Ja dat is wel fcked up. Ik wil niet zo licht zijnquote:
Wordt gewoon 30 cm langer dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ja dat is wel fcked up. Ik wil niet zo licht zijn
Jij vindt het niet immoreel om goede kleding te verbanden?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die man mag gewoon zelf bepalen wat hij met zijn waar doet
quote:
don't hatequote:
Zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vind jij het dan een reden om dus je kleding maar te laten verbranden?.
Wees gewoon blij met je lichaam man. Je zo druk maken over dingen waar je in kern toch niks aan kan doen is echt niks waard.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik ga even mijn benen laten oprekken xxx
We hebben het hier over kleding, niet over de nachtwacht ofzoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij vindt het niet immoreel om goede kleding te verbanden?
Nee jo was ook sarcastisch bedoeld. Ik ben wel tevreden met me zelf. Las alleen laatst hier op FOK! dat iemand zijn benen had laten oprekkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wees gewoon blij met je lichaam man. Je zo druk maken over dingen waar je in kern toch niks aan kan doen is echt niks waard.
Ok, ik vind dat echt heel erg raar.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
We hebben het hier over kleding, niet over de nachtwacht ofzoAls het rijksmuseum dat wil verbranden, oke dat zou wat ver gaan. Maar bij iets simpels als kleding mag de eigenaar ermee doen wat hij wil
Wanneer meeten wij in arnhemquote:
Er kan niet genoeg LV-kleding verbrand worden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Jij vindt het niet immoreel om goede kleding te verbanden?
Hou ik je aanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |