Oh hell no. Toen ik drugspuppy was moest ik er ook aan wennen en had ik heel snel door dat die chicks achter de kassa minder verveeld kijken omdat ze ff een jointje roken voor het werk. Ja dat is ook kort door de bocht maargoed, je begrijpt het algemene ding wel wat ik over wil brengen denk ik.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ha ha alle drugsgebruikers lachen mij nu uit
Niks. Mensen verzamelen op Hbf voor de meet. maar als iedereen het allemaal prima zonder mij kan,ook bestquote:
even afgemaakt voor jequote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:22 schreef Amarantha het volgende:
En er gaan vast nog mensen tijdens de meet naar de winkel. Gebeurd altijd wel volgens mij
Nee geen foto's voor mensen die niet komen.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:16 schreef Heatseeker het volgende:
Wens iedereen veel plezier vandaag, hopelijk houden jullie het droog. Foto's mogen via pm/dm.
Hoe meer zielen...quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Anti-loper, Fokker89, trollscience, sv en FL_freak wacht ik op. Anything more? less?
Ik kan naast Trollscience nog in elk geval 2 man meenemen. Ik verwacht nog wel een supermarkt op te willen zoeken, in de hoop het bier koud af te kunnen leveren. Ik ga niet een half uur of langer met een krat bier achter in de auto rondrijden. Trollscience is er om 12.42 begreep ik van hem. Wie met mijn mee wil rijden, DM even, dan geef ik je de herkenningspunten van mijn bolide door.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 01:29 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
we gaan vanaf daar met de taxi, dus dat is wat hij bedoelt. maar hoe meer mensen, hoe goedkoper het is!
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:37 schreef Sardu het volgende:
Hah! Niet verslapen deze keer.![]()
Ik ben rond 1 uur wel ergens in zwolle te vinden.
Jaaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:37 schreef Sardu het volgende:
Hah! Niet verslapen deze keer.![]()
Ik ben rond 1 uur wel ergens in zwolle te vinden.
Jaaaaaquote:
klinkt als ene valide plan, ik wil ook wel mee. Tevens, ik zit dan bij Trollscience in de trein geloof ikquote:Op zaterdag 10 mei 2014 09:58 schreef Dactylus het volgende:
Ik kan naast Trollscience nog in elk geval 2 man meenemen. Ik verwacht nog wel een supermarkt op te willen zoeken, in de hoop het bier koud af te kunnen leveren. Ik ga niet een half uur of langer met een krat bier achter in de auto rondrijden. Trollscience is er om 12.42 begreep ik van hem. Wie met mijn mee wil rijden, DM even, dan geef ik je de herkenningspunten van mijn bolide door.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:03 schreef Monopoly het volgende:
Vergeet niet een kleedje of een handdoek mee te nemen om op te zitten! Anders heb je een natte bips
Wel jammer hoor Unfjequote:Op zaterdag 10 mei 2014 07:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik moet afzeggen, en geheel onverwacht komt dat niet door de regen
Have fun vandaag
Hopelijk komen er geen borderline psychotenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..], rol vuilniszakken, eerst vuilniszak, dan pas kleedje
Heel veel plezier liefjens en laat niemand achter in Tha Park
Mono's en moi's privégrapje
Yvonne zijn en niet komenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
Goede tip, ik haal nog wel snel een rol bij de winkelquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
Wil je me ziek en daarna dood hebben?quote:
Wacht, ik log even in op mijn anonieme kloon.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je me ziek en daarna dood hebben?
Op mijn leeftijd krijg je dat hoor, wil je dat op je geweten? Nou nou nou?
's Avonds is het 16 graden en droogquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:26 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wil je me ziek en daarna dood hebben?
Op mijn leeftijd krijg je dat hoor, wil je dat op je geweten? Nou nou nou?
Hier gaat ook het laptopje dicht om op pad te gaanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef FL_Freak het volgende:
SNel ff ontbijten en ff snel nog zo naar de albert hein. SNEL SNEL/
Ik wil ook ontbijten maar krijg nooit iets door mn strot 's ochtendsquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:37 schreef FL_Freak het volgende:
SNel ff ontbijten en ff snel nog zo naar de albert hein. SNEL SNEL/
WIl nu expres toch ff een heel sterk ontbijtje binnen hebben hehequote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook ontbijten maar krijg nooit iets door mn strot 's ochtends
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil ook ontbijten maar krijg nooit iets door mn strot 's ochtends
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |