we gaan vanaf daar met de taxi, dus dat is wat hij bedoelt. maar hoe meer mensen, hoe goedkoper het is!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hebbie nog ruimte over in je oppikmasjien?
Nee hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
`dat moet je toch al voor je wiet #yolo
ik wil ook wel wiet meenemen, maar ik kan niet draaienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb toch weinig geld dus neem maar een grammetje mee (tevens heb ik wel een etui waar mijn blowspulletjes inzitten haha
)
Ehm. ik heb geen oppikmasjien.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:26 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hebbie nog ruimte over in je oppikmasjien?
Ik kan wel draaienquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ik wil ook wel wiet meenemen, maar ik kan niet draaien
Hou ik je aan!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoi ama morgen gaan we lange interessante gesprekken volgen.
Misschien is het dan handig om een plek af te spreken zoals de taxistandplaats zeg maar het hoekje bij de HEMA?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehm. ik heb geen oppikmasjien.
Ik ben gewoon Bridgehead Server voor iedereen die wel heen wil maar niet goed weet hoe en wat. Als ik iedereen bij elkaar heb pakken we een taxibusjeDus iedereen die wel wil maar niet zo goed weet hoe: Zorg dat je @1400 hours op Zwolle Hbf bent.
Nogmaals: Ik ben 1,90, donkerblauwe suede jas, bril, en witte bouwhelm met rood kruis erop.
check! anders zou ik voorgedraaide halen! moet ik dan nog lange vloei en tips meenemen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kan wel draaien(en meerdere mensen wel)
Sowieso, ik herken je meteen. Ik heb je nu al een jaar lang weer gesproken en ik heb je op FB.. dat laatste helpt ook welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En deze keer ga je onthouden wie ik ben.
Of gewoon in de stationshal, die is toch klein (overdekt) en het makkelijkst vindbaar voor iedereenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
S
[..]
Misschien is het dan handig om een plek af te spreken zoals de taxistandplaats zeg maar het hoekje bij de HEMA?
Jij denkt dat er 30 man met een witte bouwhelm op rondlopen?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
S
[..]
Misschien is het dan handig om een plek af te spreken zoals de taxistandplaats zeg maar het hoekje bij de HEMA?
Ik ben een arme scholier midden in zijn examens en ik kom ook.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Heb een wedstrijd morgen.. en Zwolle is 2,5 uur rijden voor mij
Ik kan het niet meenemen maar wil er wel aan meebetalenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoorIk heb toch weinig geld dus neem maar een grammetje mee (tevens heb ik wel een etui waar mijn blowspulletjes inzitten haha
)
Prioriteitenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:34 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ik ben een arme scholier midden in zijn examens en ik kom ook.
Ja voor de hoofdingang dat heb ik pas honderdvijftig keer gezegd, En ik heb een witte bouwhelm met een rood kruis erop op.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:32 schreef DeaDLocK2K het volgende:
S
[..]
Nee maar het is geen klein station en het is vrij makkelijk om elkaar niet te vinden.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij denkt dat er 30 man met een witte bouwhelm op rondlopen?
Altijd als laatste in SC's in de nachtenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sowieso, ik herken je meteen. Ik heb je nu al een jaar lang weer gesproken en ik heb je op FB.. dat laatste helpt ook wel
Uhm dat kan, is wel handig. Meestal kun je bij de shop wel een paar losse pakkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
check! anders zou ik voorgedraaide halen! moet ik dan nog lange vloei en tips meenemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |