quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zie ik hier nu een Curvefever verwijzing?
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik heb twister en een avocado bij.
Sommige mensen hadden idd al bevestigd, mja. Het word sowieso wel gezelligquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Best wel lame dan. Je rekent toch gewoon op die mensen? Als er iets tussen komt a la, maar afzeggen omdat je geen zin meer hebt of bang voor regen bent?
Alsof je je moet verantwoorden aan iemand als je niet naar een FOK!meet komt.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Best wel lame dan. Je rekent toch gewoon op die mensen? Als er iets tussen komt a la, maar afzeggen omdat je geen zin meer hebt of bang voor regen bent?
Ik kom om 13:42 aanquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht ik alleen nog op FL_F, F89 en ene sv. Tot zo.
Alsof dat mijn probleem isquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alsof je je moet verantwoorden aan iemand als je niet naar een FOK!meet komt.
neequote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:24 schreef siddha het volgende:
Omdat ik ziek ben heb ik wel pics verdiend he anders was ik gekomen
Pak de stadsbus naar halte Eekwal, kost je vijf minuten. Daar zit de Tulp vlakbij.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:19 schreef Fokker89 het volgende:
Ik hoop wel dat ik wiet kan halen, anders ga,ik wel met de bus die kant op
Wat een wreedheidquote:
Geen idee! Geen enkel overzicht in wat we nou straks precies allemaal ingeslagen hebbenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef rulerofdeath het volgende:
ik kom zo ook nog wel even langs. moet ik nog speciaal iets meenemen?
dan haal ik wel wat flesjes fris en beetje vleesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee! Geen enkel overzicht in wat we nou straks precies allemaal ingeslagen hebben
Hou 't topic ff in de gaten!
Wij zijn naar de Jumbo geweest en zijn met een volle auto richting de plas vertrokken nu.
Dactylus, WebHawk, Mono, ik en een vriend van ons.
We zijn er bijna
ik weet niet welke buien radar jullie zien maar de hoogte punt van de buien is dacht ik toch tussen 14-00 en 18-00 uurquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:25 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Het lijkt er trouwens op alsof de meeste regen over een uurtje of anderhalf hooguit over Zwolle heen is getrokken.
lopen naar de Eekwal is snellerquote:Op zaterdag 10 mei 2014 13:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Pak de stadsbus naar halte Eekwal, kost je vijf minuten. Daar zit de Tulp vlakbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |