waarom kijk je dan wel bewust op woensdags naar dwdd?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?
Ik volg die man bewust niet op twitter.
Je gebruikt dus twitterquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je nu weer die tweets van Nico doen?
Ik volg die man bewust niet op twitter.
Ja, ik neem m'n mini meequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En heb je dan ook nog een werkende laptop?
Iets met mumford en zonen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer zeggen wat ik meestal zeg: dit komt me bekend voor
Van mij ook wel. Stukken leuker dan 75% van dinsdag.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef tralalala het volgende:
Deze gaat wel door, haalt het niet bij NL natuurlijk.
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:11:14Malta met een liedje over na 64 jaar weer eens bij je moeder op visite gaan. Luistert u naar coming home reageer retweet
Mij ook. Al weet ik niet naar welk nummer.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik ga weer zeggen wat ik meestal zeg: dit komt me bekend voor
Gezelligquote:
Dat, wat vreselijk zondequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef Juicyhil het volgende:
Die dame er tussendoor had niet gehoeven...
Ik laat mij niet kennen door de lamstraal.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef Stickertje het volgende:
[..]
waarom kijk je dan wel bewust op woensdags naar dwdd?
Dat was het dieptepuntquote:
Gheghequote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vond de gifjes van tjaptjoep beter.
"zo jan het ook"?quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:11 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:10:38Malta, het land van de toast, maar ook van de huisjes met een deur enzo, dat je denkt, ja zo jan het ook. Let u op de rechterschoen reageer retweet
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:12 schreef SecretStoryWous het volgende:
twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:11:14Malta met een liedje over na 64 jaar weer eens bij je moeder op visite gaan. Luistert u naar coming home reageer retweet
quote:
aandagtquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.
I've got a cake to bakequote:
De Nederlandse inzending is hetzelfde as met de 3 J's. Niemand verstond wat ze zongen en blijkbaar was het in het Engels?quote:
K zit naast de Jquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"zo jan het ook"?
wat bedoelt hij daarmee? Iets met Jan Smit?
neinquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Mogen we wel twitterberichtjes plaatsen?
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker interessant die spetterpoep van Nic0.
ontopic over esf is dat van harte welkomquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Ik word sowieso gek van al die tweets van wie dan ook. Uitzonderingen zijn er zeldenquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die tweets van Nic0? Anders moet ik weer een abo kopen om mensen op mijn negeerlijst te kunnen zetten
Jan Kooijemansquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Ik vind hem te gladjes hoor. En ik zou zelfs Jan Kooijemans wel doen.
Jupquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Quarant het volgende:
Zeggen ze bij de Vlamingen hier ook al, Mumford.
ja, nee, mijn afwijking....quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Zolang het maar niet van die vervelende Dijkshoorn isquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Nee hè.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Peter het volgende:
[..]
ontopic over esf is dat van harte welkom
gewoon doen, kom je vanzelf achter ofhet magquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef superniger het volgende:
Uhm Alors, normaal mag ik je wel, maar hij is gay he.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Gadverdamme.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Jan Kooijmanquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef alors het volgende:
Nee, net als Arie is hij geen ho. Jammer voor jou.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:14 schreef Travel. het volgende:
[..]
Uhm Alors, normaal mag ik je wel, maar hij is gay he.
Lavjequote:
quote:
Succes!quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we trouwens kappen met die tweets van Nic0? Anders moet ik weer een abo kopen om mensen op mijn negeerlijst te kunnen zetten
Die is best goedquote:
Arie is in het echt heel lekker.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:15 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, net als Arie is hij geen ho. Jammer voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |