waarom kijk je dan wel bewust op woensdags naar dwdd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?
Ik volg die man bewust niet op twitter.
Je gebruikt dus twitterquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?
Ik volg die man bewust niet op twitter.
Ja, ik neem m'n mini meequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En heb je dan ook nog een werkende laptop?
Iets met mumford en zonen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer zeggen wat ik meestal zeg: dit komt me bekend voor
Van mij ook wel. Stukken leuker dan 75% van dinsdag.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef tralalala het volgende:
Deze gaat wel door, haalt het niet bij NL natuurlijk.
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:11:14Malta met een liedje over na 64 jaar weer eens bij je moeder op visite gaan. Luistert u naar coming home reageer retweet
Mij ook. Al weet ik niet naar welk nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer zeggen wat ik meestal zeg: dit komt me bekend voor
Gezelligquote:
Dat, wat vreselijk zondequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Die dame er tussendoor had niet gehoeven...
Ik laat mij niet kennen door de lamstraal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom kijk je dan wel bewust op woensdags naar dwdd?
Dat was het dieptepuntquote:
Gheghequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vond de gifjes van tjaptjoep beter.
"zo jan het ook"?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:10:38Malta, het land van de toast, maar ook van de huisjes met een deur enzo, dat je denkt, ja zo jan het ook. Let u op de rechterschoen reageer retweet
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:11:14Malta met een liedje over na 64 jaar weer eens bij je moeder op visite gaan. Luistert u naar coming home reageer retweet
quote:
aandagtquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.
I've got a cake to bakequote:
De Nederlandse inzending is hetzelfde as met de 3 J's. Niemand verstond wat ze zongen en blijkbaar was het in het Engels?quote:
K zit naast de Jquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"zo jan het ook"?
wat bedoelt hij daarmee? Iets met Jan Smit?
neinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Mogen we wel twitterberichtjes plaatsen?
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.
ontopic over esf is dat van harte welkomquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Ik word sowieso gek van al die tweets van wie dan ook. Uitzonderingen zijn er zeldenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die tweets van Nic0? Anders moet ik weer een abo kopen om mensen op mijn negeerlijst te kunnen zetten
Jan Kooijemansquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Ik vind hem te gladjes hoor. En ik zou zelfs Jan Kooijemans wel doen.
Jupquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Quarant het volgende:
Zeggen ze bij de Vlamingen hier ook al, Mumford.
ja, nee, mijn afwijking....quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Zolang het maar niet van die vervelende Dijkshoorn isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Nee hè.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
ontopic over esf is dat van harte welkom
gewoon doen, kom je vanzelf achter ofhet magquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Uhm Alors, normaal mag ik je wel, maar hij is gay he.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Jan Kooijmanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Nee, net als Arie is hij geen ho. Jammer voor jou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uhm Alors, normaal mag ik je wel, maar hij is gay he.
Lavjequote:
quote:
Succes!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die tweets van Nic0? Anders moet ik weer een abo kopen om mensen op mijn negeerlijst te kunnen zetten
Die is best goedquote:
Arie is in het echt heel lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, net als Arie is hij geen ho. Jammer voor jou.
quote:
Nouja jij bent wel zo lief om geen Nic0 te posten he LeDuna?quote:
Het is gewoon een gladjanus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jan Kooijman
Hij zat een keer op het terras bij m'n werk, hij werd geïnterviewd terwijl ik aan het opruimen was. Het is een mooie man, maar dat is dan ook alles. Zóóó nep
Malta. Staat linksonderin je scherm.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Deze staat toch vrij hoog in de polls?
Waarom?
Beter kijken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja jij bent wel zo lief om geen Nic0 te posten he LeDuna?
Jij hier?!quote:
Arie is geen homo. Maar die engnek net wel hoor meid.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, net als Arie is hij geen ho. Jammer voor jou.
Yvonnequote:
Die lettertjes zijn trouwens wel heel erg klein.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Malta. Staat linksonderin je scherm.
Er zit Engels in?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoor nauwelijks verschil tussen Engels en Hebreeuws
Daar staat Israelquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Malta. Staat linksonderin je scherm.
Oh, nu hoor ik pas dat er ook Engels wordt gezongen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh er is verschil jaquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Israel scoort traditioneel toch hoog?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Waarom?
Typische fanfavorietquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Greys het volgende:
Waarom?
Jup.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een gladjanus.
Mr. Plakhaarquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is gewoon een gladjanus.
Ik hoor alleen AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef miss_dynastie het volgende:
verijsde?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
ik mis ef van vroeger, waar goed zingen bijna een verijsde was
ijsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
Wel rete eentonigquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Haar stem vind ik niet geweldig, liedje zelf is best heel oké. Beter dan die cliché ESF liedjes van dinsdag.
Hoorde jij het ook?quote:
Het wordt ook met het jaar kleiner volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die lettertjes zijn trouwens wel heel erg klein.
Ik vind het ook best oké, alleen haar stem is net ff iets te...quote:
Je hebt normaal gesproken nog wel een paar die het niveau hoog houden, Zlata en Cezar bijvoorbeeld. Dat heb ik tot nu toe niet gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
Oh nouja dan weet zijn vrouw dat nog niet. En ze hebben ook al minimaal twee keer seks gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Arie is geen homo. Maar die engnek net wel hoor meid.
quote:
Dat bedoel ikquote:
Die vorige had ook geen hoogtepunt, daar kon ik ook wel mee levenquote:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:17:01Deze keel is geboren in een verkeerd lichaam reageer retweet
Ik zit nog even dat filmpje van Zlata1234 te kijken, genot.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt normaal gesproken nog wel een paar die het niveau hoog houden, Zlata en Cezar bijvoorbeeld. Dat heb ik tot nu toe niet gezien.
'Zong' ze ook iets anders dan?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoor alleen AAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Noa kon het een aantal jaar geleden wel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef ijs_beer het volgende:
Hewbreeuws is echt een nare taal om naar te luisteren.
Link?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nog even dat filmpje van Zlata1234 te kijken, genot.
hallonquote:
Blijkbaar iets hebreeuws.quote:
Hej Yvonne!quote:
Heeft die man een tekort aan aandacht?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:17:01Deze keel is geboren in een verkeerd lichaam reageer retweet
Fan zijn van Nicoquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef SecretStoryWous het volgende:
Dat komt door Israël, die 'brrrrr' als je er naar luisterde en keek. Daar verijs je spontaan van.quote:
Ga dan koken ofzoquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:18 schreef Karina het volgende:
Eigenlijk wil ik het allemaal nog niet horen en zaterdag helemaal onbevooroordeeld zijn
Ik zie een kerel in een zwarte broekquote:
Waarvan eigenlijk alle punten voor het uiterlijkquote:
Goed filmpje.quote:
Ik moet ineens aan Butterfly Kissess denkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |