Van mij hoeft het niet per se gemaakt te worden maar het verbanden van producten enkel en alleen om de economische waarde van de resterende producten op te drijven vind ik echt verwerpelijkquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:55 schreef Modus het volgende:
[..]
Er kan niet genoeg LV-kleding verbrand worden.
MF Doom.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt zo gek nog niet eigenlijk.
Ik ben echt 0 bekend met dit soort muziek. Ken jij toevallig nummers van rap met enkel begeleiding door een drumstel, eventueel met andere echte instrumenten? Geen samples dus?quote:
The Roots?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ben echt 0 bekend met dit soort muziek. Ken jij toevallig nummers van rap met enkel begeleiding door een drumstel, eventueel met andere echte instrumenten? Geen samples dus?
Ok, ik zal het meenemen in mijn toekomstige oordeel.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Prima artiest, maar fuck hem en fuck zijn fucking 'shows'
Klinkt ook niet gek, ga even een album luisteren. Maar enkel een drummer en een rapper, bestaat dat ook? Dat lijkt me nou net zo'n toffe combinatie.quote:
Zal vast wel, niet dat ik weer tho.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Klinkt ook niet gek, ga even een album luisteren. Maar enkel een drummer en een rapper, bestaat dat ook? Dat lijkt me nou net zo'n toffe combinatie.
Die band verzorgd ook altijd de " live-shows " bij Jimmy Fallon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jammer, the Roots klinkt iig tof, bedankt.
Ouwe snoeperdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:02 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen idee, denk het niet? Ik spreek alleen mur nog
Die Justin Timberlake is stiekem toch ook gewoon een goede muzikant eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:13 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Die band verzorgd ook altijd de " live-shows " bij Jimmy Fallon.
JTquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:16 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Die Justin Timberlake is stiekem toch ook gewoon een goede muzikant eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |