Zolang ik mijn auto maar gratis kwijt kan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:33 schreef Monopoly het volgende:
Super veel zin in.
Er zit een vrij grote Jumbo op de Veemarkt. Nog geen 4 minuten rijden van het station. Baast de IJsselhallen.
Wij halen daar zo nog wat vlees en bier.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:35 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb tot mijn verdriet nog geen druppel bier gehad.
knipperlichten aan doen en motorkap omhoog, er zelf bij blijven en de andere bier laten halen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:35 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Zolang ik mijn auto maar gratis kwijt kan.
Hehe, mijn boodschappenlijst is groter als alleen bier..quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
knipperlichten aan doen en motorkap omhoog, er zelf bij blijven en de andere bier laten halen.
ah welnee. Het regent nog ff en daarna is het droog. Kumt helemaal goed. Als je er om half 5 bent ben je op tijd voor de bbq en het vuur 's avonds.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:40 schreef Trollscience het volgende:
ik heb me ziek verslapen en kom niet meervroegste dat ik daar kon zijn is 16:30 en daarnaast is het ook kutweer
Nu kan je de ekte ekte anti-loper niet ontmoetenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:45 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik moet nog douchen en mn pa zit in bad
Nohhquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:40 schreef Trollscience het volgende:
ik heb me ziek verslapen en kom niet meervroegste dat ik daar kon zijn is 16:30 en daarnaast is het ook kutweer
Nice!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:47 schreef Dactylus het volgende:
Ik ga zo rijden naar Zwolle, verwacht er rond half 1 te zijn.
Niet kalend zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ze niet meer en ik erger me er echt aan dood!
Dat kan. Ik kijk uit mijn raam uit op die Jumbo en het is er nu vrij rustig.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:35 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Zolang ik mijn auto maar gratis kwijt kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |