Ik vind eten te leuk/lekker om te cuttenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gewoon 3% BF en 120 DL iedere ochtend.
Ik zie niet in wat er leuker is dan 500 gram magere kwark te eten iedere dag?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:20 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik vind eten te leuk/lekker om te cutten
Ik sport niet en zet iedere dag op FB dat ik weer niks gedaan heb.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor zichzelf ( geen facebook posts whatevah )
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor anderen ( LOL @GYM MAX CURL #LIFT4LIFE )
Heb zo'n jongen op fb die om de dag wel post van op van @GYM #RIPPEDquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:21 schreef Gridlok het volgende:
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor zichzelf ( geen facebook posts whatevah )
Je hebt mensen die sporten en doen dat voor anderen ( LOL @GYM MAX CURL #LIFT4LIFE )
Gisteren nog een hele zak snoep op van de kruidvatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er leuker is dan 500 gram magere kwark te eten iedere dag?
Zeg dat het een smerige kk faggot is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:22 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Heb zo'n jongen op fb die om de dag wel post van op van @GYM #RIPPED
Ik neem nooit zuurtjes, het leven is al zuur genoeg.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Gisteren nog een hele zak snoep op van de kruidvat
Alleen maar van die zure snoepjes
Ik zou gaan maar ging achter af nog liever een neger met aids pijpen.quote:
Juist lekker man. Maar ja als ik gewoon echt goed/clean zou eten was ik nu allang ripped. Maar ik eet gewoon lekker wat ik wil en dan ben ik maar een beetje fatty. YOLO TOCHquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik neem nooit zuurtjes, het leven is al zuur genoeg.
Wel handschoenen aantrekken, anders krijg je aids. !11quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou gaan maar ging achter af nog liever een neger met aids pijpen.
Daarom willen die chicks je nietquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:24 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Juist lekker man. Maar ja als ik gewoon echt goed/clean zou eten was ik nu allang ripped. Maar ik eet gewoon lekker wat ik wil en dan ben ik maar een beetje fatty. YOLO TOCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |