Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen zin om heel de middag tussen de knetterstonede mensen te zitten.
Ik ben vanmorgen in Tilburg ingestapt. Wat is jouw excuus?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik kom helemaal vanaf het zuiden. Zwolle is dan net te ver.
Volgende keer Eindhoven, Den Bosch of Breda
En anders #YOLOquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je beetje fatsoenlijk hey topic doorleest weer je dat het vanmiddag droog is.
Ik ben niet stoned, en aan mij heb je genoeg om je te vermaken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja. Ik heb geen zin om heel de middag tussen de knetterstonede mensen te zitten.
Landgraafquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ben vanmorgen in Tilburg ingestapt. Wat is jouw excuus?
Damn, lekker fel mano a mano weer.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je beetje fatsoenlijk hey topic doorleest weer je dat het vanmiddag droog is.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:28 schreef BlauweTijger het volgende:
Je krijgt bij de Hoogvliet een gratis paraplu bij 3 pakken hamburgers.
Gratis tip.
gr
Ik sta bij Pas de Deux ll, aan de andere kant van het stationsgebouw. Zal ik anders het stationsgebouw even opzoeken? Bij die winkels enzo.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice!
Misschien kunnen we met jou meerijden naar de plas?
Toppeh.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:57 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat kan. Ik kijk uit mijn raam uit op die Jumbo en het is er nu vrij rustig.
Watquote:
Utrecht is het meest centrale dat je kunt kiezen als mensen uit heel Nederland moeten komen, maar als je daar een meet houdt, zijn het dezelfde zeikers uit het zuiden die huilen dat het te ver isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Rekening houden met iedereen. Zwolle ligt niet centraal genoeg.
Nohh, komt wel goedquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
verdomme de graftyfus. heb ik de bus gemist, dus kan pas om 14:13 op station zijn #$%#&^$@$#@&$%*
Ik dacht heel even dat je niet zou komenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
verdomme de graftyfus. heb ik de bus gemist, dus kan pas om 14:13 op station zijn #$%#&^$@$#@&$%*
kom jij nou ook?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef anti-loper het volgende:
[..]
Ik dacht heel even dat je niet zou komen
quote:
gewoon amsterdam of rotterdam doen. de meeste komen toch vanuit de randstad. zwolle is dan echt een klere end.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Utrecht is het meest centrale dat je kunt kiezen als mensen uit heel Nederland moeten komen, maar als je daar een meet houdt, zijn het dezelfde zeikers uit het zuiden die huilen dat het te ver is
Ik heb bijna een jaar lang wekelijks 6 uur (3u heen, 3u terug) in de trein naar het Hoge Noorden gezeten voor vriendjelief. Treinritje is zo voorbij. Lekker chillen.
Oh ik heb geen idee waar dat isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:29 schreef Dactylus het volgende:
[..]
Ik sta bij Pas de Deux ll, aan de andere kant van het stationsgebouw. Zal ik anders het stationsgebouw even opzoeken? Bij die winkels enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |