Ik had in 2010 zo de finale volledig goed voorspeld en klom ineens vanaf de 51e plek naar de 1e. Toch was ik er niet blij mee....quote:
Beetje troost uiteindelijk, zal dit jaar niet lukken denk ik zo dicht bij de prijsquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik had in 2010 zo de finale volledig goed voorspeld en klom ineens vanaf de 51e plek naar de 1e. Toch was ik er niet blij mee....
quote:
quote:Op vrijdag 22 november 2013 17:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had vandaag een visioen.
Engeland gaat het WK winnen tegen Brazilië.
Nederland - Engeland halve finale en Brazilië - Duitsland.
Quote dit voor het nageslacht.
Mexicanobakker kan wel wat overuren maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn ze mee bezig, maar het schiet nog niet op. Ze missen wat mankracht momenteel bij sport.
Japan komt verder dan Engeland en Nederlandquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet 1 uitgesproken favoriet. Zal dus wel weer Italie worden ofzo.
Knut zal dit leuk vinden.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan komt verder dan Engeland en Nederland
Oh, de Japanhype is nog steeds niet overgewaaid.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Japan komt verder dan Engeland en Nederland
Denk het niet, is wat te oud, wordt fysiek wel een slijtageslag dit toernooi, Brazilië gewoon omdat het thuis speelt, Duitsland omdat ze goed zijn en Spanje misschien hun laatste kunstje.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:05 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk niet 1 uitgesproken favoriet. Zal dus wel weer Italie worden ofzo.
Neymar doet het erg goed bij Brazilie hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Brazilie gaat dan wel winnen denk ik al is het selectie beleid een beetje raar daar. Alles ophangen aan de gehypte Neymar en overschatte Oscar terwijl baasje Lucas niet mee mag.
Dat had ik ookquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:49 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik had in 2010 zo de finale volledig goed voorspeld en klom ineens vanaf de 51e plek naar de 1e. Toch was ik er niet blij mee....
Ze speelden Nederland bij vlagen van de mat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, de Japanhype is nog steeds niet overgewaaid.
Dat is niet zo moeilijk gezien de staat van ons Nederlands Elftal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze speelden Nederland bij vlagen van de mat.
Best maar hij is wel overschat ze doen daar alsof hij van het niveau Suarez/Zlatan Falcao is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neymar doet het erg goed bij Brazilie hoor.
Zijn niet zo goed hoorquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze speelden Nederland bij vlagen van de mat.
Nou danquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk gezien de staat van ons Nederlands Elftal.
Helemaal niet zo bijzonder wat Japan doet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dan
Engeland is ook kut dus dan klopt die stelling toch gewoon joh tjappie.
Jammer dat die Lucas er niet bij is inderdaadquote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Brazilie gaat dan wel winnen denk ik al is het selectie beleid een beetje raar daar. Alles ophangen aan de gehypte Neymar en overschatte Oscar terwijl baasje Lucas niet mee mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |