Dat worden dus twee categorieën.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in elkaar "volgens het boekje" of in elkaar "zo werkt ie ook, some sort of"?
Als hij maar werkt, dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in elkaar "volgens het boekje" of in elkaar "zo werkt ie ook, some sort of"?
Zie OP.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel foto's maken trouwens, neem aan dat dat okee is?
Tuurlijk. Ik neem mijn camera ook mee en ga ook wat plaatjes schieten. Als mensen niet op de foto willen moeten ze het maar aangeven.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga wel foto's maken trouwens, neem aan dat dat okee is?
Ik laat je het in ieder geval op tijd weten. Als ik wel kom, stuur ik je in ieder geval nog DM'tje in de ochtend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:31 schreef Maringo het volgende:
[..]
Altijd fijn als iemand afhankelijk van je is.
Je hebt nog tot morgen om te beslissen. Als je niet mee wilt, wil ik het wel eerder weten dan dat ik bij het ophaalpunt sta.
Sowieso ben ik niet van plan om tot heel laat te blijven. Ik moet immers nog via jou en Ollie naar huis toe.
Wat je een "Fair use policy" zou noemen dusquote:
Ok. Leerse.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik laat je het in ieder geval op tijd weten. Als ik wel kom, stuur ik je in ieder geval nog DM'tje in de ochtend.
Ik heb het gevoel dat ik het misschien alleen morgen kan beslissen omdat ik niet weet hoe moe ik morgen ben en hoeveel ik vanavond nog ga leren.
doe gewoonquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:35 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ik laat je het in ieder geval op tijd weten. Als ik wel kom, stuur ik je in ieder geval nog DM'tje in de ochtend.
Ik heb het gevoel dat ik het misschien alleen morgen kan beslissen omdat ik niet weet hoe moe ik morgen ben en hoeveel ik vanavond nog ga leren.
haha vind je de meet dan wel leuk? of alleen omdat je dan een reden hebt om met de trein te gaanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk man, heb er zin in![]()
En dat terwijl het enige wat ik met /49 te maken heb, de Cookieclicker reeks is
Zijn er serieus mensen die vrijwillig met de trein gaan dan?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
haha vind je de meet dan wel leuk? of alleen omdat je dan een reden hebt om met de trein te gaan
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Zijn er serieus mensen die vrijwillig met de trein gaan dan?
leren jij!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
[/quote[quote]Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Vind treinen wel leuk. Maar auto is leuker want radio.
O ja, ik ga nu! Gr gr.quote:
Ik vind het vooral makkelijk, niet per se heel leuk aangezien ik altijd hetzelfde traject volg. Lekker slapen in de trein na een lange werkdag is wel relaxt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Vind treinen wel leuk. Maar auto is leuker want radio.
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
nohhquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef BlueJeans het volgende:
Oke, ik zit wel voor een dilemma eigenlijk. Ik wil echt supergraag, heb al bananen gekocht enzo, maar ik heb maandag eindexamen en ben er een beetje achtergekomen dat ik nog best wel veel moet doen.
En nu moet ik dit tegen Maringo zeggen.![]()
![]()
Tuuk nietquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
Vinden jullie het erg om morgen een barbecue in elkaar te moeten zetten? Ik ga morgen de bbq halen bij de bouwmarkt en deze komt als bouwpakket, moet dus nog ff gefixt worden voordat we ermee aan de slag kunnen. Kolen en aanmaakblokken zijn wel al geregeld
Ik ga gewoon een knuffel NEMEN van Moira morgenquote:
ALS je er maar staatquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta ik daar morgen in Zwolle, durft niemand te zeggen dat ie voor dezelfde meet komt
haha struggles.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Sta ik daar morgen in Zwolle, durft niemand te zeggen dat ie voor dezelfde meet komt
Ik kan er 13:13 zijn, of 14:13 dus zit nog even te twijfelen hoelaat ik er zou zijnquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh toch welquote:
Als ik weet dat je in aantocht bent dan wacht ik gewoon hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan er 13:13 zijn, of 14:13 dus zit nog even te twijfelen hoelaat ik er zou zijn
als je morgen je dm even leest rond half 2, dan hoor je het welquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik weet dat je in aantocht bent dan wacht ik gewoon hoor
Je mag me uitlachen en je mag me namen noemen, maar als je niet naar me toe komt moet je maar zien hoe je bij die party komtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:02 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha struggles.
ik zou weg rennen als ik iemand met zo'n witte helm zie
jij kwam uit richting Emmen toch?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
als je morgen je dm even leest rond half 2, dan hoor je het wel
Jadaweedikookweljaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Fokker89 het volgende:
ja wij hebben geen treinstation, dus ik moet in kampen op de trein stappen. een buffel. ter info
Ik vind het super lief van je!!!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je mag me uitlachen en je mag me namen noemen, maar als je niet naar me toe komt moet je maar zien hoe je bij die party komt
Ja en trollscience en svquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:08 schreef Dr_Flash het volgende:
en FL_Freak, daar wachten we ook op toch?
O RLY? Finequote:
Ja ong ik ben al zelfs wat eerderquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
O RLY? FineKunnen die er allemaal rond 14:00 zijn?
Deze meet is gewoon tof, wat anderen daarvan vinden mogen ze zelf weten. Ik zou dat echt wel durven zeggen, geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Door in mijn fobo te kijken ?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook rond 13:13, dus hoe kan ik jou herkennendan sta ik niet alleen
Twijfel ik ook niet aanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze meet is gewoon tof, wat anderen daarvan vinden mogen ze zelf weten. Ik zou dat echt wel durven zeggen, geen enkel probleem mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |