Er zit nog een fitness hier 15 minuten fietsen vandaan, en recentelijk is er nog een heel uitgebreid fitness complex gebouwd in het centrum, dus dat zal niet zo'n probleem zijnquote:
Mooi, probleem opgelost.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:41 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Er zit nog een fitness hier 15 minuten fietsen vandaan, en recentelijk is er nog een heel uitgebreid fitness complex gebouwd in het centrum, dus dat zal niet zo'n probleem zijn
Mannenfitnessuur is op maandagmorgen tussen 6 en 7, gok ik.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef valek het volgende:
Is er ook een mannenfitnessuurtje? Zo niet, aanklagen, is toch discriminatie. Het moet eens andersom zijn, mannenfitnessuurtje en de vrouwen mogen dan niet komen, dan is de wereld te klein.
Niet naar gevraagd, maar ik neem aan dat de vrouw bij de balie dat wel genoemd zou hebben op het moment dat ik mijn beklag deedquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef valek het volgende:
Is er ook een mannenfitnessuurtje? Zo niet, aanklagen, is toch discriminatie. Het moet eens andersom zijn, mannenfitnessuurtje en de vrouwen mogen dan niet komen, dan is de wereld te klein.
Dit had je moeten doen!quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Limburg82 het volgende:
Had gezegd dat je hormoonpillen slikt omdat je in het verkeerde lichaam zit en volgend jaar omgebouwd wordt tot vrouw.
Ja en dan heel beledigd en emotioneel reageren omdat je ze nog steeds als man aanzien en dat je heel erg heeft geraakt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Limburg82 het volgende:
Had gezegd dat je hormoonpillen slikt omdat je in het verkeerde lichaam zit en volgend jaar omgebouwd wordt tot vrouw.
Maar er is geen andere ruimte nog beschikbaar waar mannen nog wel terecht kunnen? Want als dat niet zo is, is het inderdaad wel een beetjequote:Op donderdag 8 mei 2014 12:44 schreef stephano1990 het volgende:
[..]
Niet naar gevraagd, maar ik neem aan dat de vrouw bij de balie dat wel genoemd zou hebben op het moment dat ik mijn beklag deed![]()
Maar dan nog, ik heb geen behoefte aan een mannen uur (of drie uur). Ik heb betaald voor de aangegeven openingstijden en daar wil ik vraag gebruik van maken!
dit sowieso..quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:08 schreef TresBon het volgende:
Misschien moet je dan ook maar 4 of 5 dagen aan abonnementskosten minder betalen.
Of een minder trieste sportschool zoeken
Volgens TS is het nu pas ingevoerd, zal dus niet in het contract staan.quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:16 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou je contract er eens op nakijken. Als dit er in staat, eigen schuld. Zo niet, direct ontbinding eisen
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:43 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Mannenfitnessuur is op maandagmorgen tussen 6 en 7, gok ik.
Dit klinkt iets wat ongeloofwaardigquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik werd toen bij het zwembad weggestuurd omdat er burkinizwemmen was... ben daarna met mijn handdoek het bad ingesprongen tussen al die doeken en ben toen weg gestuurd.
Dat is niet helpen, dat is een slechte versierpoging.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Polenbatser het volgende:
Sowieso, mijn ervaring is dat de mannen in de sportschool vaak juist superlief zijn.Helemaal als je als vrouw in het 'mannenhoekje' met de grote gewichten komt, dan willen ze je overal bij helpen.
Mensen jokken nooit op internet hoor!quote:Op donderdag 8 mei 2014 13:58 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dit klinkt iets wat ongeloofwaardig
Die doen dat echt niet omdat ze zo lief zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Polenbatser het volgende:
Sowieso, mijn ervaring is dat de mannen in de sportschool vaak juist superlief zijn. Helemaal als je als vrouw in het 'mannenhoekje' met de grote gewichten komt, dan willen ze je overal bij helpen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef stephano1990 het volgende:
Tijd om een nieuwe fitness te zoeken!
Nou waarom dan? Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat er eens een vrouw aan die kant van de sportschool te vinden is. Kwam al tijden in die fitness en je kent elkaar al van gezicht, dan is het niet zo raar om even een praatje te maken toch? Zie die mannen dat onderling ook doen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:25 schreef Syntos het volgende:
[..]
Die doen dat echt niet omdat ze zo lief zijn.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Nou waarom dan? Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat er eens een vrouw aan die kant van de sportschool te vinden is. Kwam al tijden in die fitness en je kent elkaar al van gezicht, dan is het niet zo raar om even een praatje te maken toch? Zie die mannen dat onderling ook doen.
Hmmm, ja misschien heb je gelijk? Ik sta bij vrienden bekend om mijn gebrek aan begrip voor subtiele hintsquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef vigen98 het volgende:
[..]Jij hebt veel te leren he? Ze willen je neuken dat is het
Dit dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:51 schreef BlueMage het volgende:
Verkleed je als vrouw, dan is het ook opgelost.
Niet zo agressief jongen, zit je aan de anabolen ofzo?quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:58 schreef vera166 het volgende:
Ik vind dat wel een terechte klacht.. wtf dat kunnen ze toch niet makenDamn
Eis korting op je abonnement. Maak de apparaten kapot. Gooi je eiwitshake over iemand heen.
Ze willen gewoon neuken.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:14 schreef Polenbatser het volgende:
Sowieso, mijn ervaring is dat de mannen in de sportschool vaak juist superlief zijn.Helemaal als je als vrouw in het 'mannenhoekje' met de grote gewichten komt, dan willen ze je overal bij helpen.
Ik geloof ook dat dat gewoon uit vriendelijkheid is hoor. De mannen die met een andere reden een praatje beginnen vragen namelijk gewoon je nummer, je mee uit, of laten op een andere manier weten interesse in je te hebben.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:33 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Nou waarom dan? Volgens mij vinden ze het gewoon leuk dat er eens een vrouw aan die kant van de sportschool te vinden is. Kwam al tijden in die fitness en je kent elkaar al van gezicht, dan is het niet zo raar om even een praatje te maken toch? Zie die mannen dat onderling ook doen.
Ja togquote:Op donderdag 8 mei 2014 18:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet zo agressief jongen, zit je aan de anabolen ofzo?
Dat is hun eigen onzekerheid die ze projecteren op een ander. Maar juist als je lichamelijk bezig bent is het toch aantrekkelijk om naar een ander te kijken, beter dan wanneer je als een zoutzak op de bank hangt.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Hmmm, ja misschien heb je gelijk? Ik sta bij vrienden bekend om mijn gebrek aan begrip voor subtiele hints.
Maar goed, ik wilde eigenlijk zeggen dat ik dus juist niet de indruk heb dat mannen in de sportschool de vrouwen die daar komen keuren, maar gewoon bezig zijn met trainen en dat daarom zo'n vrouwenmiddag overbodig is, maar misschien zit ik daar dus naast? Wat dan wel raar is, is dat het vooral Ria's van middelbare leeftijd zijn met een rood, kort en pittig kapsel die zich bekeken voelen. Kan me niet voorstellen dat de kerels nou juist daar oog voor hebben.
Ik denk wel dat het mag, sauna's en zwembaden mogen ook vrouwendagen hebben, toch? Om zo een bepaalde doelgroep aan te trekken die om welke redenen dan ook (onzekerheid, geloof, overtuiging) niet in het bijzijn van mannen hun ding willen doen... Als het een recente ontwikkeling is, gewoon abbo opzeggen en switchen.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vraag me af of ze dat wel mogen doen als jij dan nergens anders terecht kunt. Als ze een stukje apart zouden houden, goed, maar dat je helemaal niet meer kunt fitnessen en alleen vrouwen naar binnen mogen terwijl jij gewoon betaalt voor een abonnement, volgens mij mag dat helemaal niet.
Geen basicfit, maar ook niet beter dan datquote:
Volgens mij mag dit juist niet.. Het is ook niet legaal om bijvoorbeeld voor mannen en vrouwen andere prijzen te rekenen voor hetzelfde product/service. Denk aan ladies night etc.quote:Op donderdag 8 mei 2014 20:11 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het mag, sauna's en zwembaden mogen ook vrouwendagen hebben, toch? Om zo een bepaalde doelgroep aan te trekken die om welke redenen dan ook (onzekerheid, geloof, overtuiging) niet in het bijzijn van mannen hun ding willen doen... Als het een recente ontwikkeling is, gewoon abbo opzeggen en switchen.
Dit dus.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef stephano1990 het volgende:
Woensdag middags hebben we op kantoor standaard geen vergaderingen of andere verplichtingen, zodat wie wil, de middag vrij kan plannen. Zodoende ga ik iedere woensdag om half twee/twee uur naar huis, om vervolgens mijn sportkleding te pakken en om ongeveer een half uurtje later naar de fitness te gaan.![]()
Maar nou kwam ik er gisteren achter, dat mijn fitness voortaan op woensdag middag tussen drie en zes vrouwen fitness heeft!Wat dus in feite inhoudt dat mannen op dat moment niet meer welkom zijn!
![]()
Dus ik sta net een klein kwartiertje te sporten, en er komt iemand naar mij toe om mij te vragen "of ik me langzaam aan naar de kleedkamer wil begeven omdat over enkele minuten de vrouwen fitness begint..." En even om je een beeld te geven: In de fitness waren 3 vrouwen aanwezig...En ik had ook echt geen enkele intentie om hier gehoor aan te geven (achteraf wellicht wat provocerend, maar het was ook bullshit), waarna de trainer nog een grote mond kreeg ook.
Uiteindelijk bij de receptie beklag gedaan, maar in plaats van excuses aan te bieden krijg ik een ingestudeerd praatje te horen waar ik niet op zit te wachten.![]()
Als ze zo nodig vrouwen fitness willen organiseren, doe dat dan lekker op maandag ochtend tussen zes en zeven in de ochtend wanneer niemand er last van heeft! Ik betaal net zo veel voor mijn abonnement dus ik zie niet waarom ik minder toegang tot de fitness zou moeten krijgen! Tijd om een nieuwe fitness te zoeken!
Dit bedacht ik me laatst ook al. Hoe heerlijk zou dat zijn.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:42 schreef valek het volgende:
Ik denk dat een mannenfitnessuurtje wel een bepaald slag mannen aan zal trekken...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:20 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dit bedacht ik me laatst ook al. Hoe heerlijk zou dat zijn.![]()
Het is maar waar je bang voor bent...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik denk dat een mannenfitnessuurtje wel een bepaald slag mannen aan zal trekken...
Ik ben daar zeker niet bang voor (al ben ik zelf geen homo), maar ik kreeg de indruk dat je gewoon lekker wil fitnessen, zonder speciale doelgroepen en uitzonderingen.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het is maar waar je bang voor bent...
Speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:42 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik vind dat broekje vrij saai en smakeloos
En zie hier de reden voor het bestaan van vrouwenfitness.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:13 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Speciaal voor jou.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als een man in zo'n strakke yogabroek die oefeningen gaat doen zullen mensen ook wel even kijken hoor.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En zie hier de reden voor het bestaan van vrouwenfitness.
En hoeveel sites bestaan er waarop de gemaakte filmpjes worden geplaatst?quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:19 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als een man in zo'n strakke yogabroek die oefeningen gaat doen zullen mensen ook wel even kijken hoor.
Waarschijnlijk wel om een andere reden.
Denk je nou echt dat al die filmpjes zijn gemaakt door creepers die er toevallig bijstonden? Lekker naïef.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:20 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En hoeveel sites bestaan er waarop de gemaakte filmpjes worden geplaatst?
gevaarlijke vraag, wie weet hoeveel van dat soort sites er zijn
Niet al die filmpjes, deels zeker. Wie is er nou naïef...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:21 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat al die filmpjes zijn gemaakt door creepers die er toevallig bijstonden? Lekker naïef.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 18:56 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ik geloof ook dat dat gewoon uit vriendelijkheid is hoor. De mannen die met een andere reden een praatje beginnen vragen namelijk gewoon je nummer, je mee uit, of laten op een andere manier weten interesse in je te hebben.
Vind het ook raar om er maar vanuit te moeten gaan dat elke man met je wil neuken.
Als je niet bekeken wil worden terwijl je je kont de lucht in steekt moet je geen strakke (korte) broeken aan doen. Of je nou man of vrouw bent.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Niet al die filmpjes, deels zeker. Wie is er nou naïef...
Ik denk niet dat mannen die aan dat soort dingen meedoen zijn geïnteresseerd in vrouwen...quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef happinessfordogs het volgende:
Als je een training naar behoren uitvoert heb je vaak niet eens het fut om interesse te hebben in het vrouwelijk geslacht. Zelf heb ik bijna nog nooit gemerkt dat de mannen in de sportschool komen om vrouwen te scoren. Diegenen die dat wel doen, doen vaak mee aan groepslessen als zumba, spinning, yoga etc. en gaan niet rondhangen bij de losse gewichten.
1. Wat is er mis met een beetje kijken? Alsof vrouwen het niet leuk vinden om een mooie gast zich in het zweet te zien werken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:17 schreef Anyanka het volgende:
[..]
En zie hier de reden voor het bestaan van vrouwenfitness.
Ja ja, filmpje is bekend. Toch is mijn ervaring daar niet altijd mee overeengekomen. En ik blijf erbij dat ik het een belachelijke aanname vind dat iedere man die aardig tegen je doet met je naar bed wil. Ik geloof best dat seks in veel opzichten een grote motivatie is, maar ik vind dat je mannen te kort doet wanneer je ervan uitgaat dat het daar altijd alleen maar om draait.quote:
Ik vind niet dat je ons daar te kort mee doet. Ik waardeer het van je maar ik vind eerder dat jij ons te hoog inschat.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:40 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Ja ja, filmpje is bekend. Toch is mijn ervaring daar niet altijd mee overeengekomen. En ik blijf erbij dat ik het een belachelijke aanname vind dat iedere man die aardig tegen je doet met je naar bed wil. Ik geloof best dat seks in veel opzichten een grote motivatie is, maar ik vind dat je mannen te kort doet wanneer je ervan uitgaat dat het daar altijd alleen maar om draait.
Oh.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:42 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Ik vind niet dat je ons daar te kort mee doet. Ik waardeer het van je maar ik vind eerder dat jij ons te hoog inschat.
quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Oh.
Nouja, ik blijf liever in mijn theorie geloven, vind ik toch een prettiger idee.
Maar als er voldoende onzekere types zijn, is er behoefte aan vrouwenfitness. Zo simpel is het.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
1. Wat is er mis met een beetje kijken? Alsof vrouwen het niet leuk vinden om een mooie gast zich in het zweet te zien werken.
2. Ik ga al jaren naar de sportschool en zie zelden iemand die lijkt op die vrouwen.
Het zijn altijd de onzekere types die zich bekeken voelen. Een zelfverzekerde vrouw heeft er gewoon schijt aan.
Ze krijgen vaak wel veel vrouwelijke aandacht. Geen idee waarom.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:30 schreef spambot31 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mannen die aan dat soort dingen meedoen zijn geïnteresseerd in vrouwen...
Volgens mij proberen ze zichzelf wat wijs te maken.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:51 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Maar als er voldoende onzekere types zijn, is er behoefte aan vrouwenfitness. Zo simpel is het.
Eens met jouw theorie.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:43 schreef Onnozelaar het volgende:
[..]
Oh.
Nouja, ik blijf liever in mijn theorie geloven, vind ik toch een prettiger idee.
Sommige wel, veel niet.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:58 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Eens met jouw theorie.Trouwens, wat hier eerder ook werd gezegd, meestal zijn kerels zo druk met hun eigen training dat je geen tijd hebt om wijven te versieren.
En terecht.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:45 schreef piekartz87 het volgende:
Moet je de chaos en de drama voorstellen als ze vrouwen uit een sportschool gaan zetten omdat je mens only fitness begint.
Ik gok op internationaal nieuws.
Tja, vrouwen maken overal een probleem vanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
En terecht.
Mannen accepteren gewoon te veel.
Accepteer dat nu maar gewoon..quote:Op vrijdag 9 mei 2014 16:51 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Tja, vrouwen maken overal een probleem van
Yep. Maar ik wil ook wel een keer op een cardio apparaatquote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:37 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik ben daar zeker niet bang voor (al ben ik zelf geen homo), maar ik kreeg de indruk dat je gewoon lekker wil fitnessen, zonder speciale doelgroepen en uitzonderingen.
Gewoon naar een hardcore gym gaan, daar komen alleen mensen (m/v) die serieus willen trainen. Koffiedrinken kan ook thuis/in de stationsrestauratie/bij de Hema.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Kiid het volgende:
Ze zouden gewoon een mannen fitness moeten maken. Alleen maar equipment voor krachttraining met een paar loopbanden voor de liefhebber. Dan hoef je je er ook niet aan te storen als er 1 of andere huppelkut drie kwartier bezig is met een bench voor oefeningen die je ook lekker thuis kan doen. Of met een pak melk.
Durf te wedden dat die vrouwen fitness ook alleen maar is voor die dikke zeugen die denken dat wij erop zitten te wachten om de vetrollen boven de yoga pants te tellen.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef stephano1990 het volgende:
Woensdag middags hebben we op kantoor standaard geen vergaderingen of andere verplichtingen, zodat wie wil, de middag vrij kan plannen. Zodoende ga ik iedere woensdag om half twee/twee uur naar huis, om vervolgens mijn sportkleding te pakken en om ongeveer een half uurtje later naar de fitness te gaan.![]()
Maar nou kwam ik er gisteren achter, dat mijn fitness voortaan op woensdag middag tussen drie en zes vrouwen fitness heeft!Wat dus in feite inhoudt dat mannen op dat moment niet meer welkom zijn!
![]()
Dus ik sta net een klein kwartiertje te sporten, en er komt iemand naar mij toe om mij te vragen "of ik me langzaam aan naar de kleedkamer wil begeven omdat over enkele minuten de vrouwen fitness begint..." En even om je een beeld te geven: In de fitness waren 3 vrouwen aanwezig...En ik had ook echt geen enkele intentie om hier gehoor aan te geven (achteraf wellicht wat provocerend, maar het was ook bullshit), waarna de trainer nog een grote mond kreeg ook.
Uiteindelijk bij de receptie beklag gedaan, maar in plaats van excuses aan te bieden krijg ik een ingestudeerd praatje te horen waar ik niet op zit te wachten.![]()
Als ze zo nodig vrouwen fitness willen organiseren, doe dat dan lekker op maandag ochtend tussen zes en zeven in de ochtend wanneer niemand er last van heeft! Ik betaal net zo veel voor mijn abonnement dus ik zie niet waarom ik minder toegang tot de fitness zou moeten krijgen! Tijd om een nieuwe fitness te zoeken!
Wat een onzin. Je kan je nog zo op je training focussen, als je een yogabroek ziet squatten kijk je tochquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:28 schreef happinessfordogs het volgende:
Als je een training naar behoren uitvoert heb je vaak niet eens het fut om interesse te hebben in het vrouwelijk geslacht. Zelf heb ik bijna nog nooit gemerkt dat de mannen in de sportschool komen om vrouwen te scoren. Diegenen die dat wel doen, doen vaak mee aan groepslessen als zumba, spinning, yoga etc. en gaan niet rondhangen bij de losse gewichten.
Kijk, daar verwees ik nu naar met "het niet begrepen hebben". Zonder moeite te doen krijg je geen resultaat en als je 50 herhalingen kan doen dan is de belasting veel te licht voor fitness en het aantal herhalingen sowieso veel te klein om enig resultaat te boeken. Als je met een lichte weerstand wil trainen ga dan hardlopen of fietsen (prima!), zelfs dan is de weerstand nog hoger dan die zij uitkiezen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef piekartz87 het volgende:
Enige wat bij ons gebruikt wordt door vrouwen zijn die benen apparaten. Dan steken ze de pin door het bovenste schijfje van 5kg en dan gaan ze terwijl ze ff een watssapp bericht sturen 50 herhalingen doen.
Dan gapen ze een keer en lopen ze weer weg.
Ik wel. Bij die groepstrainingen scoor je niet gemakkelijk vrouwen, je kan weinig babbelen tijdens het trainen en na de training is iedereen er meteen vandoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een onzin. Je kan je nog zo op je training focussen, als je een yogabroek ziet squatten kijk je toch
Willen scoren in de gym is dan wel weerquote:Op maandag 12 mei 2014 14:55 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik wel. Bij die groepstrainingen scoor je niet gemakkelijk vrouwen, je kan weinig babbelen tijdens het trainen en na de training is iedereen er meteen vandoor.
Dat zijn van die mensen die wel het resultaat willen maar die niet het werk willen doen, zij denken dat het vanzelf komt. Helaas niet dus.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:05 schreef Kiid het volgende:
Ze zouden gewoon een mannen fitness moeten maken. Alleen maar equipment voor krachttraining met een paar loopbanden voor de liefhebber. Dan hoef je je er ook niet aan te storen als er 1 of andere huppelkut drie kwartier bezig is met een bench voor oefeningen die je ook lekker thuis kan doen. Of met een pak melk.
Durf te wedden dat die vrouwen fitness ook alleen maar is voor die dikke zeugen die denken dat wij erop zitten te wachten om de vetrollen boven de yoga pants te tellen.
quote:Op donderdag 8 mei 2014 12:38 schreef stephano1990 het volgende:
![]()
Dat vroeg ik mij nu ook af. Ik vrees dat ze zichzelf juridisch hebben ingedekt (een beetje een advocaat stelt zo het contract op) maar ik zou er toch eens naar kijken. Als niet expliciet in het contract staat vermeld dat ze de voorwaarden naar believen mogen wijzigen dan kan je het abo laten ontbinden met restitutie van het geld voor de resterende periode. Wel direct schriftelijk bezwaar maken in dat geval zodat er over de datum geen twijfel is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 11:19 schreef n8n het volgende:
Laat eens weten dan wat er in je contract staat. Zou het laten ontbinden als ze de voorwaarden geschonden hebben, neem aan dat het een recente ontwikkeling is.
Haha, was meer als statement bedoeld. Heb nooit last van vrouwen eigenlijk aangezien die meestal toch cardio doen en als ze al iets doen dan zijn het oefeningen met lichte dumb bells. Dat probleem wat ik hierboven beschreef maak ik vaker mee met jongens.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Gewoon naar een hardcore gym gaan, daar komen alleen mensen (m/v) die serieus willen trainen. Koffiedrinken kan ook thuis/in de stationsrestauratie/bij de Hema.
Eens! Dat is dan ook niet mijn intentie maar dat iedereen er na afloop weer direct vandoor gaat is het andere uiterste. Het is alleen maar goed om wat meer mensen te leren kennen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Willen scoren in de gym is dan wel weer
Moet jij echter eens raden wat er zou gebeuren als een fitness menonly zou zijn, dan zou er binnen een paar maanden een rechtszaak zijn aangespannen en dan zou het bedrijf worden veroordeeld. Mannen uitsluiten daarentegen bij de bioscoop, zwembaden en fitnessbedrijven mag wel in Nederland. Dat is nogal krom, nietwaar?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:01 schreef Kiid het volgende:
[..]
Haha, was meer als statement bedoeld. Heb nooit last van vrouwen eigenlijk aangezien die meestal toch cardio doen en als ze al iets doen dan zijn het oefeningen met lichte dumb bells. Dat probleem wat ik hierboven beschreef maak ik vaker mee met jongens.
Dus eigenlijk is het onzin dat meisjes gaan fitnessen.quote:Op maandag 12 mei 2014 14:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Terechte klacht.
1. de meisjes kunnen prima fitnessen tijdens alle andere uren
2. verreweg de meeste meisjes doen toch al niet aan fitness. 2*10 reps met veel minder dan 50% van de gewichten die de gemiddelde mannelijke beginner verplaatst zet weinig zoden aan de dijk, ook voor dames
Ja, ook de meeste mannen bakken er weinig van, daar zitten ook veel mensen tussen die het niet helemaal hebben begrepen maar het is toch net wat minder dramatisch slecht. En ja, er zijn meisjes die er wel wat van kunnen maar dat is een hele kleine minderheid.
Zó herkenbaar...quote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef piekartz87 het volgende:
Enige wat bij ons gebruikt wordt door vrouwen zijn die benen apparaten. Dan steken ze de pin door het bovenste schijfje van 5kg en dan gaan ze terwijl ze ff een watssapp bericht sturen 50 herhalingen doen.
Herkenbaar. Of 10 kg lat machinequote:Op maandag 12 mei 2014 14:34 schreef piekartz87 het volgende:
Ik vind het ook erg krom, maar blijkbaar kan het gewoon. Ik zou het oprecht niet eens een slecht idee vinden als er men only sportscholen zouden zijn (zijn die er al). Dan gewoon paar loopbanden en voor de rest alleen dingen voor krachttraining. Lijkt me wel geweldigquote:Op maandag 12 mei 2014 15:03 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Moet jij echter eens raden wat er zou gebeuren als een fitness menonly zou zijn, dan zou er binnen een paar maanden een rechtszaak zijn aangespannen en dan zou het bedrijf worden veroordeeld. Mannen uitsluiten daarentegen bij de bioscoop, zwembaden en fitnessbedrijven mag wel in Nederland. Dat is nogal krom, nietwaar?
Yikes, ik dacht dat we het absolute dieptepunt wel gehad hadden in Nederland maar het kan dus nog erger. Burkinizwemmenquote:Op donderdag 8 mei 2014 13:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik werd toen bij het zwembad weggestuurd omdat er burkinizwemmen was... ben daarna met mijn handdoek het bad ingesprongen tussen al die doeken en ben toen weg gestuurd.
Mij ook. De sportieve vrouwen die wel weten wat zweten is zijn ook welkom.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg krom, maar blijkbaar kan het gewoon. Ik zou het oprecht niet eens een slecht idee vinden als er men only sportscholen zouden zijn (zijn die er al). Dan gewoon paar loopbanden en voor de rest alleen dingen voor krachttraining. Lijkt me wel geweldig
Zoals ongeveer 90% van hen het doet wel ja. Ik heb niets tegen theekransjes hoor maar daar dienten fitnessbedrijven nu eenmaal niet voor.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het onzin dat meisjes gaan fitnessen.
Nee, het is zeker zinvol. De vraag is waarom meisjes/vrouwen er zo'n potje van maken en maar wat aanklooien. Als je dan toch op de sportschool bent kun je toch beter effectief trainen?quote:Op maandag 12 mei 2014 15:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het onzin dat meisjes gaan fitnessen.
Het is zo zinvol als dat het is om een uurtje te slenteren door een winkelstraat met dat verschil dat het minder geld kost.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, het is zeker zinvol. De vraag is waarom meisjes/vrouwen er zo'n potje van maken en maar wat aanklooien. Als je dan toch op de sportschool bent kun je toch beter effectief trainen?
Hier ben ik niet niet mee eens. Een setje duurt bij mij meestal minder dan 30 seconden. Ik vind 30 seconden rust wel érg weinig. Ik rust bij sommige oefeningen wel een paar minuten hoor.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
- langer rust nemen dan dat de set duurde
Je rust opmerking is natuurlijk totale kul.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals ongeveer 90% van hen het doet wel ja. Ik heb niets tegen theekransjes hoor maar daar dienten fitnessbedrijven nu eenmaal niet voor.
Nogmaals, ook bij de mannen zijn er veel die het niet helemaal goed hebben begrepen. In de fitness doe je je oefening, je neemt niet langer rust dan dat de set duurde en je gaat weer verder. Absolute don'ts:
- toestel onnodig lang bezet houden door te kletsen/bellen/SMS'en/What'sappen
- met zo'n laag gewicht trainen dat het geen effect heeft (verspil anderen hun tijd niet)
- wat mij betreft ook het met 2 man of meer een toestel inpikken, je kan ook een ander toestel nemen als je zo nodig samen maar de fitness moet
vergeet de roze shakebeker nietquote:Op donderdag 8 mei 2014 12:59 schreef boskameel het volgende:
Gewoon elke woensdag gaan trainen in yogapants, tanktop en roze nikes.
Het is juist de bedoeling dat je met onvolledig herstelde spieren de volgende set doet, op die manier train je je spieren beter. Maar goed, laat dan wel een ander even tussendoor gaan als je zo lang rust.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:04 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hier ben ik niet niet mee eens. Een setje duurt bij mij meestal minder dan 30 seconden. Ik vind 30 seconden rust wel érg weinig. Ik rust bij sommige oefeningen wel een paar minuten hoor.
Die opmerking was dan ook gericht richting de meeste mensen die in een fitnesszaal actief zijn en die meestal vooral met toestellen werken, niet richting de mensen die al goed getraind zijn en een maximale krachtinspanning doen.quote:Op maandag 12 mei 2014 16:49 schreef piekartz87 het volgende:
[..]
Je rust opmerking is natuurlijk totale kul.
Compleet afhankelijk waarvoor en hoe je traint. En dan ook nog eens de oefening.
Bicep curls of zoiets als een deadlift/squat zit nogal wat verschil in. Vooral met squatten moet je niet gaan haasten anders ga je hard falen.
Het duurt een paar dagen voordat je spieren 'volledig' hesteld zijn.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:11 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Het is juist de bedoeling dat je met onvolledig herstelde spieren de volgende set doet, op die manier train je je spieren beter. Maar goed, laat dan wel een ander even tussendoor gaan als je zo lang rust.
Normaal gesproken niet langer dan 48 uur, het was volgens mij wel duidelijk wat ik daarmee bedoelde. Goed, het hoeft niet per se exact 1 op 1 te zijn maar als je als doorsnee fitnesser voor een doorsnee-oefening na 30 seconden een paar minuten rust nodig hebt dan doe je volgens mij toch wel iets verkeerd.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het duurt een paar dagen voordat je spieren 'volledig' hesteld zijn.
Wat maakt iemand een 'doorsnee fitnesser'? Hoe weet ik of ik tot die groep behoor?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Normaal gesproken niet langer dan 48 uur, het was volgens mij wel duidelijk wat ik daarmee bedoelde. Goed, het hoeft niet per se exact 1 op 1 te zijn maar als je als doorsnee fitnesser voor een doorsnee-oefening na 30 seconden een paar minuten rust nodig hebt dan doe je volgens mij toch wel iets verkeerd.
In een fitnessruimte heb je doorgaans de volgende groepen:quote:Op maandag 12 mei 2014 17:17 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat maakt iemand een 'doorsnee fitnesser'? Hoe weet ik of ik tot die groep behoor?
En ik behoor volgens jou dus tot die tweede groep? Omdat ik een paar minuten rust en dus 'iets verkeerd doe'?quote:Op maandag 12 mei 2014 17:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
In een fitnessruimte heb je doorgaans de volgende groepen:
- de mensen die het als bezigheidstherapie lijken te zien
- de mensen die normaal fitnessen maar niet gevorderd zijn
- de gevorderde fitnessers die zware gewichten kunnen tillen en die vooral met losse gewichten werken: squats, deadlifts, benchpress etc.
Die laatste groep zal langer moeten herstellen tussen twee sets dan de eerste twee groepen, daarom die reactie van Piekartz.
Ik weet niet tot welke groep jij behoort. Ik zeg alleen dat ik een paar minuten rusten tussen 2 sets wel erg lang vind als je 30 seconden over een set doet en jij een gemiddelde fitnesser bent.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:22 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
En ik behoor volgens jou dus tot die tweede groep? Omdat ik een paar minuten rust en dus 'iets verkeerd doe'?
Cor de Fokkende gym-encyclopediequote:Op vrijdag 9 mei 2014 10:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Dit dus.
Vertel me waar je woont en ik doe een goede suggestie.
Dat mag je best vinden. Net zoals ik vind dat 30 seconden veel te weinig is als je zwaar traint.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ik weet niet tot welke groep jij behoort. Ik zeg alleen dat ik een paar minuten rusten tussen 2 sets wel erg lang vind als je 30 seconden over een set doet en jij een gemiddelde fitnesser bent.
Lol die wijven genieten ervan om Zo op internet te staanquote:Op vrijdag 9 mei 2014 12:23 schreef Anyanka het volgende:
[..]
Niet al die filmpjes, deels zeker. Wie is er nou naïef...
Heb je het zelf wel gelezen? Jij beweert dat 30 seconden genoeg is (zo lang duren de sets), terwijl in het door jou geciteerde artikel zelfs bij 13+ reps zegt dat je 1 minuut moet rusten.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laat ik maar even de experts aan het woord laten: http://www.menshealth.com/fitness/how-long-to-rest-between-sets
Look around the gym and you’ll find the length of a SportsCenter segment dictates most guys’ rest periods. Turns out, you could be sacrificing your fitness results by watching Blake Griffin dunk the ball instead of watching the clock.
“Changing the rest period is the same as changing the number of reps, the load, or the amount of sets—it’s an extremely important part of your fitness routine,” says Alwyn Cosgrove, CSCS, co-owner of Results Fitness and Men's Health fitness adviser. So how long should you rest between sets? Cosgrove offers some general guidelines to follow during your next workout.
The LOWER your repetitions and the HEAVIER the weights, the LONGER you need to rest between sets.
All muscles are not created equal. When you lift heavy weights, your recruit your type II, or fast-twitch, muscle fibers. These fibers have the greatest potential for growth, and kick in when a task utilizes more than 25 percent of your maximum strength.
More from MensHealth.com: Bigger Muscle Secrets
However, these fibers also fatigue the fastest. “With heavier weights, you target your nervous system more than with lighter weights,” says Cosgrove. “This can take up to 5 times longer to recover.” If you don’t wait long enough when working these fibers, they won’t train at their maximum ability during the next set. “Rest too short, and it becomes a cardio session,” he says. “The load you can lift will decrease. ”
The HIGHER your repetitions and the LIGHTER the weights, the SHORTER your rest.
Type I muscle fibers, also known as slow-twitch, offer endurance. They come into play during aerobic activities or when you lift lighter weights for higher reps. These fibers don’t require as much energy to contract as type II, so you want to limit how much time you spend at the water fountain between sets. Why? “With higher reps, you rev your metabolism. If you wait too long, you’ll undo this effect,” Cosgrove says.
So how do you figure out the right amount of time?
Don’t sacrifice results because you didn’t pay attention to your stopwatch. Here’s what Cosgrove recommends:
1 to 3 reps: Rest for to 5 minutes
4 to 7 reps: Rest for 2 to 3 minutes
8 to 12 reps: Rest for 1 to 2 minutes
13 reps or more: Rest for 1 minute
Remember, these numbers are just guidelines for resting a muscle group before you work it again. If you want, you can work other muscle groups while you wait. You’ll save time without sacrificing performance. For instance, try a circuit routine—three or more exercises in succession without little or no rest between sets. Interested? Here's the latest Men’s Health circuit routine, the new Spartacus workout. You can also do alternating sets. This is when you pair exercises that work opposite muscle groups (or upper-body and lower-body moves) and cut the rest period between sets in half. So, instead of waiting 2 minutes between sets of bicep curls, you can perform one set of the bicep curl, rest for only 1 minute, and then do a triceps dip.
Jij sprak over een paar minuten, niet over 1 minuut. Maar goed, een verdere discussie is nu niet meer interessant aangezien de deskundigen aan het woord zijn geweest. Ik overdreef waarschijnlijk iets met 1 op 1, een paar minuten rust is lang voor als je pak hem beet 8-10 reps doet.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb je het zelf wel gelezen? Jij beweert dat 30 seconden genoeg is (zo lang duren de sets), terwijl in het door jou geciteerde artikel zelfs bij 13+ reps zegt dat je 1 minuut moet rusten.
Daar get het toch ook niet om? Zelfs bij 13+ reps, wat vrij veel is, zou je dus een minuut moeten rusten.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij sprak over een paar minuten, niet over 1 minuut.
Goed artikel btw.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:34 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jij sprak over een paar minuten, niet over 1 minuut.
Lol 5reps op 85% 1rm heb ik wel wat meer rust nodig dan die halve minuut die ik over die 5 reps doe.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Zoals ongeveer 90% van hen het doet wel ja. Ik heb niets tegen theekransjes hoor maar daar dienten fitnessbedrijven nu eenmaal niet voor.
Nogmaals, ook bij de mannen zijn er veel die het niet helemaal goed hebben begrepen. In de fitness doe je je oefening, je neemt niet langer rust dan dat de set duurde en je gaat weer verder. Absolute don'ts:
- toestel onnodig lang bezet houden door te kletsen/bellen/SMS'en/What'sappen
- met zo'n laag gewicht trainen dat het geen effect heeft (verspil anderen hun tijd niet)
- wat mij betreft ook het met 2 man of meer een toestel inpikken, je kan ook een ander toestel nemen als je zo nodig samen maar de fitness moet
Nee man, wij zijn toch gemiddelde fitnessers, wij hebben aan 30 seconden genoeg. Als jij langer de tijd nodig hebt doe je toch echt iets fout.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol 5reps op 85% 1rm heb ik wel wat meer rust nodig dan die halve minuut die ik over die 5 reps doe.
Ik leg me volledig neer bij wat ze in dat artikel stellen. Bij 10 reps raden ze 1-2 minuten aan, ik vermoed dat de meer gevorderde fitnessers aan 1 minuut genoeg hebben en beginners eerder 2 minuten nodig hebben (minder goed getraind, daardoor trager herstel).quote:Op maandag 12 mei 2014 17:36 schreef capricia het volgende:
[..]
Goed artikel btw.
Bij 10 reps zijn het dus al een paar minuten.
quote:
Ws. was hij verdwaald en bij de koffiehoek van de Hema terecht gekomen.quote:
Bron?quote:
Dat gaat over haar neus?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En heb je haar ooit zwaar zien squatten? Ik zie alleen maar foto's van haar in yogaposes op de meest vreemde plekken
[ afbeelding ]
Geen quad en/of hamstringprogressie na vier jaar..?? Klopt gewoon niet.
Klopt, ze heeft haar neus al gedaan, grote kans dat haar ass ook gewoon fake is.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat gaat over haar neus?
Maar oke, ik snap je punt, maar zeker weten doen we het waarschijnlijk nooit.
[ afbeelding ]
Verdict over deze dan?
Die drukt gewoon haar kont extreem naar achteren op elke foto, als ze normaal rechtop staat blijft er niks over van die kont. Kijk maar wat een zieke holle onderrug ze heeft.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat gaat over haar neus?
[ afbeelding ]
Verdict over deze dan?
Rare kop een een lichaampje van 1.50m.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat gaat over haar neus?
[ afbeelding ]
Verdict over deze dan?
Ja dat laatst is zeker waar, maar ach, ik stoor me er niet aan ofzoquote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die drukt gewoon haar kont extreem naar achteren op elke foto, als ze normaal rechtop staat blijft er niks over van die kont. Kijk maar wat een zieke holle onderrug ze heeft.
Trouwens zelfde type als Selter. 5/10 gezicht en nu een instagram beginnen met sletterige workout foto's voor de aandacht.
Pas maar op dat ze je niet vervloekt en al je gains steelt waardoor je een zieke ecto word.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:12 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Rara kop een een lichaampje van 1.50m.
Soort van inteelt zigeunerin.
Je bent al op de helft. Nu nog even goed lezen wat er staat. Maar succes in de gym met je 30 sec. rust, je zal vast - net als een groot deel v.d. vrouwen, errug veel weerstand pakken.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laat ik maar even de experts aan het woord laten:
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:23 schreef HSG het volgende:
Vrouwen willen alleen emancipatie wanneer het hun uitkomt.
Stoer hoor...quote:Op dinsdag 13 mei 2014 11:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
en.....
Hebben 1 recht =
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 13 mei 2014 12:25 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Stoer hoor...
Hoe gaat het met je vriendin?
Zwaar trainen = lage reps = langere herstel tijd. Moet er niet aandenken om na een 1RM al meteen na 30 seconden weer verder te gaan. Daar gaan makkelijk enkele minuten overheen.quote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Laat ik maar even de experts aan het woord laten: http://www.menshealth.com/fitness/how-long-to-rest-between-sets
Look around the gym and you’ll find the length of a SportsCenter segment dictates most guys’ rest periods. Turns out, you could be sacrificing your fitness results by watching Blake Griffin dunk the ball instead of watching the clock.
“Changing the rest period is the same as changing the number of reps, the load, or the amount of sets—it’s an extremely important part of your fitness routine,” says Alwyn Cosgrove, CSCS, co-owner of Results Fitness and Men's Health fitness adviser. So how long should you rest between sets? Cosgrove offers some general guidelines to follow during your next workout.
The LOWER your repetitions and the HEAVIER the weights, the LONGER you need to rest between sets.
All muscles are not created equal. When you lift heavy weights, your recruit your type II, or fast-twitch, muscle fibers. These fibers have the greatest potential for growth, and kick in when a task utilizes more than 25 percent of your maximum strength.
However, these fibers also fatigue the fastest. “With heavier weights, you target your nervous system more than with lighter weights,” says Cosgrove. “This can take up to 5 times longer to recover.” If you don’t wait long enough when working these fibers, they won’t train at their maximum ability during the next set. “Rest too short, and it becomes a cardio session,” he says. “The load you can lift will decrease. ”
Type I muscle fibers, also known as slow-twitch, offer endurance. They come into play during aerobic activities or when you lift lighter weights for higher reps. These fibers don’t require as much energy to contract as type II, so you want to limit how much time you spend at the water fountain between sets. Why? “With higher reps, you rev your metabolism. If you wait too long, you’ll undo this effect,” Cosgrove says.
Don’t sacrifice results because you didn’t pay attention to your stopwatch. Here’s what Cosgrove recommends:
Remember, these numbers are just guidelines for resting a muscle group before you work it again. If you want, you can work other muscle groups while you wait. You’ll save time without sacrificing performance. For instance, try a circuit routine—three or more exercises in succession without little or no rest between sets. Interested? Here's the latest Men’s Health circuit routine, the new Spartacus workout. You can also do alternating sets. This is when you pair exercises that work opposite muscle groups (or upper-body and lower-body moves) and cut the rest period between sets in half. So, instead of waiting 2 minutes between sets of bicep curls, you can perform one set of the bicep curl, rest for only 1 minute, and then do a triceps dip.
Dit ontkracht al je eigen argumentenquote:Op maandag 12 mei 2014 17:26 schreef Bram_van_Loon het volgende:
LOLquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef Kiid het volgende:
En als je zelf nog stoeit met dumbbells van 10kg dan snap ik wel waarom je maar 30 seconden nodig hebt.
Kan ze ook rechtop staan? Of heeft ze een corrigerend corset nodig?quote:Op dinsdag 13 mei 2014 10:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dat gaat over haar neus?
[ afbeelding ]
Verdict over deze dan?
Point taken.quote:Op woensdag 14 mei 2014 15:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Kan ze ook rechtop staan? Of heeft ze een corrigerend corset nodig?
Facked up G. Nee, maar ik vind niet dat je van een lijstje moet afhalen hoelang iemand maximaal rust mag nemen. Iedereen heeft zijn eigen niveau & uithoudingsniveauquote:Op dinsdag 13 mei 2014 23:05 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
LOL
Ik heb nergens een uitspraak gedaan over de gewichten die ik til en het zijn geen dumbbells van 10 kg. of lichter m.u.v. de triceps. Niet relevant verder.
Ik weet niet wat jullie allemaal nog aan het zeveren zijn, ik heb al uitgelegd dat ik me neerleg bij de aanbevelingen in het door mij geciteerde artikel en ik heb zelfs expliciet aangegeven dat ik een te korte hersteltijd noemde. Dit is mijn laatste reactie in deze draad aangezien er duidelijk wat trolletjes aanwezig zijn hier die ik niet verder ga voeren.
Nice and juicy.quote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 clitoris groter dan de gemiddelde penis.
goed onthoudenquote:Op woensdag 14 mei 2014 18:47 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 clitoris groter dan de gemiddelde penis.
^^quote:
Deze vraag is nog niet beantwoord.quote:Op maandag 12 mei 2014 15:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, het is zeker zinvol. De vraag is waarom meisjes/vrouwen er zo'n potje van maken en maar wat aanklooien. Als je dan toch op de sportschool bent kun je toch beter effectief trainen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |