Marco is terugquote:
Zakdoekje, make-up loopt uit, alles.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stiekem ben jij ook heel erg fan van dit nummer maar probeer je je stoere machoimago niet af te breken
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:20:10Noorwegen, het land van lekker wandelen met twee stoofpotten onder je arm en dan maar kijken waar het schip strandt reageer retweet
Welkom terugquote:
Ik wil jou wel raken hoor Essiequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
Best mooi liedje hoor, maar het raakt me niet echt.
idd gevoel komt niet doorquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef essnhills het volgende:
Best mooi liedje hoor, maar het raakt me niet echt.
Maar het is koudquote:
Ik heb weer mijn panterjas aanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kijk nu ook. Behemoth bandshit aangetrokken voor de gelegenheid.
weet et niet hoor. Deed het wel aardig maar vind het niet echt magisch hoor..quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef HOUMUHTEGEJONGUH het volgende:
noorwegen gaan ons inhalen met odds, 100%
Nico wordt steeds schijtlolligerquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:20:10Noorwegen, het land van lekker wandelen met twee stoofpotten onder je arm en dan maar kijken waar het schip strandt reageer retweet
Ik vind het ook minder dan Nederland. Dat ik dit nog eens zou zeggen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:20 schreef Andromache het volgende:
Ik vind het net geen concurrentie voor Waylon en Ilse
Moet je me wel eerst te pakken krijgen natuurlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |