Drink het snel op dan!quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nee nu moet ik een uur in de regen wachten, en dan word mn bier lauw
I don't think so.quote:
Er gaan stadsbussenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef Fokker89 het volgende:
verdomme de graftyfus. heb ik de bus gemist, dus kan pas om 14:13 op station zijn #$%#&^$@$#@&$%*
Kom gewoonquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:39 schreef anti-loper het volgende:
[..]
I don't think so.
Dan moet ik de trein van 13:31 nemen. Dat zie ik zo niet gebeuren.
Dat is de stationsbrug over, dan ben ben je er al. Letterlijk vijftien meter over die brug.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik heb geen idee waar dat is
Moet hier sowieso ff op mono blijven wachten.
Zit dus naast het informatie-hokje tegenover de Etos op 't station
Te herkennen aan 2 rode bigshoppers en een PEC zwolle muts
Amsterdam zou de volgende zijn, ja.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:37 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
gewoon amsterdam of rotterdam doen. de meeste komen toch vanuit de randstad. zwolle is dan echt een klere end.
Ik heb er eens onderzoek naar gedaan. Eindhoven was het meest centraal.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Utrecht is het meest centrale dat je kunt kiezen als mensen uit heel Nederland moeten komen, maar als je daar een meet houdt, zijn het dezelfde zeikers uit het zuiden die huilen dat het te ver is
Ik heb bijna een jaar lang wekelijks 6 uur (3u heen, 3u terug) in de trein naar het Hoge Noorden gezeten voor vriendjelief. Treinritje is zo voorbij. Lekker chillen.
Hij heeft me al gevondenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is de stationsbrug over, dan ben ben je er al. Letterlijk vijftien meter over die brug.
Kun je beter doen dan hem om laten rijden.
Volgens mijn onderzoek is Franeker centraler.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:43 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik heb er eens onderzoek naar gedaan. Eindhoven was het meest centraal.
Utrecht stem ik ook voor. Dat is maar 1 trein. ( wel 2 uur )
Iedereen chickened out als er regen voorspeld wordtquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Srs zoveel afzeggingen? Daar is toch niet mee te plannen, zoiets?
Zie ik hier nu een Curvefever verwijzing?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen chickened out als er regen voorspeld wordt
Best wel lame dan. Je rekent toch gewoon op die mensen? Als er iets tussen komt a la, maar afzeggen omdat je geen zin meer hebt of bang voor regen bent?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen chickened out als er regen voorspeld wordt
Ja ik heb twister en een avocado bij.quote:
En rock en klojo ook nog.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:52 schreef Dr_Flash het volgende:
wacht ik alleen nog op FL_F, F89 en ene sv. Tot zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |