Niemand staat alleen. Hooguit ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook rond 13:13, dus hoe kan ik jou herkennendan sta ik niet alleen
Joh pak die van een uur later, 1413 wachten we ook op je hoorquote:
ik kijk wel even, wil mss ook nog wel even langs een bepaalde koffiewinkelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh pak die van een uur later, 1413 wachten we ook op je hoor
Op het feestterrein of op Zwolle Hbf?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij zijn wij (bondage, gibson en ik) er om half 2
Ik denk bij het meer gewoonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op het feestterrein of op Zwolle Hbf?
Okee coolquote:
Tuurlijk kun je wel 8 uur lerenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja maar ik kan toch niet 8 uur achter elkaar leren op een zondag. Max twee oefenexamens maken en dat is te weinig.
Ik vertrouw op mijn chauffeurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Okee coolik probeer een beetje in kaart te brengen op wie ik allemaal ga wachten @Hbf, maar als jullie de weg weten, um so besser
Jup, rond die tijd moet wel lukkenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:46 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij zijn wij (bondage, gibson en ik) er om half 2
Ik vertrouw op mijn navigatie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vertrouw op mijn chauffeurIk ben niet bekend in Zwolle
Zwolle /49? gewoon komen, ik ben er ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:03 schreef SiIk het volgende:
Heel de middag regen, max 14 graden..
Ik twijfel echt hard. Wel weer eens zin in een goede meet, maar of ik er ook op deze manier zin in heb?
Een hoop geld uit gaan geven om heel de middag met mijn bevallige kontje op het natte gras te mogen zitten verkleumen? Meh.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zwolle /49? gewoon komen, ik ben er ook
Jouw poshe bevallige kontje kan prima gemist worden anders hoor. Geef je de geraniums genoeg water?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:04 schreef SiIk het volgende:
[..]
Een hoop geld uit gaan geven om heel de middag met mijn bevallige kontje op het natte gras te mogen zitten verkleumen? Meh.
Oh we gaan wel even mee denk ik? Is zo gedaan jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, rond die tijd moet wel lukkenIk moet nog wel ff naar het hotel om in te checken, jullie moeten maar even kijken of jullie mee willen (zal wel handig zijn met sjouwen) of gewoon bij de plas afgezet willen worden en dat ik dan doorrij naar het hotel.
Ik heb alleen cyclamen, en die hebben gisteren nog gehad.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw poshe bevallige kontje kan prima gemist worden anders hoor. Geef je de geraniums genoeg water?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |