Verstandigquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
WIl nu expres toch ff een heel sterk ontbijtje binnen hebben hehe
Bijf boterhammen, glas water en een kuipje salade
mensen die geen selfies maken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:41 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen camera mee hoorWel mobieltje, kan ik/anderen ook foto's meemaken
Niet al onderweg zijnquote:
Niet eerste klas chillen in de treinquote:
Ik heb echt alléén een matje bij mequote:
2 flessen drank, 60 bordjes, 60 messen, 60 vorkjes, 100 bekertjes, kleed, flesje drinkenquote:
Dat laatste is hendiger jaquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
2 flessen drank, 60 bordjes, 60 messen, 60 vorkjes, 100 bekertjes, kleed, flesje drinken![]()
Ik wou wel wat bordjes enz thuislaten maar kan ze net zo goed allemaal meenemen en mee terug nemen wat overblijft
Dat is wel slechtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Held!
Laatst had ik een BBQ bij iemand, was er geen saus![]()
Deze man weet.quote:
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:59 schreef Monopoly het volgende:
Omg super irritante pauperkleuter achter ons in de bus die alles vraagt aan zijn moe.
BEK DICHT BROEKPOEPER
Slaan.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:59 schreef Monopoly het volgende:
Omg super irritante pauperkleuter achter ons in de bus die alles vraagt aan zijn moe.
BEK DICHT BROEKPOEPER
Een barbecue zonder sausquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Held!
Laatst had ik een BBQ bij iemand, was er geen saus![]()
Ik heb ook nog niks van Ollie gehoord.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:59 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben bang dat Gibson ook niet komt, hoop het wel maar die laat niks meer horen
Ik neem zes blikken slootwater mee uit se beruchte provincie.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:15 schreef Monopoly het volgende:
Plaats bemachtigd in de trein.
Geen bier bij me, matig.
Had je mijn DM gezien?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:22 schreef Dactylus het volgende:
Auto rolt nu door de wasstraat, is die ook weer schoon strakjes. Wel zo netjes bij onbekende passagiers Hehe. Iemand die bij station zwolle in de buurt en supermarkt weet?
Sws, je weet zelfquote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wel jammer hoor Unfje
Kom maar een keer met Intro naar Grunn dan![]()
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 10:18 schreef yvonne het volgende:
[..], rol vuilniszakken, eerst vuilniszak, dan pas kleedje
Heel veel plezier liefjens en laat niemand achter in Tha Park
Mono's en moi's privégrapje
Inmiddels ook gereageerd:)quote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:24 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Had je mijn DM gezien?Ik wil graag meekarren. En die supermarkt moet met mn navigatie wel te vinden zijn
Nicequote:Op zaterdag 10 mei 2014 11:27 schreef Amarantha het volgende:
Ok we zijn later. Gibson gaat wel mee maar Bondage gaat eerst naar Groningen met de auto om hem te halen (wat een held!!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |