Ja, denk dat dat het is ja.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik sta bekend om mijn vreemde gedachtegoed ik denk vaak een stapje verder dan de meeste in mijn tijd. Davinci had daar ook last van.
Mwa... zullen best sympathieke gasten zijn maar daar zit kraak noch smaak aan.quote:
Hoezo zit er aan Immers dan wel kraak en smaak?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa... zullen best sympathieke gasten zijn maar daar zit kraak noch smaak aan.
Overigens mag ik hopen dat Klaassen niet geselecteerd wordt.
immers is immersquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zit er aan Immers dan wel kraak en smaak?
Jij wil ontkennen dat Immers wel een uitgesproken persoonlijkheid heeft en de pers/zijn fans leuk te woord staat?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo zit er aan Immers dan wel kraak en smaak?
Eens.quote:
Ja dat wil ik ontkennen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij wil ontkennen dat Immers wel een uitgesproken persoonlijkheid heeft en de pers/zijn fans leuk te woord staat?
Lekker lekker. Met jou?quote:
gecondoleerdquote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijk ja te hebben gezegd op de stad ingaan vanavond![]()
Volgens mij heb ik echt korsakov
Met mij gaat het primaquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lekker lekker. Met jou?
Over een jaar komt er Beats By Mrstylo
Daar zit veel geld in.
Soms moet je ook nee durven te zeggen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 20:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik blijk ja te hebben gezegd op de stad ingaan vanavond![]()
Volgens mij heb ik echt korsakov
Jezus, Davinci, Einstein , Van Gogh kregen allemaal pas waardering na het leven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |