Nederland haalde ook de finale met matig materiaal.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die hebben geweldige spitsen, maar verder...
Hij gaat vlammen dit WK.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:13 schreef Bombel het volgende:
[..]
Ik wel, Luis pakt wel weer op een ongelukkig moment een rode kaart.
Van Bommel, De Jong, Sneijder, Robben, Van Persie... Dat zijn al vijf spelers die op dat moment wereldklasse waren.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nederland haalde ook de finale met matig materiaal.
Kan Falcao meedoen?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:16 schreef hafcfan het volgende:
Ik zie Colombia het WK nog wel winnen als alles een beetje mee zit qua loting
Volgens mij is Uruguay wel hecht. Alles doen ze voor hun land. En ze hebben wel wat aardig materiaal om de spitsen te ondersteunen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Van Bommel, De Jong, Sneijder, Robben, Van Persie... Dat zijn al vijf spelers die op dat moment wereldklasse waren.
Daarnaast hadden we Van Bronckhorst, Stekelenburg, Kuyt, Van der Wiel, Heitinga en Mathijssen die niet geweldig goed waren ofzo, maar echt wel konden voetballen.
Het was ook echt een hecht team. Ik weet niet hoe dat bij Uruguay zit verder.
Eindigden in de kwalificatie nog onder Ecuador.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij is Uruguay wel hecht. Alles doen ze voor hun land. En ze hebben wel wat aardig materiaal om de spitsen te ondersteunen.
Toernooivoetbal is heel anders dan zo'n kwalificatie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Eindigden in de kwalificatie nog onder Ecuador.Zie ze er in de poule wel uitvliegen.
Nouja ze hebben wel meer kwaliteit.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toernooivoetbal is heel anders dan zo'n kwalificatie.
Ik zie ze Engeland wel achter zich houden. Die missen toch wel echt een wereldtopper.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kwam door Frank de Boer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het regent en onweert hier al uren keihard.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Een kwartier geleden was het nog blauw met een zonnetje aan de hemel, nu is het een duivels donkere grot hier.
Lijkt wel of ze het flat-design wat op het web nu heel populair is hebben doorgetrokken naar hun decors ja.quote:
Windkracht 7/8 oid maar net zag ik al een stevig pak donkere wolken aankomen. Snel wat afval in de containers gegooid en net op tijd binnen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het regent en onweert hier al uren keihard.
Toen ik naar huis liep lag mijn straat letterlijk onder waterquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Windkracht 7/8 oid maar net zag ik al een stevig pak donkere wolken aankomen. Snel wat afval in de containers gegooid en net op tijd binnen.
Overdag was het weer wel goed te doen hier, stralende zon met een paar losse flodders wolken. Nu is de hel gekomen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen ik naar huis liep lag mijn straat letterlijk onder water. Leek wel alsof ik door de Amazone moest zwemmen om naar huis te komen.
Hier en in Amsterdam was het al de hele dag guur weer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Overdag was het weer wel goed te doen hier, stralende zon met een paar losse flodders wolken. Nu is de hel gekomen.
Met ons gematigd zeeklimaat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hier en in Amsterdam was het al de hele dag guur weer.
Achja ik vind dat je daar niet over moet klagen als je in Nederland woont.
Met welke club?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Nu speel ik FM.
Kapiteintje vindt dit leuk.
Voorlopig ben ik alleen bondscoach van Nederland, nu in 2020. Met mijn eerste grote toernooi het WK 2018 de halve finale gehaald.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met welke club?
Ik verspeel de titel nu met Volendam
Dan moet je wel mazzel hebben met goede regens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voorlopig ben ik alleen bondscoach van Nederland, nu in 2020. Met mijn eerste grote toernooi het WK 2018 de halve finale gehaald.
Voorlopig speel ik zoquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je wel mazzel hebben met goede regens.
Je hebt wel een dijk van een verdediging zo.quote:
Heb ik eigenlijk niet naar gekeken. Al speel ik niet met buitenspelers.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hebt wel een dijk van een verdediging zo.
Voor de rest best matige spelers. Fer en Wijnaldum
.
Is Depay niks in je game?
Ik vind het altijd jammer wanneer je opeens 6 wedstrijden achter elkaar niet meer kunt winnen terwijl het daarvoor geniaal gingquote:
twitter:ruygrocks twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 18:20:30Ving vandaag op dat Anne Frank twee sterren kreeg van NRC. reageer retweet
Zij moet eens haar sterretje laten zien.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
twitter:ruygrocks twitterde op vrijdag 09-05-2014 om 18:20:30Ving vandaag op dat Anne Frank twee sterren kreeg van NRC. reageer retweet
Welk kindsterretje speelt de hoofdrol?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
no shitquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Saind het volgende:
Een hele madame jeanette door m'n curry heen was toch wat overdreven
nou nou nou nou nouquote:Op vrijdag 9 mei 2014 18:55 schreef Typisch het volgende:
Ik zit met een jerrycan melk, zonder shirt en met een handdoek op m'n hoofd te eten.quote:
Dank voor de tip. Renaat en José schallen inmiddels door de kamer.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Mansjester het volgende:
De Giro is begonnen
JR-Style vindt dit leuk
Je verwacht het niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Saind het volgende:
Een hele madame jeanette door m'n curry heen was toch wat overdreven
Rijst eten en zo nog een bak yoghurt.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit met een jerrycan melk, zonder shirt en met een handdoek op m'n hoofd te eten.
Lekker man
I don't accept giro.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:00 schreef Mansjester het volgende:
De Giro is begonnen
JR-Style vindt dit leuk
Yoghurt, goed ideequote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rijst eten en zo nog een bak yoghurt.
Ok.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:18 schreef GGMM het volgende:
the Glock'll leave you messy like you play for Barcelona
Immersquote:
Klopt maar was toen voor in de brede geen verkeerde.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 14:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die gozer hadden ze nooit mogen halen man. Derde (vierde?) spits van Ajax, dan kun je het nooit goed doen bij Feyenoord.
Nogal ja. Boskamp inruilen voor die tokkie.quote:
Gaat het over een UI ik dacht dat het ging over de gasten aan tafel bij VI vanavond.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja. Boskamp inruilen voor die tokkie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |