Echt he, ligt puur aan lichaam, innerlijk is maar kul, daarom full ripped body full stripped brain.quote:
Chicks houden van welvaart. Een klein buikje straalt welvaart uit. Ik moet het trouwens meer van mijn charmes hebbenquote:
Uh 200 jaar geleden. Tegenwoordig is dik zijn eerder teken van armoedequote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:27 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Chicks houden van welvaart. Een klein buikje straalt welvaart uit. Ik moet het trouwens meer van mijn charmes hebben
Nah, ik zag je post toen ik over het topic hoverde, die naam triggert als een malle.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ok, ik zal het meenemen in mijn toekomstige oordeel.
SCHEELT DAT IK NIET DIK BENquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Uh 200 jaar geleden. Tegenwoordig is dik zijn eerder teken van armoede
Haha slimme zet toch, kan je meerdere concerten tegelijk doen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nah, ik zag je post toen ik over het topic hoverde, die naam triggert als een malle.
Gozer krijgt het voor elkaar om bij de helft van zijn optredens iemand anders te sturen. Is zo erg geworden dat ze hem doorgaans een bonus geven als hij kan garanderen en bewijzen dat hij het zelf was.
Picsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben ecto as phuck dus voor mij is alles dik
killer kurvesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Accepteer je obesitas, maatje meer is maatje mooier :sSSss
Vergeet de broccoli niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:22 schreef Gridlok het volgende:
Effe naar de gym, cardio zometeen net 300g rijst en 20kilo kipfilet, max gain.
Bro-science, need dem carbzquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vergeet de broccoli niet.
En de kwark.
Ik kan wel raden om welke ontwikkeling dat gaatquote:Multicultureel
Andere dorpsbewoners menen juist dat de komst van de Eritreeërs goed zou zijn voor de multiculturele samenleving en daarmee goed voor de ontwikkeling van de kinderen in het dorp. Verschillende mensen hebben zich al aangemeld als vrijwilliger bij het COA.
vertel me allesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 14:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan wel raden om welke ontwikkeling dat gaat
Dat is gewoon zó diep, dat begrijp je toch niet.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:38 schreef Chai het volgende:
dat iemand er gewoon goed uit ziet dagelijks zegt meer over jou dan over hem
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 16:43 schreef Chai het volgende:
That someone just looks good every day says more about you than about him
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |