Ook weer weer, meestal leer in in de avond, maar ik heb nog maar twee dagen eigelijk om te leren. En als ik ga meeten, ben ik denk ik in de avond te moe om te leren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kom gewoon naar de meet, want ik durf te wedden dat je morgen toch niet de hele dag gaat leren.
Waarschijnlijk krijg je achteraf spijt als je niet komt
Ik zou met Maringo meegaan.quote:
dan ga je zondag de hele dag leren.!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ook weer weer, meestal leer in in de avond, maar ik heb nog maar twee dagen eigelijk om te leren. En als ik ga meeten, ben ik denk ik in de avond te moe om te leren.
Je komt, wij gaan je helpen, en het gaat goedkomen. Trust mequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:20 schreef BlueJeans het volgende:
Ik wil wel komen![]()
, maar ik weet niet of ik dan wel wat ga leren en als ik wel ga leren, is dat dan niet super ongezellig. Het is toch een meet, geen huiswerkklas.
Ja maar ik kan toch niet 8 uur achter elkaar leren op een zondag. Max twee oefenexamens maken en dat is te weinig.quote:
Ik had ook altijd wel iets van "Aaah ik kan morgen ook nog wel beginnen" etc.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef Monopoly het volgende:
Ik steeg altijd boven mijzelf uit als ik onder druk stond met tijd om te leren
ondertussen had je al 3 oefenexamens kunnen doen in de tijd dat je hier zielig loopt te doen. Hup hup, ballen tonen meisjequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef BlueJeans het volgende:
En ik kon ook niet zomaar weer naar huis omdat ik dus met Maringo meerijd. En ik heb echt geen idee wanneer hij naar huis wil (en hij bepaalt natuurlijk, ik ga hem niet pushen als ik naar huis wil -om te leren)
Ja ik heb al drie uur geleerd (ben trots om mezelfquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen had je al 3 oefenexamens kunnen doen in de tijd dat je hier zielig loopt te doen. Hup hup, ballen tonen meisje
Wel op tijd gaan slapen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:27 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ja ik heb al drie uur geleerd (ben trots om mezelf) dus even pauze zeg!
Zometeen weer door.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:22 schreef FL_Freak het volgende:
Ik zie dat er dus meer mensen om een uur of twee in Zwolle zijn ? Waar in de stations hal spreken we af?
De meeste zitten met het OV dus zal niet heel erg laat worden denk ik.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef BlueJeans het volgende:
Tot hoelaat is eigenlijk het plan om te blijven?
Altijd fijn als iemand afhankelijk van je is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:23 schreef BlueJeans het volgende:
En ik kon ook niet zomaar weer naar huis omdat ik dus met Maringo meerijd. En ik heb echt geen idee wanneer hij naar huis wil (en hij bepaalt natuurlijk, ik ga hem niet pushen als ik naar huis wil -om te leren)
BOUWENquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
Vinden jullie het erg om morgen een barbecue in elkaar te moeten zetten? Ik ga morgen de bbq halen bij de bouwmarkt en deze komt als bouwpakket, moet dus nog ff gefixt worden voordat we ermee aan de slag kunnen. Kolen en aanmaakblokken zijn wel al geregeld
Fixen we wel.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:30 schreef bondage het volgende:
Vinden jullie het erg om morgen een barbecue in elkaar te moeten zetten? Ik ga morgen de bbq halen bij de bouwmarkt en deze komt als bouwpakket, moet dus nog ff gefixt worden voordat we ermee aan de slag kunnen. Kolen en aanmaakblokken zijn wel al geregeld
Ik zou wel willen maar heb daar momenteel ff geen geld voor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fixen we wel.
Koop er een aantal, dan kunnen de Stoners stoned een wedstrijdje doen wie hem als eerste in elkaar heeft.
in elkaar "volgens het boekje" of in elkaar "zo werkt ie ook, some sort of"?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Fixen we wel.
Koop er een aantal, dan kunnen de Stoners stoned een wedstrijdje doen wie hem als eerste in elkaar heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |