waarom kijk je dan wel bewust op woensdags naar dwdd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?
Ik volg die man bewust niet op twitter.
Je gebruikt dus twitterquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?
Ik volg die man bewust niet op twitter.
Ja, ik neem m'n mini meequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En heb je dan ook nog een werkende laptop?
Iets met mumford en zonen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer zeggen wat ik meestal zeg: dit komt me bekend voor
Van mij ook wel. Stukken leuker dan 75% van dinsdag.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef tralalala het volgende:
Deze gaat wel door, haalt het niet bij NL natuurlijk.
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:11:14Malta met een liedje over na 64 jaar weer eens bij je moeder op visite gaan. Luistert u naar coming home reageer retweet
Mij ook. Al weet ik niet naar welk nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer zeggen wat ik meestal zeg: dit komt me bekend voor
Gezelligquote:
Dat, wat vreselijk zondequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Die dame er tussendoor had niet gehoeven...
Ik laat mij niet kennen door de lamstraal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom kijk je dan wel bewust op woensdags naar dwdd?
Dat was het dieptepuntquote:
Gheghequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vond de gifjes van tjaptjoep beter.
"zo jan het ook"?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:10:38Malta, het land van de toast, maar ook van de huisjes met een deur enzo, dat je denkt, ja zo jan het ook. Let u op de rechterschoen reageer retweet
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:11:14Malta met een liedje over na 64 jaar weer eens bij je moeder op visite gaan. Luistert u naar coming home reageer retweet
quote:
aandagtquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.
I've got a cake to bakequote:
De Nederlandse inzending is hetzelfde as met de 3 J's. Niemand verstond wat ze zongen en blijkbaar was het in het Engels?quote:
K zit naast de Jquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"zo jan het ook"?
wat bedoelt hij daarmee? Iets met Jan Smit?
neinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Mogen we wel twitterberichtjes plaatsen?
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.
ontopic over esf is dat van harte welkomquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Ik word sowieso gek van al die tweets van wie dan ook. Uitzonderingen zijn er zeldenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die tweets van Nic0? Anders moet ik weer een abo kopen om mensen op mijn negeerlijst te kunnen zetten
Jan Kooijemansquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Ik vind hem te gladjes hoor. En ik zou zelfs Jan Kooijemans wel doen.
Jupquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Quarant het volgende:
Zeggen ze bij de Vlamingen hier ook al, Mumford.
ja, nee, mijn afwijking....quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Zolang het maar niet van die vervelende Dijkshoorn isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Nee hè.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
ontopic over esf is dat van harte welkom
gewoon doen, kom je vanzelf achter ofhet magquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Uhm Alors, normaal mag ik je wel, maar hij is gay he.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Jan Kooijmanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Nee, net als Arie is hij geen ho. Jammer voor jou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uhm Alors, normaal mag ik je wel, maar hij is gay he.
Lavjequote:
quote:
Succes!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die tweets van Nic0? Anders moet ik weer een abo kopen om mensen op mijn negeerlijst te kunnen zetten
Arie is in het echt heel lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, net als Arie is hij geen ho. Jammer voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |