kkr kneusje ben je ook he.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Modus het volgende:
V&A / [TK] Kleding, Jack&Jones
V&A / [TK]Heren (merk)kleding + Air max 1 Reflective pack
Al die V-hals vooroordelen bevestigd._
Djek en Djoons jeweettogg jatog vriend.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liosnheart is on inside, shine fel on outside
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Liosnheart is on inside, shine fel on outside
2dehands kleding verkopenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Modus het volgende:
Hij verkoopt dit omdat hij tegenwoordig een betere kledingstijl heeft?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:34 schreef Modus het volgende:
Hou je niet van air max'ies?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verkoopt dit omdat hij tegenwoordig een betere kledingstijl heeft?toch?!
Ik verkoop echt nooit dingenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
2dehands kleding verkopenflikker die shit gewoon in de humana bak.
Dat buff body moet nu M dragen i.p.v. S.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij verkoopt dit omdat hij tegenwoordig een betere kledingstijl heeft?toch?!
Echt he, geef het nog liever wegquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verkoop echt nooit dingenAl die moeite voor een paar tientjes
Je levert het dus in bij een kringloop?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik verkoop echt nooit dingenAl die moeite voor een paar tientjes
Waarom heb je een eenpersoonsbed?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef anti-loper het volgende:
Dit is me body
pls be gentle
[ afbeelding ]
Abercrombie & Fitchquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef Chai het volgende:
Lol niet eens even shirts die je verkoopt strijken voor de foto, gewoon met dikke kreuken erin op de foto zetten.
Wat is dat voor broek?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef anti-loper het volgende:
Dit is me body
pls be gentle
[ afbeelding ]
Omdat ik hier toch nooit slaap. Bij me ouders s datquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom heb je een eenpersoonsbed?
Ga cutten manquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef anti-loper het volgende:
Dit is me body
pls be gentle
[ afbeelding ]
Dat is gewoon mijn trainingsbroekquote:
Oh, dat is wel logisch dan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:37 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Omdat ik hier toch nooit slaap. Bij me ouders s dat
Gewoon container inquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je levert het dus in bij een kringloop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |