z-urenquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo komt de z-urenhoer weer de kaarten uitdelen en dan nog engels en wiskunde, doei.
rtquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het zou voor het niveau goed zijn om gewoon een afrikaanse/Aziatische plek af te nemen en daarvoor in de plaats een extra europees team te laten meedoen.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ipv van Japan hadden ze beter een extra europese plek aan Ierland gegeven.
Met Knut gewed wie verder komt, Japan heeft een wat makkelijkere loting dus is in het voordeel maar een goeie ploeg is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dan
Engeland is ook kut dus dan klopt die stelling toch gewoon joh tjappie.
Voetbalde toen met de confederationscup best aardig dat Japan.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie Japan niet van Ivoorkust winnen hoor.
Havenaarquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Welke spelers hebben ze nog meer buiten Honda/Ryo dan?
Met Havenaar in de spits een wk winnen is een schande voor het voetbal.quote:
Charisteas won ooit een EK.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Met Havenaar in de spits een wk winnen is een schande voor het voetbal.
Ik was het als een van de weinige niet eens met zijn vertrek bij Feyenoord.quote:
Die ervaring is ook wel een voordeelquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voetbalde toen met de confederationscup best aardig dat Japan.
Die gozer hadden ze nooit mogen halen man. Derde (vierde?) spits van Ajax, dan kun je het nooit goed doen bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was het als een van de weinige niet eens met zijn vertrek bij Feyenoord.
Er is nog wel winst op zijn transfer gemaakt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was het als een van de weinige niet eens met zijn vertrek bij Feyenoord.
beetje tegen protesteren manquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gozer hadden ze nooit mogen halen man. Derde (vierde?) spits van Ajax, dan kun je het nooit goed doen bij Feyenoord.
Italië is niet (veel) minder dan al die landen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, is wat te oud, wordt fysiek wel een slijtageslag dit toernooi, Brazilië gewoon omdat het thuis speelt, Duitsland omdat ze goed zijn en Spanje misschien hun laatste kunstje.
Die gaan er kansloos uit in de poule.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, de Japanhype is nog steeds niet overgewaaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |