Kan bij Android ook zonder extra app.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 21:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha.
Wilde zeggen dat dat bij Tele2 ook kan, maar die app werkt echt nooit.
Hoofdpersonage is wel een baas ja.quote:
Nog nooit een Star Wars film gezien en ik ben dat ook niet van plan ooit te kijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie nu voor het eerst een star wars film. Beetje vaag verhaal.
Ik heb die met dat jongetje in de hoofdrol een keer proberen te kijken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog nooit een Star Wars film gezien en ik ben dat ook niet van plan ooit te kijken.
Ik vind het nog te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 22:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb die met dat jongetje in de hoofdrol een keer proberen te kijken.
Na 15 minuten lag ik heerlijk te slapen.
Ik had ooit een spel van Starwars waarbij je een lege planeet tot je beschikking krijgt. En als een god allemaal beesten uit die films kan droppen om te kijken wat er gebeurd met de populatie.quote:
Dit klinkt wel heel vaagquote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had ooit een spel van Starwars waarbij je een lege planeet tot je beschikking krijgt. En als een god allemaal beesten uit die films kan droppen om te kijken wat er gebeurd met de populatie.
Was wel een tof spel, ging heel diep in op al die wezens uit de films.quote:
Ik had ooit zo'n soort battelfied spel van Star Wars. Dat was ook altijd wel lijp om te doen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was wel een tof spel, ging heel diep in op al die wezens uit de films.
Als je van een bepaald dier er teveel had gemaakt ging het goed mis op je planeet.
Ik ken ook een starwars game waarbij je droids moet bouwen om door puzzels te komen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:13 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik had ooit zo'n soort battelfied spel van Star Wars. Dat was ook altijd wel lijp om te doen.
Ja, was wel terecht. NEC moet aan de bak.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja gisteren, maar vandaag niet. Ze hebben wel gewonnen zag ik.
Wie denk jij dat er volgend jaar Eredivisie gaan spelen van de clubs die nu in de nacompetitie zitten?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, was wel terecht. NEC moet aan de bak.
Mooi toch. Excelsior ook al 1-3 gewonnen. Straks gewoon 3 Rotterdamse ploegen in de Eredivisiequote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, was wel terecht. NEC moet aan de bak.
FC Dordrecht en RKC Waalwijk.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wie denk jij dat er volgend jaar Eredivisie gaan spelen van de clubs die nu in de nacompetitie zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |