ijsquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
ik mis ef van vroeger, waar goed zingen bijna een verijsde was

Wel rete eentonigquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Haar stem vind ik niet geweldig, liedje zelf is best heel oké. Beter dan die cliché ESF liedjes van dinsdag.

Hoorde jij het ook?quote:

Het wordt ook met het jaar kleiner volgens mijquote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Die lettertjes zijn trouwens wel heel erg klein.

Ik vind het ook best oké, alleen haar stem is net ff iets te...quote:

Je hebt normaal gesproken nog wel een paar die het niveau hoog houden, Zlata en Cezar bijvoorbeeld. Dat heb ik tot nu toe niet gezien.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
ik mis ef van vroeger, waar goed zingen bijna een verijsde was

Oh nouja dan weet zijn vrouw dat nog niet. En ze hebben ook al minimaal twee keer seks gehad.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:16 schreef Travel. het volgende:
[..]
Arie is geen homo. Maar die engnek net wel hoor meid.

quote:

Dat bedoel ikquote:

Die vorige had ook geen hoogtepunt, daar kon ik ook wel mee levenquote:

twitter:dijkshoorn twitterde op donderdag 08-05-2014 om 21:17:01Deze keel is geboren in een verkeerd lichaam reageer retweet

Ik zit nog even dat filmpje van Zlata1234 te kijken, genot.quote:Op donderdag 8 mei 2014 21:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je hebt normaal gesproken nog wel een paar die het niveau hoog houden, Zlata en Cezar bijvoorbeeld. Dat heb ik tot nu toe niet gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |