Denk dat veel mensen alsnog opgeven ondanks dat 't na 13:30 droog blijftquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Er komen echt geen 40 mensenIk ga uit van 20 mensen
Ik kom helemaal vanaf het zuiden. Zwolle is dan net te ver.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:10 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Geen Godmode-abonnement hebben bij NS
Dat zijn mietjesquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen alsnog opgeven ondanks dat 't na 13:30 droog blijft
In Zwolle valt het wel meequote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Bah, die zijn meestal smerig op het station.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Ik kom helemaal vanaf het zuiden. Zwolle is dan net te ver.
Volgende keer Eindhoven, Den Bosch of Breda
Rekening houden met iedereen. Zwolle ligt niet centraal genoeg.quote:
Utrecht is voor mij ook 2.5 uur, zwolle ruim 3. Het ligt er ook waar je vandaan komt. Als ik Den Bosch zeg moet ik ook nog 1.5 uur reizenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Zwolle ligt best centraal, mijn vorige meet was in Utrecht. 2½ uur reizen
Zwolle is fakking centraal, ouwe.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:19 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Rekening houden met iedereen. Zwolle ligt niet centraal genoeg.
Randstad is voor mij ook nog wel te doen. Familie woont door het hele landquote:
Noord nederland centraal noemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zwolle is fakking centraal, ouwe.
Srs zoveel afzeggingen? Daar is toch niet mee te plannen, zoiets?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef Amarantha het volgende:
Er komen echt geen 40 mensenIk ga uit van 20 mensen
Je hoeft mij niet op te wachtenquote:
Uur extra reistijd. Boeiend.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Noord nederland centraal noemen![]()
De volgende keer een poll houden. En aan de hand daarvan maken we de keuze. Ik wil echt een keer aanwezig zijn.
Zwolle Noord-Nederland noemenquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:23 schreef JustAsEasy het volgende:
[..]
Noord nederland centraal noemen![]()
De volgende keer een poll houden. En aan de hand daarvan maken we de keuze. Ik wil echt een keer aanwezig zijn.
Kost ook meteen 20 euro extra.quote:
Ja. Ik heb geen zin om heel de middag tussen de knetterstonede mensen te zitten.quote:
Als je beetje fatsoenlijk hey topic doorleest weer je dat het vanmiddag droog is.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:25 schreef SiIk het volgende:
En neemt er nou nog iemand een partytent mee, of wordt het echt natregenen en verkleumen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |