Ga fietsen met dat kindquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn gelukkig gezegend met harde wind.
Liever dat nog, dan het bord voor mijn kop van de zakenman, want daar word ik alleen maar slechter van.quote:
Ik ga heel misschien nog met mijn vader die kant op maar die kans is niet groot meerquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeg dat, misschien ga ik nog wel tijdens het WK.
Voor mij ook niet hoor, ik heb wel gratis verblijf daar dat scheelt, nou ja gratis, de meest recente DVD's van Andre Rieu voor mijn schoonmoeder, kan ik nog met een andere vrouw komen ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga heel misschien nog met mijn vader die kant op maar die kans is niet groot meer
Als ik ga dan is het verblijf ook gratis. Vadersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor, ik heb wel gratis verblijf daar dat scheelt, nou ja gratis, de meest recente DVD's van Andre Rieu voor mijn schoonmoeder, kan ik nog met een andere vrouw komen ook.
Dat vind ik best wel een kutnummer van ons Boudewijn.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Liever dat nog, dan het bord voor mijn kop van de zakenman, want daar word ik alleen maar slechter van.
Niet mee eens maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel een kutnummer van ons Boudewijn.
He, dat is Boskamp zijn vriend.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Niet mee eens maar dat hoeft ook niet.
Deze is trouwens
WK poule van de plaatselijke voetbalclub. 2 jaar terug ging ik het helemaal fout doordat ik Nederland in de halve finale liet komen.. Twijfel ook nog in die poule van Engeland.quote:
Dan moet je er wat van maken.quote:
Ah ik zoek nog een leuke online WK pool.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WK poule van de plaatselijke voetbalclub. 2 jaar terug ging ik het helemaal fout doordat ik Nederland in de halve finale liet komen.. Twijfel ook nog in die poule van Engeland.
Zijn ze mee bezig, maar het schiet nog niet op. Ze missen wat mankracht momenteel bij sport.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik zoek nog een leuke online WK pool.
Komt er ook eentje op FOK! ?
Heb als 10 jarig ventje ooit 5000 euro gewonnen omdat ik gewonnen had. Dit omdat ik het aantal gescoorde doelpunten goed had!quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WK poule van de plaatselijke voetbalclub. 2 jaar terug ging ik het helemaal fout doordat ik Nederland in de halve finale liet komen.. Twijfel ook nog in die poule van Engeland.
Moet je meer mensen wervenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig, maar het schiet nog niet op. Ze missen wat mankracht momenteel bij sport.
Wedstrijd voor wedstrijd vind ik nog wel aardig. Maar nu al de winnaar van het WK voorspellen vind ik gewoon aids.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:15 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk en wil graag winnen van mijn familie en vrienden.
Eensquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wedstrijd voor wedstrijd vind ik nog wel aardig. Maar nu al de winnaar van het WK voorspellen vind ik gewoon aids.
Ik had in 2010 zo de finale volledig goed voorspeld en klom ineens vanaf de 51e plek naar de 1e. Toch was ik er niet blij mee....quote:
Beetje troost uiteindelijk, zal dit jaar niet lukken denk ik zo dicht bij de prijsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik had in 2010 zo de finale volledig goed voorspeld en klom ineens vanaf de 51e plek naar de 1e. Toch was ik er niet blij mee....
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vandaag een visioen.
Engeland gaat het WK winnen tegen Brazilië.
Nederland - Engeland halve finale en Brazilië - Duitsland.
Quote dit voor het nageslacht.
Mexicanobakker kan wel wat overuren maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig, maar het schiet nog niet op. Ze missen wat mankracht momenteel bij sport.
Japan komt verder dan Engeland en Nederlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet 1 uitgesproken favoriet. Zal dus wel weer Italie worden ofzo.
Knut zal dit leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan komt verder dan Engeland en Nederland
Oh, de Japanhype is nog steeds niet overgewaaid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan komt verder dan Engeland en Nederland
Denk het niet, is wat te oud, wordt fysiek wel een slijtageslag dit toernooi, Brazilië gewoon omdat het thuis speelt, Duitsland omdat ze goed zijn en Spanje misschien hun laatste kunstje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet 1 uitgesproken favoriet. Zal dus wel weer Italie worden ofzo.
Neymar doet het erg goed bij Brazilie hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Brazilie gaat dan wel winnen denk ik al is het selectie beleid een beetje raar daar. Alles ophangen aan de gehypte Neymar en overschatte Oscar terwijl baasje Lucas niet mee mag.
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik had in 2010 zo de finale volledig goed voorspeld en klom ineens vanaf de 51e plek naar de 1e. Toch was ik er niet blij mee....
Ze speelden Nederland bij vlagen van de mat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, de Japanhype is nog steeds niet overgewaaid.
Dat is niet zo moeilijk gezien de staat van ons Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze speelden Nederland bij vlagen van de mat.
Best maar hij is wel overschat ze doen daar alsof hij van het niveau Suarez/Zlatan Falcao is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neymar doet het erg goed bij Brazilie hoor.
Zijn niet zo goed hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze speelden Nederland bij vlagen van de mat.
Nou danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk gezien de staat van ons Nederlands Elftal.
Helemaal niet zo bijzonder wat Japan doet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dan
Engeland is ook kut dus dan klopt die stelling toch gewoon joh tjappie.
Jammer dat die Lucas er niet bij is inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Brazilie gaat dan wel winnen denk ik al is het selectie beleid een beetje raar daar. Alles ophangen aan de gehypte Neymar en overschatte Oscar terwijl baasje Lucas niet mee mag.
z-urenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo komt de z-urenhoer weer de kaarten uitdelen en dan nog engels en wiskunde, doei.
rtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou voor het niveau goed zijn om gewoon een afrikaanse/Aziatische plek af te nemen en daarvoor in de plaats een extra europees team te laten meedoen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ipv van Japan hadden ze beter een extra europese plek aan Ierland gegeven.
Met Knut gewed wie verder komt, Japan heeft een wat makkelijkere loting dus is in het voordeel maar een goeie ploeg is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dan
Engeland is ook kut dus dan klopt die stelling toch gewoon joh tjappie.
Voetbalde toen met de confederationscup best aardig dat Japan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie Japan niet van Ivoorkust winnen hoor.
Havenaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke spelers hebben ze nog meer buiten Honda/Ryo dan?
Met Havenaar in de spits een wk winnen is een schande voor het voetbal.quote:
Charisteas won ooit een EK.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Havenaar in de spits een wk winnen is een schande voor het voetbal.
Ik was het als een van de weinige niet eens met zijn vertrek bij Feyenoord.quote:
Die ervaring is ook wel een voordeelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voetbalde toen met de confederationscup best aardig dat Japan.
Die gozer hadden ze nooit mogen halen man. Derde (vierde?) spits van Ajax, dan kun je het nooit goed doen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was het als een van de weinige niet eens met zijn vertrek bij Feyenoord.
Er is nog wel winst op zijn transfer gemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was het als een van de weinige niet eens met zijn vertrek bij Feyenoord.
beetje tegen protesteren manquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gozer hadden ze nooit mogen halen man. Derde (vierde?) spits van Ajax, dan kun je het nooit goed doen bij Feyenoord.
Italië is niet (veel) minder dan al die landen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, is wat te oud, wordt fysiek wel een slijtageslag dit toernooi, Brazilië gewoon omdat het thuis speelt, Duitsland omdat ze goed zijn en Spanje misschien hun laatste kunstje.
Die gaan er kansloos uit in de poule.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, de Japanhype is nog steeds niet overgewaaid.
Nederland haalde ook de finale met matig materiaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben geweldige spitsen, maar verder...
Hij gaat vlammen dit WK.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik wel, Luis pakt wel weer op een ongelukkig moment een rode kaart.
Van Bommel, De Jong, Sneijder, Robben, Van Persie... Dat zijn al vijf spelers die op dat moment wereldklasse waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland haalde ook de finale met matig materiaal.
Kan Falcao meedoen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:16 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Colombia het WK nog wel winnen als alles een beetje mee zit qua loting
Volgens mij is Uruguay wel hecht. Alles doen ze voor hun land. En ze hebben wel wat aardig materiaal om de spitsen te ondersteunen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van Bommel, De Jong, Sneijder, Robben, Van Persie... Dat zijn al vijf spelers die op dat moment wereldklasse waren.
Daarnaast hadden we Van Bronckhorst, Stekelenburg, Kuyt, Van der Wiel, Heitinga en Mathijssen die niet geweldig goed waren ofzo, maar echt wel konden voetballen.
Het was ook echt een hecht team. Ik weet niet hoe dat bij Uruguay zit verder.
Eindigden in de kwalificatie nog onder Ecuador.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is Uruguay wel hecht. Alles doen ze voor hun land. En ze hebben wel wat aardig materiaal om de spitsen te ondersteunen.
Toernooivoetbal is heel anders dan zo'n kwalificatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindigden in de kwalificatie nog onder Ecuador.Zie ze er in de poule wel uitvliegen.
Nouja ze hebben wel meer kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toernooivoetbal is heel anders dan zo'n kwalificatie.
Ik zie ze Engeland wel achter zich houden. Die missen toch wel echt een wereldtopper.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam door Frank de Boer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het regent en onweert hier al uren keihard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Een kwartier geleden was het nog blauw met een zonnetje aan de hemel, nu is het een duivels donkere grot hier.
Lijkt wel of ze het flat-design wat op het web nu heel populair is hebben doorgetrokken naar hun decors ja.quote:
Windkracht 7/8 oid maar net zag ik al een stevig pak donkere wolken aankomen. Snel wat afval in de containers gegooid en net op tijd binnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het regent en onweert hier al uren keihard.
Toen ik naar huis liep lag mijn straat letterlijk onder waterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Windkracht 7/8 oid maar net zag ik al een stevig pak donkere wolken aankomen. Snel wat afval in de containers gegooid en net op tijd binnen.
Overdag was het weer wel goed te doen hier, stralende zon met een paar losse flodders wolken. Nu is de hel gekomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik naar huis liep lag mijn straat letterlijk onder water. Leek wel alsof ik door de Amazone moest zwemmen om naar huis te komen.
Hier en in Amsterdam was het al de hele dag guur weer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overdag was het weer wel goed te doen hier, stralende zon met een paar losse flodders wolken. Nu is de hel gekomen.
Met ons gematigd zeeklimaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier en in Amsterdam was het al de hele dag guur weer.
Achja ik vind dat je daar niet over moet klagen als je in Nederland woont.
Met welke club?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu speel ik FM.
Kapiteintje vindt dit leuk.
Voorlopig ben ik alleen bondscoach van Nederland, nu in 2020. Met mijn eerste grote toernooi het WK 2018 de halve finale gehaald.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met welke club?
Ik verspeel de titel nu met Volendam
Dan moet je wel mazzel hebben met goede regens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik alleen bondscoach van Nederland, nu in 2020. Met mijn eerste grote toernooi het WK 2018 de halve finale gehaald.
Voorlopig speel ik zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je wel mazzel hebben met goede regens.
Je hebt wel een dijk van een verdediging zo.quote:
Heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Al speel ik niet met buitenspelers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel een dijk van een verdediging zo.
Voor de rest best matige spelers. Fer en Wijnaldum
.
Is Depay niks in je game?
Ik vind het altijd jammer wanneer je opeens 6 wedstrijden achter elkaar niet meer kunt winnen terwijl het daarvoor geniaal gingquote:
twitter:ruygrocks twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 18:20:30Ving vandaag op dat Anne Frank twee sterren kreeg van NRC. reageer retweet
Zij moet eens haar sterretje laten zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
twitter:ruygrocks twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 18:20:30Ving vandaag op dat Anne Frank twee sterren kreeg van NRC. reageer retweet
Welk kindsterretje speelt de hoofdrol?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
no shitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Saind het volgende:
Een hele madame jeanette door m'n curry heen was toch wat overdreven
nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
Ik zit met een jerrycan melk, zonder shirt en met een handdoek op m'n hoofd te eten.quote:
Dank voor de tip. Renaat en José schallen inmiddels door de kamer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Mansjester het volgende:
De Giro is begonnen
JR-Style vindt dit leuk
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Saind het volgende:
Een hele madame jeanette door m'n curry heen was toch wat overdreven
Rijst eten en zo nog een bak yoghurt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit met een jerrycan melk, zonder shirt en met een handdoek op m'n hoofd te eten.
Lekker man
I don't accept giro.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Mansjester het volgende:
De Giro is begonnen
JR-Style vindt dit leuk
Yoghurt, goed ideequote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rijst eten en zo nog een bak yoghurt.
Ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
the Glock'll leave you messy like you play for Barcelona
Immersquote:
Klopt maar was toen voor in de brede geen verkeerde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gozer hadden ze nooit mogen halen man. Derde (vierde?) spits van Ajax, dan kun je het nooit goed doen bij Feyenoord.
Nogal ja. Boskamp inruilen voor die tokkie.quote:
Gaat het over een UI ik dacht dat het ging over de gasten aan tafel bij VI vanavond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja. Boskamp inruilen voor die tokkie.
morgen heb je nog eens feestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit met een jerrycan melk, zonder shirt en met een handdoek op m'n hoofd te eten.
Lekker man
Lexquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja. Boskamp inruilen voor die tokkie.
Dr. Mikey staat ook niet bekend om z'n heldere gedachtegoed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lex![]()
Als Louis hem meeneemt worden we wereldkampioen.
Dr. Mikey is het hiermee eens.
Ik ben het er ook mee eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lex![]()
Als Louis hem meeneemt worden we wereldkampioen.
Dr. Mikey is het hiermee eens.
Ik zou het wel oprecht leuk vinden als hij werd meegenomen overigens. Dan had ik zowaar één speler in de selectie met een gunfactor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dr. Mikey staat ook niet bekend om z'n heldere gedachtegoed.
ja morgen bij mijquote:
verklaar u naderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom typ jij altijd met een harde enter?
Die heb ik met Veltman en Klaassen al.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het wel oprecht leuk vinden als hij werd meegenomen overigens. Dan had ik zowaar één speler in de selectie met een gunfactor.
eh niet heel bewust, is gewoon mijn stijlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna altijd typ je met een witregel er tussen.
Of doe je dat niet bewust?
Ik sta bekend om mijn vreemde gedachtegoed ik denk vaak een stapje verder dan de meeste in mijn tijd. Davinci had daar ook last van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dr. Mikey staat ook niet bekend om z'n heldere gedachtegoed.
Ja, denk dat dat het is ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn vreemde gedachtegoed ik denk vaak een stapje verder dan de meeste in mijn tijd. Davinci had daar ook last van.
Mwa... zullen best sympathieke gasten zijn maar daar zit kraak noch smaak aan.quote:
Hoezo zit er aan Immers dan wel kraak en smaak?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... zullen best sympathieke gasten zijn maar daar zit kraak noch smaak aan.
Overigens mag ik hopen dat Klaassen niet geselecteerd wordt.
immers is immersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zit er aan Immers dan wel kraak en smaak?
Jij wil ontkennen dat Immers wel een uitgesproken persoonlijkheid heeft en de pers/zijn fans leuk te woord staat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zit er aan Immers dan wel kraak en smaak?
Eens.quote:
Ja dat wil ik ontkennen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil ontkennen dat Immers wel een uitgesproken persoonlijkheid heeft en de pers/zijn fans leuk te woord staat?
Lekker lekker. Met jou?quote:
gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijk ja te hebben gezegd op de stad ingaan vanavond![]()
Volgens mij heb ik echt korsakov
Met mij gaat het primaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker lekker. Met jou?
Over een jaar komt er Beats By Mrstylo
Daar zit veel geld in.
Soms moet je ook nee durven te zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijk ja te hebben gezegd op de stad ingaan vanavond![]()
Volgens mij heb ik echt korsakov
Jezus, Davinci, Einstein , Van Gogh kregen allemaal pas waardering na het leven.quote:
Deprimerend sfeertje wel.quote:
past goed bij dit topic dusquote:
Ja toch. Gewoon die Macbook meenemen naar je meet ook. Paardenmeisjes wachten niet.quote:
Neuh is wel prima. Lang niet gezien ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms moet je ook nee durven te zeggen.
Die heb ik laats op togtertube gezien veel onzin maar ook wel grappig.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja toch. Gewoon die Macbook meenemen naar je meet ook. Paardenmeisjes wachten niet.
[..]
Neuh is wel prima. Lang niet gezien ook
Dr Drequote:
Heb je Iphone?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:52 schreef GGMM het volgende:
Ik zie net dat ik m'n routeplanner aan heb laten staan en m'n wifi nog uitstond.
Dat zal een leuke rekening worden.
Nee.quote:
Alles klopte echt aan het stereotype bij die gozerquote:
Nee.quote:
Nee jouw hoofd dan.quote:
Aha.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je 1 van de 2 had kon je zien hoeveel je kwijt was
Tele2 lijkt me ook een kutprovider.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Wilde zeggen dat dat bij Tele2 ook kan, maar die app werkt echt nooit.
Toch wel, ja? Ik realiseer me nu dat mijn mening op lucht is gebaseerd. Ik ken niemand met Tele2.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:31 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Werkt prima, overal bereik
Dat van die zelfmoord verteld ze wel heel lief.quote:
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toch wel, ja? Ik realiseer me nu dat mijn mening op lucht is gebaseerd. Ik ken niemand met Tele2.
Kan bij Android ook zonder extra app.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Wilde zeggen dat dat bij Tele2 ook kan, maar die app werkt echt nooit.
Hoofdpersonage is wel een baas ja.quote:
Nog nooit een Star Wars film gezien en ik ben dat ook niet van plan ooit te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een star wars film. Beetje vaag verhaal.
Ik heb die met dat jongetje in de hoofdrol een keer proberen te kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit een Star Wars film gezien en ik ben dat ook niet van plan ooit te kijken.
Ik vind het nog te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die met dat jongetje in de hoofdrol een keer proberen te kijken.
Na 15 minuten lag ik heerlijk te slapen.
Ik had ooit een spel van Starwars waarbij je een lege planeet tot je beschikking krijgt. En als een god allemaal beesten uit die films kan droppen om te kijken wat er gebeurd met de populatie.quote:
Dit klinkt wel heel vaagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had ooit een spel van Starwars waarbij je een lege planeet tot je beschikking krijgt. En als een god allemaal beesten uit die films kan droppen om te kijken wat er gebeurd met de populatie.
Was wel een tof spel, ging heel diep in op al die wezens uit de films.quote:
Ik had ooit zo'n soort battelfied spel van Star Wars. Dat was ook altijd wel lijp om te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was wel een tof spel, ging heel diep in op al die wezens uit de films.
Als je van een bepaald dier er teveel had gemaakt ging het goed mis op je planeet.
Ik ken ook een starwars game waarbij je droids moet bouwen om door puzzels te komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n soort battelfied spel van Star Wars. Dat was ook altijd wel lijp om te doen.
Ja, was wel terecht. NEC moet aan de bak.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja gisteren, maar vandaag niet. Ze hebben wel gewonnen zag ik.
Wie denk jij dat er volgend jaar Eredivisie gaan spelen van de clubs die nu in de nacompetitie zitten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, was wel terecht. NEC moet aan de bak.
Mooi toch. Excelsior ook al 1-3 gewonnen. Straks gewoon 3 Rotterdamse ploegen in de Eredivisiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, was wel terecht. NEC moet aan de bak.
FC Dordrecht en RKC Waalwijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er volgend jaar Eredivisie gaan spelen van de clubs die nu in de nacompetitie zitten?
HAHAHAHAHAHAquote:
Ja, Dordrecht schat ik voetballend het hoogst in in het gedeelte NEC/Sparta/Dordrecht. Puur op ervaring van RKC zie ik ze Excelsior en De Graafschap wel verschalken.quote:
Wil je minder stylo?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stemwijzertje ingevuld. Welgeteld 1 antwoord verschil tussen D66 en PVV/Anti EU partij
Ook eens even checken.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 00:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stemwijzertje ingevuld. Welgeteld 1 antwoord verschil tussen D66 en PVV/Anti EU partij
Zit een beetje aan te kutten in Mass Effect 2quote:
Nice.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zit een beetje aan te kutten in Mass Effect 2
Aightquote:Op zaterdag 10 mei 2014 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice.
Ik heb net seizoen 1 van Californication gekeken, heerlijk joh. Nu bier en tosti en op naar seizoen 2
Matige binnenkomer vuige Eriksensensueel die je bent.quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:14 schreef darkmond het volgende:
Hallo, welke autist claimt vandaag weer de grootste zwans te hebben?
Ja. Naast die van Japanquote:
Wut?quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matige binnenkomer vuige Eriksensensueel die je bent.
ach, jij gedraagt je tenminste naar je leeftijdquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:34 schreef darkmond het volgende:
[..]
Jij ook, geen 31 jarige maagd tovenaar zijn
Naar mijn leeftijd? Ik probeer me enigszins volwassenen te gedragen hier hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:35 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach, jij gedraagt je tenminste naar je leeftijd
er zijn ook users hier die graag met andere meelopen en zich gedragen alsof ze veel ouder zijn
ajacied422
maakt niet uit hoorquote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:38 schreef darkmond het volgende:
[..]
Naar mijn leeftijd? Ik probeer me enigszins volwassenen te gedragen hier hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 10 mei 2014 12:53 schreef Tyron het volgende:
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #101
wtf die hakunaWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf die hakunahakunarexiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtf die hakunajezusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wtf die hakunaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |