quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je zelf een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde ONZmeet-Photobucket die na de meet gemaakt zal worden (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
Mocht je hier naderhand misbruik van maken, en bijv. zonder toestemming foto's op FOK! post om te zieken, dan kun je hier een ban voor terug verwachten.
SPOILER: *ATTENTIE*ATTENTIE*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst van mensen die rijden, mensen meenemen en of een chauffeur zoeken:
- Dactylus komt vanuit Nijkerk, en haalt Trollscience in elk geval op vanaf het station in Zwolle. Kan indien nodig nog 2 mensen meenemen.
-Maringo komt vanuit Den haag en neemt OllieWilliams en Bluejeans mee. Misschien ook Murdera nog, zo niet dan heeft hij nog 1 plek over.
-Silk komt vanaf Arnhem en zoekt nog een chauffeur.
-Kakdieusernameisalbezet neemt Moira en Monopoly mee vanaf het station(of hadden jullie nou een andere chauffeur?).
Belangrijk: Deze meet word georganiseerd door Moira en Monopoly. Fokker89 heeft alleen een vervolg op de topicreeks gemaakt, en houdt deze OP bij. Voor vragen/opmerkingen mbt de organisatie(natuurlijk alleen eer en lof!) wijst Fokker89 je door naar hen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2014 03:29:10 ]
alsof je dat dan nog met je volle verstand gaat meemakenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:57 schreef Amarantha het volgende:
Jointjes roken, drank drinken, BBQ-n met toffe mensen en als ik 's avonds terug kom is hier een karaoke feestje bezig![]()
Alsof ik nuchter ga zingenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
alsof je dat dan nog met je volle verstand gaat meemaken
Ja. Meerderequote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:59 schreef Fokker89 het volgende:
is er trouwens nog iemand met de auto, voor het geval we nog meer dingen nodig hebben onder de meet
'd love to but.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Als er mensen zijn die een slaapplaats nodig hebben dan zijn ze bij mij welkom btw.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:02 schreef Amarantha het volgende:
En dat mensen die niet komen opdagen (i.v.m regen of gewoon niet afzeggen) sukkels zijn
JJH taxiet wel voor jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:03 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kan nog steeds niet garanderen dat ik kom. Het is echt heel ver fietsen en ik moet aan mijn poot denken.
Sowiesoquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:01 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja want als jij komt is die 20 gram wiet om 15:30 op natuurlijk
ja maar dat komt door dat biertje, niet door je beenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ga eerst met Klaasje een biertje drinken en ben van plan om rond 16:00/17:00 die kant op te fietsen. Normaliter zou ik er een kwartier over doen dus nu het dubbele zo ongeveer.
Kiek moar. Ik ben dus rond 1400 mensen aan het opvegen en daarna gaan we naar het feestpaleisquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:07 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik ga eerst met Klaasje een biertje drinken en ben van plan om rond 16:00/17:00 die kant op te fietsen. Normaliter zou ik er een kwartier over doen dus nu het dubbele zo ongeveer.
Ik denk eigenlijk dat het biertje er voor zorgt dat ik er sneller ben in plaats van langzamerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ja maar dat komt door dat biertje, niet door je been
die 20 gram zal wel genoeg zijn toch??quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:08 schreef DeaDLocK2K het volgende:
In het geval dat het op is kan iemand via Fles mij een berichtje sturen zodat ik even langs de shop kan natuurlijk.
Ik ken je verder niet, maar volgens mij ben jij wel een bazenuserquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij werd er nog gezegd door mensen dat er weinig wordt geblowt. Ik ken mezelf, ik ben om 15:00 stoned. Vooral morgen boeit het me weinig
Valt allemaal wel tegen hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:15 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, maar volgens mij ben jij wel een bazenuser
Met taal ook niet, of wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan compleet niet omgan met stonede mensenik ga dus ook sompleet niet omgaan met zulke mensen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan compleet niet omgan met stonede mensenik ga dus ook sompleet niet omgaan met zulke mensen
Sorry alvast.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawohl! Gewoon komen jij!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet want ik heb geen tijd meer om dingen te halen omdat ik over 9 uur al in de trein moet zitten.
In Zwolle zijn er ook supermarktenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet want ik heb geen tijd meer om dingen te halen omdat ik over 9 uur al in de trein moet zitten.
Mwoah, ik denk dat je meer stoners op een dag tegenkomt dan je denkt. De pro stoners merk jij echt niet van dat ze onder invloed zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dan breng ik niets mee en dat komt zo skeer over.quote:
Dít is je kans om aan iemand te vragen of ze genoeg hebben voor ook jou en dan morgen plunder je de AH2Go en betaal je de ander terug. He-lu-maal prima.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan breng ik niets mee en dat komt zo skeer over.
Van jou neem ik dat nog aan ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat je meer stoners op een dag tegenkomt dan je denkt. De pro stoners merk jij echt niet van dat ze onder invloed zijn.
Ga je met Flash langs de supermarktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan breng ik niets mee en dat komt zo skeer over.
wat MOET je doen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ha ha alle drugsgebruikers lachen mij nu uit![]()
Morgenmiddag doe ik gewoon wat ik moet doen en alles komt goed
Haha same herequote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij werd er nog gezegd door mensen dat er weinig wordt geblowt. Ik ken mezelf, ik ben om 15:00 stoned. Vooral morgen boeit het me weinig
Oh hell no. Toen ik drugspuppy was moest ik er ook aan wennen en had ik heel snel door dat die chicks achter de kassa minder verveeld kijken omdat ze ff een jointje roken voor het werk. Ja dat is ook kort door de bocht maargoed, je begrijpt het algemene ding wel wat ik over wil brengen denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ha ha alle drugsgebruikers lachen mij nu uit
Niks. Mensen verzamelen op Hbf voor de meet. maar als iedereen het allemaal prima zonder mij kan,ook bestquote:
even afgemaakt voor jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:22 schreef Amarantha het volgende:
En er gaan vast nog mensen tijdens de meet naar de winkel. Gebeurd altijd wel volgens mij
Nee geen foto's voor mensen die niet komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:16 schreef Heatseeker het volgende:
Wens iedereen veel plezier vandaag, hopelijk houden jullie het droog. Foto's mogen via pm/dm.
Hoe meer zielen...quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Anti-loper, Fokker89, trollscience, sv en FL_freak wacht ik op. Anything more? less?
Ik kan naast Trollscience nog in elk geval 2 man meenemen. Ik verwacht nog wel een supermarkt op te willen zoeken, in de hoop het bier koud af te kunnen leveren. Ik ga niet een half uur of langer met een krat bier achter in de auto rondrijden. Trollscience is er om 12.42 begreep ik van hem. Wie met mijn mee wil rijden, DM even, dan geef ik je de herkenningspunten van mijn bolide door.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
we gaan vanaf daar met de taxi, dus dat is wat hij bedoelt. maar hoe meer mensen, hoe goedkoper het is!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:37 schreef Sardu het volgende:
Hah! Niet verslapen deze keer.![]()
Ik ben rond 1 uur wel ergens in zwolle te vinden.
Jaaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:37 schreef Sardu het volgende:
Hah! Niet verslapen deze keer.![]()
Ik ben rond 1 uur wel ergens in zwolle te vinden.
Jaaaaaquote:
klinkt als ene valide plan, ik wil ook wel mee. Tevens, ik zit dan bij Trollscience in de trein geloof ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:58 schreef Dactylus het volgende:
Ik kan naast Trollscience nog in elk geval 2 man meenemen. Ik verwacht nog wel een supermarkt op te willen zoeken, in de hoop het bier koud af te kunnen leveren. Ik ga niet een half uur of langer met een krat bier achter in de auto rondrijden. Trollscience is er om 12.42 begreep ik van hem. Wie met mijn mee wil rijden, DM even, dan geef ik je de herkenningspunten van mijn bolide door.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:03 schreef Monopoly het volgende:
Vergeet niet een kleedje of een handdoek mee te nemen om op te zitten! Anders heb je een natte bips
Wel jammer hoor Unfjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet afzeggen, en geheel onverwacht komt dat niet door de regen
Have fun vandaag
Hopelijk komen er geen borderline psychotenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..], rol vuilniszakken, eerst vuilniszak, dan pas kleedje
Heel veel plezier liefjens en laat niemand achter in Tha Park
Mono's en moi's privégrapje
Yvonne zijn en niet komenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
Goede tip, ik haal nog wel snel een rol bij de winkelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
Wil je me ziek en daarna dood hebben?quote:
Wacht, ik log even in op mijn anonieme kloon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je me ziek en daarna dood hebben?
Op mijn leeftijd krijg je dat hoor, wil je dat op je geweten? Nou nou nou?
's Avonds is het 16 graden en droogquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je me ziek en daarna dood hebben?
Op mijn leeftijd krijg je dat hoor, wil je dat op je geweten? Nou nou nou?
Hier gaat ook het laptopje dicht om op pad te gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef FL_Freak het volgende:
SNel ff ontbijten en ff snel nog zo naar de albert hein. SNEL SNEL/
Ik wil ook ontbijten maar krijg nooit iets door mn strot 's ochtendsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef FL_Freak het volgende:
SNel ff ontbijten en ff snel nog zo naar de albert hein. SNEL SNEL/
WIl nu expres toch ff een heel sterk ontbijtje binnen hebben hehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook ontbijten maar krijg nooit iets door mn strot 's ochtends
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook ontbijten maar krijg nooit iets door mn strot 's ochtends
Verstandigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WIl nu expres toch ff een heel sterk ontbijtje binnen hebben hehe
Bijf boterhammen, glas water en een kuipje salade
mensen die geen selfies maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen camera mee hoorWel mobieltje, kan ik/anderen ook foto's meemaken
Niet al onderweg zijnquote:
Niet eerste klas chillen in de treinquote:
Ik heb echt alléén een matje bij mequote:
2 flessen drank, 60 bordjes, 60 messen, 60 vorkjes, 100 bekertjes, kleed, flesje drinkenquote:
Dat laatste is hendiger jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 flessen drank, 60 bordjes, 60 messen, 60 vorkjes, 100 bekertjes, kleed, flesje drinken![]()
Ik wou wel wat bordjes enz thuislaten maar kan ze net zo goed allemaal meenemen en mee terug nemen wat overblijft
Dat is wel slechtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Held!
Laatst had ik een BBQ bij iemand, was er geen saus![]()
Deze man weet.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:59 schreef Monopoly het volgende:
Omg super irritante pauperkleuter achter ons in de bus die alles vraagt aan zijn moe.
BEK DICHT BROEKPOEPER
Slaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:59 schreef Monopoly het volgende:
Omg super irritante pauperkleuter achter ons in de bus die alles vraagt aan zijn moe.
BEK DICHT BROEKPOEPER
Een barbecue zonder sausquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Held!
Laatst had ik een BBQ bij iemand, was er geen saus![]()
Ik heb ook nog niks van Ollie gehoord.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat Gibson ook niet komt, hoop het wel maar die laat niks meer horen
Ik neem zes blikken slootwater mee uit se beruchte provincie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:15 schreef Monopoly het volgende:
Plaats bemachtigd in de trein.
Geen bier bij me, matig.
Had je mijn DM gezien?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:22 schreef Dactylus het volgende:
Auto rolt nu door de wasstraat, is die ook weer schoon strakjes. Wel zo netjes bij onbekende passagiers Hehe. Iemand die bij station zwolle in de buurt en supermarkt weet?
Sws, je weet zelfquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel jammer hoor Unfje
Kom maar een keer met Intro naar Grunn dan![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
Inmiddels ook gereageerd:)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:24 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Had je mijn DM gezien?Ik wil graag meekarren. En die supermarkt moet met mn navigatie wel te vinden zijn
Nicequote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:27 schreef Amarantha het volgende:
Ok we zijn later. Gibson gaat wel mee maar Bondage gaat eerst naar Groningen met de auto om hem te halen (wat een held!!)
Zolang ik mijn auto maar gratis kwijt kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Super veel zin in.
Er zit een vrij grote Jumbo op de Veemarkt. Nog geen 4 minuten rijden van het station. Baast de IJsselhallen.
Wij halen daar zo nog wat vlees en bier.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb tot mijn verdriet nog geen druppel bier gehad.
knipperlichten aan doen en motorkap omhoog, er zelf bij blijven en de andere bier laten halen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:35 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Zolang ik mijn auto maar gratis kwijt kan.
Hehe, mijn boodschappenlijst is groter als alleen bier..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
knipperlichten aan doen en motorkap omhoog, er zelf bij blijven en de andere bier laten halen.
ah welnee. Het regent nog ff en daarna is het droog. Kumt helemaal goed. Als je er om half 5 bent ben je op tijd voor de bbq en het vuur 's avonds.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:40 schreef Trollscience het volgende:
ik heb me ziek verslapen en kom niet meervroegste dat ik daar kon zijn is 16:30 en daarnaast is het ook kutweer
Nu kan je de ekte ekte anti-loper niet ontmoetenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moet nog douchen en mn pa zit in bad
Nohhquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:40 schreef Trollscience het volgende:
ik heb me ziek verslapen en kom niet meervroegste dat ik daar kon zijn is 16:30 en daarnaast is het ook kutweer
Nice!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Dactylus het volgende:
Ik ga zo rijden naar Zwolle, verwacht er rond half 1 te zijn.
Niet kalend zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ze niet meer en ik erger me er echt aan dood!
Dat kan. Ik kijk uit mijn raam uit op die Jumbo en het is er nu vrij rustig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:35 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Zolang ik mijn auto maar gratis kwijt kan.
Goed idee! Het enige elastiekje dat ik heb is helemaal uitgelubberdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Moira? Kun jij voor mij iets meenemen bij de supermarkt?(iets heel kleins.. haar elastiekjes)
Awesomequote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Goed idee! Het enige elastiekje dat ik heb is helemaal uitgelubberd
Er wordt momenteel al een echte BBQ gekochtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
De Jumbo verkoopt momenteel trouwens barbecues en houtskool voor schappelijke prijzen, mochten jullie die wegwerpkrengen zat worden. Tientje ofzo voor een bbq, paar euro voor paar kilo houtskool.
Één bbq? Is dat genoeg voor zoveel man?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er wordt momenteel al een echte BBQ gekocht
morguhquote:
Geen Godmode-abonnement hebben bij NSquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:06 schreef JustAsEasy het volgende:
Als het de volgende keer een beetje in de buurt is, kom ik ook!
Een echte BBQ moet toch voldoende zijn? Dan wacht ik maar een rondequote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Één bbq? Is dat genoeg voor zoveel man?
Mogelijk kom ik zelf ook nog even langs trouwens, zie ik nog wel.
Neem dan wel een fles bourbon en een kilo vlees mee ofzo.
Wij zijn er ook pas tegen 14:00/14:30quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:11 schreef FL_Freak het volgende:
Anders kom ik 14:15 aan wel wachten dan gvd
Ik bedoel station en de mensen die daar verzamelenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wij zijn er ook pas tegen 14:00/14:30
Oh hihiquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoel station en de mensen die daar verzamelen
komtgoedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik bedoel station en de mensen die daar verzamelen
Er staan meer dan veertig namen in die OP, tegen de tijd dat je vlees klaar is is de rest alweer aan het inpakken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Een echte BBQ moet toch voldoende zijn? Dan wacht ik maar een ronde
Bah, die zijn meestal smerig op het station.quote:
Ik 15 ongquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Er komen echt geen 40 mensenIk ga uit van 20 mensen
Denk dat veel mensen alsnog opgeven ondanks dat 't na 13:30 droog blijftquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik kom helemaal vanaf het zuiden. Zwolle is dan net te ver.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:10 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Geen Godmode-abonnement hebben bij NS
Dat zijn mietjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen alsnog opgeven ondanks dat 't na 13:30 droog blijft
In Zwolle valt het wel meequote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Bah, die zijn meestal smerig op het station.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik kom helemaal vanaf het zuiden. Zwolle is dan net te ver.
Volgende keer Eindhoven, Den Bosch of Breda
Rekening houden met iedereen. Zwolle ligt niet centraal genoeg.quote:
Utrecht is voor mij ook 2.5 uur, zwolle ruim 3. Het ligt er ook waar je vandaan komt. Als ik Den Bosch zeg moet ik ook nog 1.5 uur reizenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Zwolle ligt best centraal, mijn vorige meet was in Utrecht. 2½ uur reizen
Zwolle is fakking centraal, ouwe.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Rekening houden met iedereen. Zwolle ligt niet centraal genoeg.
Randstad is voor mij ook nog wel te doen. Familie woont door het hele landquote:
Noord nederland centraal noemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zwolle is fakking centraal, ouwe.
Srs zoveel afzeggingen? Daar is toch niet mee te plannen, zoiets?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Je hoeft mij niet op te wachtenquote:
Uur extra reistijd. Boeiend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Noord nederland centraal noemen![]()
De volgende keer een poll houden. En aan de hand daarvan maken we de keuze. Ik wil echt een keer aanwezig zijn.
Zwolle Noord-Nederland noemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Noord nederland centraal noemen![]()
De volgende keer een poll houden. En aan de hand daarvan maken we de keuze. Ik wil echt een keer aanwezig zijn.
Kost ook meteen 20 euro extra.quote:
Ja. Ik heb geen zin om heel de middag tussen de knetterstonede mensen te zitten.quote:
Als je beetje fatsoenlijk hey topic doorleest weer je dat het vanmiddag droog is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
En neemt er nou nog iemand een partytent mee, of wordt het echt natregenen en verkleumen?
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen zin om heel de middag tussen de knetterstonede mensen te zitten.
Ik ben vanmorgen in Tilburg ingestapt. Wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik kom helemaal vanaf het zuiden. Zwolle is dan net te ver.
Volgende keer Eindhoven, Den Bosch of Breda
En anders #YOLOquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je beetje fatsoenlijk hey topic doorleest weer je dat het vanmiddag droog is.
Ik ben niet stoned, en aan mij heb je genoeg om je te vermaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen zin om heel de middag tussen de knetterstonede mensen te zitten.
Landgraafquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen in Tilburg ingestapt. Wat is jouw excuus?
Damn, lekker fel mano a mano weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je beetje fatsoenlijk hey topic doorleest weer je dat het vanmiddag droog is.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Je krijgt bij de Hoogvliet een gratis paraplu bij 3 pakken hamburgers.
Gratis tip.
gr
Ik sta bij Pas de Deux ll, aan de andere kant van het stationsgebouw. Zal ik anders het stationsgebouw even opzoeken? Bij die winkels enzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice!
Misschien kunnen we met jou meerijden naar de plas?
Toppeh.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kijk uit mijn raam uit op die Jumbo en het is er nu vrij rustig.
Watquote:
Utrecht is het meest centrale dat je kunt kiezen als mensen uit heel Nederland moeten komen, maar als je daar een meet houdt, zijn het dezelfde zeikers uit het zuiden die huilen dat het te ver isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Rekening houden met iedereen. Zwolle ligt niet centraal genoeg.
Nohh, komt wel goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
verdomme de graftyfus. heb ik de bus gemist, dus kan pas om 14:13 op station zijn #$%#&^$@$#@&$%*
Ik dacht heel even dat je niet zou komenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
verdomme de graftyfus. heb ik de bus gemist, dus kan pas om 14:13 op station zijn #$%#&^$@$#@&$%*
kom jij nou ook?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je niet zou komen
quote:
gewoon amsterdam of rotterdam doen. de meeste komen toch vanuit de randstad. zwolle is dan echt een klere end.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Utrecht is het meest centrale dat je kunt kiezen als mensen uit heel Nederland moeten komen, maar als je daar een meet houdt, zijn het dezelfde zeikers uit het zuiden die huilen dat het te ver is
Ik heb bijna een jaar lang wekelijks 6 uur (3u heen, 3u terug) in de trein naar het Hoge Noorden gezeten voor vriendjelief. Treinritje is zo voorbij. Lekker chillen.
Oh ik heb geen idee waar dat isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik sta bij Pas de Deux ll, aan de andere kant van het stationsgebouw. Zal ik anders het stationsgebouw even opzoeken? Bij die winkels enzo.
Drink het snel op dan!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee nu moet ik een uur in de regen wachten, en dan word mn bier lauw
I don't think so.quote:
Er gaan stadsbussenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
Kom gewoonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
I don't think so.
Dan moet ik de trein van 13:31 nemen. Dat zie ik zo niet gebeuren.
Dat is de stationsbrug over, dan ben ben je er al. Letterlijk vijftien meter over die brug.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee waar dat is
Moet hier sowieso ff op mono blijven wachten.
Zit dus naast het informatie-hokje tegenover de Etos op 't station
Te herkennen aan 2 rode bigshoppers en een PEC zwolle muts
Amsterdam zou de volgende zijn, ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon amsterdam of rotterdam doen. de meeste komen toch vanuit de randstad. zwolle is dan echt een klere end.
Ik heb er eens onderzoek naar gedaan. Eindhoven was het meest centraal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Utrecht is het meest centrale dat je kunt kiezen als mensen uit heel Nederland moeten komen, maar als je daar een meet houdt, zijn het dezelfde zeikers uit het zuiden die huilen dat het te ver is
Ik heb bijna een jaar lang wekelijks 6 uur (3u heen, 3u terug) in de trein naar het Hoge Noorden gezeten voor vriendjelief. Treinritje is zo voorbij. Lekker chillen.
Hij heeft me al gevondenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is de stationsbrug over, dan ben ben je er al. Letterlijk vijftien meter over die brug.
Kun je beter doen dan hem om laten rijden.
Volgens mijn onderzoek is Franeker centraler.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik heb er eens onderzoek naar gedaan. Eindhoven was het meest centraal.
Utrecht stem ik ook voor. Dat is maar 1 trein. ( wel 2 uur )
Iedereen chickened out als er regen voorspeld wordtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Srs zoveel afzeggingen? Daar is toch niet mee te plannen, zoiets?
Zie ik hier nu een Curvefever verwijzing?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen chickened out als er regen voorspeld wordt
Best wel lame dan. Je rekent toch gewoon op die mensen? Als er iets tussen komt a la, maar afzeggen omdat je geen zin meer hebt of bang voor regen bent?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen chickened out als er regen voorspeld wordt
Ja ik heb twister en een avocado bij.quote:
En rock en klojo ook nog.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht ik alleen nog op FL_F, F89 en ene sv. Tot zo.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zie ik hier nu een Curvefever verwijzing?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb twister en een avocado bij.
Sommige mensen hadden idd al bevestigd, mja. Het word sowieso wel gezelligquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Best wel lame dan. Je rekent toch gewoon op die mensen? Als er iets tussen komt a la, maar afzeggen omdat je geen zin meer hebt of bang voor regen bent?
Alsof je je moet verantwoorden aan iemand als je niet naar een FOK!meet komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Best wel lame dan. Je rekent toch gewoon op die mensen? Als er iets tussen komt a la, maar afzeggen omdat je geen zin meer hebt of bang voor regen bent?
Ik kom om 13:42 aanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht ik alleen nog op FL_F, F89 en ene sv. Tot zo.
Alsof dat mijn probleem isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof je je moet verantwoorden aan iemand als je niet naar een FOK!meet komt.
neequote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:24 schreef siddha het volgende:
Omdat ik ziek ben heb ik wel pics verdiend he anders was ik gekomen
Pak de stadsbus naar halte Eekwal, kost je vijf minuten. Daar zit de Tulp vlakbij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop wel dat ik wiet kan halen, anders ga,ik wel met de bus die kant op
Wat een wreedheidquote:
Geen idee! Geen enkel overzicht in wat we nou straks precies allemaal ingeslagen hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kom zo ook nog wel even langs. moet ik nog speciaal iets meenemen?
dan haal ik wel wat flesjes fris en beetje vleesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee! Geen enkel overzicht in wat we nou straks precies allemaal ingeslagen hebben
Hou 't topic ff in de gaten!
Wij zijn naar de Jumbo geweest en zijn met een volle auto richting de plas vertrokken nu.
Dactylus, WebHawk, Mono, ik en een vriend van ons.
We zijn er bijna
ik weet niet welke buien radar jullie zien maar de hoogte punt van de buien is dacht ik toch tussen 14-00 en 18-00 uurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het lijkt er trouwens op alsof de meeste regen over een uurtje of anderhalf hooguit over Zwolle heen is getrokken.
lopen naar de Eekwal is snellerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pak de stadsbus naar halte Eekwal, kost je vijf minuten. Daar zit de Tulp vlakbij.
was mijn plan ook. Alleen dan moet die bus wel opschietenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pak de stadsbus naar halte Eekwal, kost je vijf minuten. Daar zit de Tulp vlakbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |