Ik ken je verder niet, maar volgens mij ben jij wel een bazenuserquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij werd er nog gezegd door mensen dat er weinig wordt geblowt. Ik ken mezelf, ik ben om 15:00 stoned. Vooral morgen boeit het me weinig
Valt allemaal wel tegen hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:15 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet, maar volgens mij ben jij wel een bazenuser
Met taal ook niet, of wel?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan compleet niet omgan met stonede mensenik ga dus ook sompleet niet omgaan met zulke mensen
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik kan compleet niet omgan met stonede mensenik ga dus ook sompleet niet omgaan met zulke mensen
Sorry alvast.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Jawohl! Gewoon komen jij!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet want ik heb geen tijd meer om dingen te halen omdat ik over 9 uur al in de trein moet zitten.
In Zwolle zijn er ook supermarktenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil wel maar ik durf niet want ik heb geen tijd meer om dingen te halen omdat ik over 9 uur al in de trein moet zitten.
Mwoah, ik denk dat je meer stoners op een dag tegenkomt dan je denkt. De pro stoners merk jij echt niet van dat ze onder invloed zijn.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar dan breng ik niets mee en dat komt zo skeer over.quote:
Dít is je kans om aan iemand te vragen of ze genoeg hebben voor ook jou en dan morgen plunder je de AH2Go en betaal je de ander terug. He-lu-maal prima.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan breng ik niets mee en dat komt zo skeer over.
Van jou neem ik dat nog aan ookquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:17 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Mwoah, ik denk dat je meer stoners op een dag tegenkomt dan je denkt. De pro stoners merk jij echt niet van dat ze onder invloed zijn.
Ga je met Flash langs de supermarktquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar dan breng ik niets mee en dat komt zo skeer over.
wat MOET je doen dan?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ha ha alle drugsgebruikers lachen mij nu uit![]()
Morgenmiddag doe ik gewoon wat ik moet doen en alles komt goed
Haha same herequote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:12 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij werd er nog gezegd door mensen dat er weinig wordt geblowt. Ik ken mezelf, ik ben om 15:00 stoned. Vooral morgen boeit het me weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |