Ik heb opeens zin in ijs.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat komt door Israël, die 'brrrrr' als je er naar luisterde en keek. Daar verijs je spontaan van.
Stiekem ben jij ook heel erg fan van dit nummer maar probeer je je stoere machoimago niet af te brekenquote:
Walgelijke plaat is datquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Butterfly Kissess denken
Ok, nu is het kapot.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet ineens aan Butterfly Kissess denken
Ik heb ijsjes in de vriezerquote:
Inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef noodgang het volgende:
De Belg beloofde violisten met doorschijnende jurkjes, daar had ik me toch iets anders bij voorgesteld
allebei matig jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het net geen concurrentie voor Waylon en Ilse
Marco is terugquote:
Zakdoekje, make-up loopt uit, alles.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stiekem ben jij ook heel erg fan van dit nummer maar probeer je je stoere machoimago niet af te breken
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:20:10Noorwegen, het land van lekker wandelen met twee stoofpotten onder je arm en dan maar kijken waar het schip strandt reageer retweet
Welkom terugquote:
Ik wil jou wel raken hoor Essiequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
Best mooi liedje hoor, maar het raakt me niet echt.
idd gevoel komt niet doorquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
Best mooi liedje hoor, maar het raakt me niet echt.
Maar het is koudquote:
Ik heb weer mijn panterjas aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook. Behemoth bandshit aangetrokken voor de gelegenheid.
weet et niet hoor. Deed het wel aardig maar vind het niet echt magisch hoor..quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
noorwegen gaan ons inhalen met odds, 100%
Nico wordt steeds schijtlolligerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:20:10Noorwegen, het land van lekker wandelen met twee stoofpotten onder je arm en dan maar kijken waar het schip strandt reageer retweet
Ik vind het ook minder dan Nederland. Dat ik dit nog eens zou zeggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het net geen concurrentie voor Waylon en Ilse
Moet je me wel eerst te pakken krijgen natuurlijkquote:
En een kerel in de bungeesquote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
En dan zo geforceerd met zijn ogen knijpen.quote:
New Slang zou blind winnen op dit liedjesfeestjequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik dacht dat hij 'The Shins' zei. Vond ik al zo vreemd
Briljant indeedquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Belgisch commentaar.![]()
'Pas op voor het begin, het klinkt alsof er 10 zatte matrozen tegelijkertijd worden geboren'.
Jij weetquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
New Slang zou blind winnen op dit liedjesfeestje
Waar zijn die panfluitmensen eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Zo zingen ze hier altijd buiten voor de supermarkt.
Het waren 10 zatte matrozenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Jodelt hij nou? Ik hoorde het vanuit de keuken.
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Georgië: 1![]()
![]()
Jojannes vindt dit leuk
Shalalie shalalaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering he.
Dit was het beste waar ze mee konden komen?
nou nou nouquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef alpeko het volgende:
Je mag het niet zeggen maar wat betreft lijft Poetin landen als Oekraïne en Georgië weer in. Dan had dit nummer ons bespaard gebleven.
Hou je niet van vrouwenstemmen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als er een vrouw begint, denk ik 'ah nee he'.
Dat was eigenlijk nog best makkelijk te volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |