, alles wat leuk is houden ze zelf, en het zijn ook allemaal vieze kk ratten qua gezicht, typisch xoxo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
Waar de vrijwilligers de goede spullen zelf verkopen en de troep in de winkel zetten
Dat is zo, maar zelf heb ik geen cheapass versleten H&M shit. Maar ook met versleten t-shirts zijn ze in de Syrische vluchtelingenkampen gewoon blij denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen jassen of zo.
Cheapass versleten H&M shit help ik niemand mee.
Long hair don't carequote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik vind het nogal raar om goede kleding weg te gooien eigenlijk, voel je je niet verantwoordelijk voor de wereld? Dat klinkt allemaal wat bombastisch maar zulke dingen zijn de enige dingen waar je daadwerkelijk invloed mee kunt uitoefenen.
Typisch weer dat je je ogen sluit voor dit soort misstanden. Is algemeen bekend dat het zo werkt.quote:
Was ook niet mijn bedoeling om je jaloers te krijgen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik kan zien dat je meer spiermassa heb dan ik. Of ik er jaloers op ben weet ik niet.
Vind jij het dan een reden om dus je kleding maar te laten verbranden?quote:
Weet je wat Louis Vuitton doet met niet verkochte kleding?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind jij het dan een reden om dus je kleding maar te laten verbranden?.
Hahaha, dit iddquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2dehands kleding verkopenflikker die shit gewoon in de humana bak.
Ik ga toch geen terroristen kledenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat is zo, maar zelf heb ik geen cheapass versleten H&M shit. Maar ook met versleten t-shirts zijn ze in de Syrische vluchtelingenkampen gewoon blij denk ik.
Ok, jammer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Long hair don't care
[..]
Typisch weer dat je je ogen sluit voor dit soort misstanden. Is algemeen bekend dat het zo werkt.
Anaal inbrengen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Weet je wat Louis Vuitton doet met niet verkochte kleding?
Gelukkig heb ik nog nooit wat bij gedragen aan zulke merken. Sowieso vind ik het kopen van kleding dat enkel duur is om een merk verwerpelijk.quote:
Nee niet nodigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
alsof jij niet een hapje wil van dat exotisch vlees.
Ik kan niet wachten.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:47 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga vanaf maandag een maand of 3 cutten en dan krijgen jullie een nieuwe pic
quote:
Volgens mij heb ik daar al eens een blogpost over geschreven, wilde ik het graag bij houden. Plus dat zijn postrechten per direct ontnomen zouden moeten worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga cutten manDriekwartsbroek
Ludo kom er maar in
This is done to sustain an item’s value.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
http://lifestyle.beirutin(...)l-their-unsold-bags/
Was geen driekwartsbroek. Gewoon de broekspijpen in mijn sokken gedaan. Dat zit vet chillquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:49 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar al eens een blogpost over geschreven, wilde ik het graag bij houden. Plus dat zijn postrechten per direct ontnomen zouden moeten worden natuurlijk.
Wat een wereld is het ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
This is done to sustain an item’s value.
Dacht al zoiets ja.
60 kg solid hardcore muscle.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:47 schreef anti-loper het volgende:
Ik ga vanaf maandag een maand of 3 cutten en dan krijgen jullie een nieuwe pic
Ja dat is wel fcked up. Ik wil niet zo licht zijnquote:
Wordt gewoon 30 cm langer dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja dat is wel fcked up. Ik wil niet zo licht zijn
Jij vindt het niet immoreel om goede kleding te verbanden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man mag gewoon zelf bepalen wat hij met zijn waar doet
quote:
don't hatequote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind jij het dan een reden om dus je kleding maar te laten verbranden?.
Wees gewoon blij met je lichaam man. Je zo druk maken over dingen waar je in kern toch niks aan kan doen is echt niks waard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ga even mijn benen laten oprekken xxx
We hebben het hier over kleding, niet over de nachtwacht ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij vindt het niet immoreel om goede kleding te verbanden?
Nee jo was ook sarcastisch bedoeld. Ik ben wel tevreden met me zelf. Las alleen laatst hier op FOK! dat iemand zijn benen had laten oprekkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wees gewoon blij met je lichaam man. Je zo druk maken over dingen waar je in kern toch niks aan kan doen is echt niks waard.
Ok, ik vind dat echt heel erg raar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hebben het hier over kleding, niet over de nachtwacht ofzoAls het rijksmuseum dat wil verbranden, oke dat zou wat ver gaan. Maar bij iets simpels als kleding mag de eigenaar ermee doen wat hij wil
Wanneer meeten wij in arnhemquote:
Er kan niet genoeg LV-kleding verbrand worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij vindt het niet immoreel om goede kleding te verbanden?
Hou ik je aanquote:
Van mij hoeft het niet per se gemaakt te worden maar het verbanden van producten enkel en alleen om de economische waarde van de resterende producten op te drijven vind ik echt verwerpelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Er kan niet genoeg LV-kleding verbrand worden.
MF Doom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt zo gek nog niet eigenlijk.
Ik ben echt 0 bekend met dit soort muziek. Ken jij toevallig nummers van rap met enkel begeleiding door een drumstel, eventueel met andere echte instrumenten? Geen samples dus?quote:
The Roots?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben echt 0 bekend met dit soort muziek. Ken jij toevallig nummers van rap met enkel begeleiding door een drumstel, eventueel met andere echte instrumenten? Geen samples dus?
Ok, ik zal het meenemen in mijn toekomstige oordeel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prima artiest, maar fuck hem en fuck zijn fucking 'shows'
Klinkt ook niet gek, ga even een album luisteren. Maar enkel een drummer en een rapper, bestaat dat ook? Dat lijkt me nou net zo'n toffe combinatie.quote:
Zal vast wel, niet dat ik weer tho.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt ook niet gek, ga even een album luisteren. Maar enkel een drummer en een rapper, bestaat dat ook? Dat lijkt me nou net zo'n toffe combinatie.
Die band verzorgd ook altijd de " live-shows " bij Jimmy Fallon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer, the Roots klinkt iig tof, bedankt.
Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet? Ik spreek alleen mur nog
Die Justin Timberlake is stiekem toch ook gewoon een goede muzikant eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die band verzorgd ook altijd de " live-shows " bij Jimmy Fallon.
JTquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Justin Timberlake is stiekem toch ook gewoon een goede muzikant eigenlijk.
Ik vind eten te leuk/lekker om te cuttenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon 3% BF en 120 DL iedere ochtend.
Ik zie niet in wat er leuker is dan 500 gram magere kwark te eten iedere dag?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind eten te leuk/lekker om te cutten
Ik sport niet en zet iedere dag op FB dat ik weer niks gedaan heb.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor zichzelf ( geen facebook posts whatevah )
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor anderen ( LOL @GYM MAX CURL #LIFT4LIFE )
Heb zo'n jongen op fb die om de dag wel post van op van @GYM #RIPPEDquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor zichzelf ( geen facebook posts whatevah )
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor anderen ( LOL @GYM MAX CURL #LIFT4LIFE )
Gisteren nog een hele zak snoep op van de kruidvatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er leuker is dan 500 gram magere kwark te eten iedere dag?
Zeg dat het een smerige kk faggot is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb zo'n jongen op fb die om de dag wel post van op van @GYM #RIPPED
Ik neem nooit zuurtjes, het leven is al zuur genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gisteren nog een hele zak snoep op van de kruidvat
Alleen maar van die zure snoepjes
Ik zou gaan maar ging achter af nog liever een neger met aids pijpen.quote:
Juist lekker man. Maar ja als ik gewoon echt goed/clean zou eten was ik nu allang ripped. Maar ik eet gewoon lekker wat ik wil en dan ben ik maar een beetje fatty. YOLO TOCHquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik neem nooit zuurtjes, het leven is al zuur genoeg.
Wel handschoenen aantrekken, anders krijg je aids. !11quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou gaan maar ging achter af nog liever een neger met aids pijpen.
Daarom willen die chicks je nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Juist lekker man. Maar ja als ik gewoon echt goed/clean zou eten was ik nu allang ripped. Maar ik eet gewoon lekker wat ik wil en dan ben ik maar een beetje fatty. YOLO TOCH
Echt he, ligt puur aan lichaam, innerlijk is maar kul, daarom full ripped body full stripped brain.quote:
Chicks houden van welvaart. Een klein buikje straalt welvaart uit. Ik moet het trouwens meer van mijn charmes hebbenquote:
Uh 200 jaar geleden. Tegenwoordig is dik zijn eerder teken van armoedequote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Chicks houden van welvaart. Een klein buikje straalt welvaart uit. Ik moet het trouwens meer van mijn charmes hebben
Nah, ik zag je post toen ik over het topic hoverde, die naam triggert als een malle.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok, ik zal het meenemen in mijn toekomstige oordeel.
SCHEELT DAT IK NIET DIK BENquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh 200 jaar geleden. Tegenwoordig is dik zijn eerder teken van armoede
Haha slimme zet toch, kan je meerdere concerten tegelijk doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik zag je post toen ik over het topic hoverde, die naam triggert als een malle.
Gozer krijgt het voor elkaar om bij de helft van zijn optredens iemand anders te sturen. Is zo erg geworden dat ze hem doorgaans een bonus geven als hij kan garanderen en bewijzen dat hij het zelf was.
Picsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ecto as phuck dus voor mij is alles dik
killer kurvesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Accepteer je obesitas, maatje meer is maatje mooier :sSSss
Vergeet de broccoli niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
Effe naar de gym, cardio zometeen net 300g rijst en 20kilo kipfilet, max gain.
Bro-science, need dem carbzquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vergeet de broccoli niet.
En de kwark.
Ik kan wel raden om welke ontwikkeling dat gaatquote:Multicultureel
Andere dorpsbewoners menen juist dat de komst van de Eritreeërs goed zou zijn voor de multiculturele samenleving en daarmee goed voor de ontwikkeling van de kinderen in het dorp. Verschillende mensen hebben zich al aangemeld als vrijwilliger bij het COA.
vertel me allesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan wel raden om welke ontwikkeling dat gaat
Dat is gewoon zó diep, dat begrijp je toch niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
dat iemand er gewoon goed uit ziet dagelijks zegt meer over jou dan over hem
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
That someone just looks good every day says more about you than about him
wtfquote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:42 schreef anti-loper het volgende:
Ik vind het echt zielig voor de mensen die naar de ONZ-meet gegaan.
Ze mogen het terrein blijkbaar niet op
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Maar klopt het dat je om half 3 's nachts werd gebeld door andere chicks als jullie samen een film aan het kijken waren? En dat jij een soort van pooier/loverboy bent? Ideale combinatie wel, want zij was toch camgirl totdat ze werd betrapt door d'r moeder?
Zag 'm al ja, die We Dem Boyz vind ik 12x vetter.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh 200 jaar geleden. Tegenwoordig is dik zijn eerder teken van armoede
Mortaxx claimde vorige week miljonair te zijn en gaf vandaag toe dat hij ecto as fuck was, hmm.quote:
3 miljoen op m'n paypal accountquote:Op zaterdag 10 mei 2014 18:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mortaxx claimde vorige week miljonair te zijn en gaf vandaag toe dat hij ecto as fuck was, hmm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |