morgen heb je nog eens feestquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:02 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik zit met een jerrycan melk, zonder shirt en met een handdoek op m'n hoofd te eten.
Lekker man
Lexquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nogal ja. Boskamp inruilen voor die tokkie.
Dr. Mikey staat ook niet bekend om z'n heldere gedachtegoed.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lex![]()
Als Louis hem meeneemt worden we wereldkampioen.
Dr. Mikey is het hiermee eens.
Ik ben het er ook mee eens.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:25 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Lex![]()
Als Louis hem meeneemt worden we wereldkampioen.
Dr. Mikey is het hiermee eens.
Ik zou het wel oprecht leuk vinden als hij werd meegenomen overigens. Dan had ik zowaar één speler in de selectie met een gunfactor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dr. Mikey staat ook niet bekend om z'n heldere gedachtegoed.
ja morgen bij mijquote:
verklaar u naderquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom typ jij altijd met een harde enter?
Die heb ik met Veltman en Klaassen al.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het wel oprecht leuk vinden als hij werd meegenomen overigens. Dan had ik zowaar één speler in de selectie met een gunfactor.
eh niet heel bewust, is gewoon mijn stijlquote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:34 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bijna altijd typ je met een witregel er tussen.
Of doe je dat niet bewust?
Ik sta bekend om mijn vreemde gedachtegoed ik denk vaak een stapje verder dan de meeste in mijn tijd. Davinci had daar ook last van.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dr. Mikey staat ook niet bekend om z'n heldere gedachtegoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |