En een kerel in de bungeesquote:
Hilarisch.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:21 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:20:10Noorwegen, het land van lekker wandelen met twee stoofpotten onder je arm en dan maar kijken waar het schip strandt reageer retweet
En dan zo geforceerd met zijn ogen knijpen.quote:
New Slang zou blind winnen op dit liedjesfeestjequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef ChatGirl het volgende:
Ik dacht dat hij 'The Shins' zei. Vond ik al zo vreemd
Briljant indeedquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Cat22 het volgende:
Belgisch commentaar.![]()
'Pas op voor het begin, het klinkt alsof er 10 zatte matrozen tegelijkertijd worden geboren'.
Jij weetquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
New Slang zou blind winnen op dit liedjesfeestje
Waar zijn die panfluitmensen eigenlijk gebleven?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Cynix ® het volgende:
Zo zingen ze hier altijd buiten voor de supermarkt.
Het waren 10 zatte matrozenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Karina het volgende:
Jodelt hij nou? Ik hoorde het vanuit de keuken.
Ja.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Georgië: 1![]()
![]()
Jojannes vindt dit leuk
Shalalie shalalaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
De tering he.
Dit was het beste waar ze mee konden komen?
nou nou nouquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef alpeko het volgende:
Je mag het niet zeggen maar wat betreft lijft Poetin landen als Oekraïne en Georgië weer in. Dan had dit nummer ons bespaard gebleven.
Hou je niet van vrouwenstemmen?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:23 schreef Pisces29 het volgende:
Elke keer als er een vrouw begint, denk ik 'ah nee he'.
Dat was eigenlijk nog best makkelijk te volgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |